تاریخ انتشار
جمعه ۲۰ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۸
کد مطلب : ۴۰۳۶۷۵
امام جمعه دهدشت:

اوضاع بازار دهدشت آشفته است / با تصویبCFT دست ما از پشت بسته شد

۰
اوضاع بازار دهدشت آشفته است / با تصویبCFT دست ما از پشت بسته شد
کبنا ؛امام جمعه دهدشت گفت: لایحه الحاق به کنوانسیون مقابله با تأمین مالی تروریسم دست ما را از پشت می‌بندد چون تعریف آمریکا از تروریست با تعریف ما متفاوت است.
به گزارش کبنا، حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دهدشت اظهار داشت: در سوره یوسف درباره انسان‌های مؤمن آمده است آن‌ها کسانی هستند که همه چیز را از خدا می‌دانند نه حزن دارند نه اندوه.
امام جمعه دهدشت با بیان اینکه انسان مؤمن حزن نسبت به گذشته و ترس از آینده ندارند چون می‌دانند هرچه خدا خواست همان می‌شود،تصریح کرد:آنها وابستگی به دنیا ندارند که اگر چیزی از دست دادند محزون شوند
اما معنایش این نیست که انسان نسبت به آخرت بی خیال باشند بلکه باید نگران گردنه‌های سخت آخرت باشیم.
حسینی با اشاره به سالروز شهادت پنجمین شهید محراب آیت الله اصفهانی اظهار داشت:منافقان جیره خوار استکبار جهانی بوده و هستند و امروز آمریکا تلاش دارد این‌ها را از لیست تروریست خارج  و به عنوان دموکرات و مصلح معرفی کند.
امام جمعه دهدشت یادآور شد: هشت سال جنگ را استکبار بر ما تحمیل کرد آن زمان منافقان در خدمت صدام بودند.
حسینی به تصویب لایحه الحاق ایران به کنوانسیون بین‌المللی مقابله با تأمین مالی تروریسم موسوم به «CFT»در مجلس اشاره کرد و افزود:گاهی وقت چیزهایی مصوب می‌شود که آدم نمی‌داند چه بگوید!
خطیب نماز جمعه دهدشت گفت:زمان برجام  می‌گفتند مذاکره هسته‌ای کنیم تا بهانه دست دشمن ندهیم!مذاکره کردیم اما آمریکا با بدعهدی قرارداد بین المللی را نقض کرد.
وی،تصریح کرد: وقتی که آمریکا منافقان را از لیست تروریست خارج می‌کند از طرفی به تروریست‌های القاعده و تکفیر و داعش کمک و حمایت می‌کند هر طور دلش می خواهد جولان می‌دهد فردا انصارالله و حزب الله و سپاه قدس را تروریست اعلام کند کسی چه می‌تواند بگوید؟
حسینی با متفاوت دانستن تعریف تروریست از دیدگاه آمریکا بیان داشت: تعریفی که آن‌ها از تروریست دارند با تعریف ما متفاوت است باید هوشیار باشیم و مسؤولان حواسشان باید چه مصوب می‌کنند.
حسینی گفت: آمریکا می‌خواهد در این جریان هم دست ما را از پشت ببندد.
وی،در بخش دیگری از سخنانش روز تربیت بدنی و ورزش را یادآور شد و با بیان اینکه ورزش باید تبدیل به فرهنگ عمومی شود،تأکید کرد:زیرساخت‌های ورزش در جامعه توسعه داده شود.
حسینی گفت:یکی از راه‌های سلامت و تفریح سالم ورزش است،محفل سالمی است که سلامت جسمی و روحی می آورد.
امام جمعه دهدشت همچنین اوضاع آشفته بازار دهدشت را متذکر شد و افزود:مسئولان محترم نظارت بر بازار را بیشتر کنند.
وی،ادامه داد:برخی به بهانه بالا رفتن دلار قیمت‌ها را افزایش می‌دهند در حالی که پایین آمدن قیمت دلار را هم نمی‌بینند.باید نظارت شود مردم باید این نظارت را ببینند.دشمنی دشمن همیشه بوده و هست خودمان باید به یکدیگر رحم کنیم.
امام جمعه دهدشت گفت:خودمان هم کمک کنیم اگر جنسی گران شد هجوم نبریم، جنس وقتی تقاضا زیاد شود قیمت را بالا می‌برند اگر نخریم قیمت پایین می‌آید.
وی،با بیان اینکه حرص، طمع و ولع در جامعه مشکل ایجاد می‌کند بنابراین نباید اجناس را در خانه انبار کنیم،گفت:حیوانات و پرندگان مگر انبار دارند؟توکل به خدا دارند خداوند را رازق می‌دانند.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1