کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در نشست مدیر عامل فراز بام خائیز با اصحاب رسانه مطرح شد

پارسایی: فراز بام با «سلیمی» خودکفا می‌شود / استفاده از اماکن ورزشی کهگیلویه برای منافع مالی

19 مهر 1397 ساعت 23:31

پارسایی افزود: اماکن ورزشی کهگیلویه در سالیان گذشته دست کسانی بود که به دنبال منافع مالی بودند، ولی روند اقای علوی و ورودش به استان، با تخصیص ماده 27 درصد ارزش افزوده، به سرمایه گذاران اجازه داد با سرمایه گذاری اماکن فرسوده را را بازسازی کنند،


ظهر امروز نشست خبری مدیر عامل و سرمربی باشگاه فراز بام خائیز دهدشت با اصحاب رسانه در اداره ورزش وجوانان کهگیلویه برگزارشد.
مدیر عامل باشگاه فرازبام خائیز دهدشت با اشاره به آمادگی بازیکنان تیم، هدف را ماندن بر سکوی قهرمانی  عنوان کرد، وی خودکفایی فراز بام خائیز را با حضور ناصر سلیمی سر مربی جدید فراز بام خائیز دهدشت وعده داد، اصحاب رسانه را یار هشتم تیم خواند و در پایان حمایت و حضور تماشاگران در سالن را عامل موثری در موفقیت تیم بیان کرد.
مدیر عامل باشگاه فرازبام خائیز دهدشت با اشاره به اهداف بلندمدت باشگاه اظهار کرد: نیمه‌ای از راه را طی کرده‌ایم و قطعاً یک روزی در همه رده‌های سنی با بازیکنان 100 درصد بومی قهرمان ایران خواهیم شد و هدف امسال نیز ماندن بر سکوی قهرمانی است.
مجید پارسایی با تشکر از مربیان گذشته هندبال فراز بام خائیز عنوان کرد: در مسیری که برای پیشرفت هندبال شهرستان ترسیم کردیم با پروانه پور شروع کردیم، با رهبری کار کردیم، اما با  سلیمی خودکفا خواهیم شد.
پارسایی بهره بردن از شخصی جدید با فکر جدید هندبالی را از دلایل انتخاب سلیمی به عنوان سرمربی تیم عنوان کرد.
وی حرکت روبه رشد هندبال دهدشت را مرهون زحمات و تلاش‌های مجموعه فرزابام و مربیان دانست و ادامه داد: رهبری خدمت صادقانه و دلسوزانه به هندبال دهدشت کرد که از ایشان تشکر می‌کنیم، و در ادامه نیز ممکن است از توانایی‌های رهبری بهره ببریم.
مدیر عامل باشگاه فرازبام خائیز دهدشت همچنین از پرداخت 50 درصد مبلغ کلیه قراردادهای بازیکان تا هفته آینده خبر داد.

استفاده از اماکن ورزشی کهگیلویه برای منافع مالی!
وی در خصوص همکاری مدیر کل ورزش و جوانان با هندبال شهرستان گفت: هیچ گاه پشت درب اتاق ایشان انتظار نکشیدیم همیشه در اولویت بودیم، هندبال کهگیلویه همیشه در نگاه ایشان در اولیت اول بوده است، علوی تماشاگر ویژه ما در مرو دشت بود، کمک‌های مالی زیادی به هئیت هندبال شهرستان کردند.
پارسایی افزود: اماکن ورزشی کهگیلویه در سالیان گذشته دست کسانی بود که به دنبال منافع مالی بودند، ولی روند اقای علوی و ورودش به استان، با تخصیص ماده 27 درصد ارزش افزوده، به سرمایه گذاران اجازه داد با سرمایه گذاری اماکن فرسوده را را بازسازی کنند، همچنین کف پوش سالن را برای لیگ برتر علی رغم اینکه که فرسوده نبود و مشکلی جز ضخامت نداشت با هماهنگی استاندار بودجه‌ای در نظر گرفتند و کف پوش‌ها تعویض شد.
 
ناصر سلیمی کیست
سرمربی جدید تیم فرازبام خائیز دهدشت نیز با اشاره  به سابقه کار خود اظهار کرد: در زیر گروه لیگ برترکه در سال‌های گذشته بود مقام دوم را کسب کردیم که توانستیم به لیگ برتر صعود کنیم.
ناصر سلیمی عنوان کرد: در لیگ برتر دو مرتبه به عنوان مربی حضور داشتم که بار اول تیم چهارم شد، بار دوم به دلیل مشکلات مالی و اختلافاتی که بین تیم کارگران و اداره تربیت بدنی را ازدلایل سقوط از لیگ عنوان کرد.
سلیمی افزود: در ادامه به عنوان مربی تیم ملی دانش آموزی حضور داشتم، در المپیک نانجیگ چین به عنوان مربی حضور داشتم، به عنوان مربی تیم ملی نوجوانان، سرمربی تیم ملی نونهالان حضور داشتم و در مسابقات اخیر تیم قهرمانی آسیا  نیز به عنوان سرمربی تیم ملی نوجوانان بودم.
وی بابیان اینکه وضعیت، روحیه و تجربه تیم بالا است تصریح کرد: بازیکنان با انتخاب باشگاه و مشورت خودم به فراز بام آمدند، امیداریم با همکاری اصحاب رسانه تیم روزهای خوبی را برای ورزش دهدشت خصوصاً رشته هندبال رقم بزنیم.
 به گزارش کبنا از دهدشت، هفته نخست سی و یکمین دوره لیگ برتر هندبال در بخش آقایان، عصر امروز با دیدار تیم‌های نفت و گاز گچساران و زاگرس اسلام آباد در گچساران آغاز به کار کرد که زاگرس اسلام آباد توانست با نتیجه 25 بر 20 حریف خود را مغلوب کند.
 در ادامه، جمعه ۲۰ مهر ماه، فرازبام خائیز دهدشت نیز ساعت 16 به مصاف نیروی زمینی کازرون در سالن شهید باهنر دهدشت می‌رود.
آخرین دیدار هفته اول لیگ نیز با بازی  دو تیم سربداران و مس کرمان  در سبزوار برگزار می‌شود.
فراز بام خائیز دهدشت و نفت و گاز گچساران از نمایندگان استان کهگیلویه و به ویر احمد در لیگ برتر هندبال هستند.


کد مطلب: 403661

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/403661/پارسایی-فراز-بام-سلیمی-خودکفا-می-شود-استفاده-اماکن-ورزشی-کهگیلویه-منافع-مالی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1