تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۴۹
کد مطلب : ۴۰۳۶۵۸

توصیه استاندار اسبق به مدیران کهگیلویه و بویراحمد

۰
توصیه استاندار اسبق به مدیران کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛توسعه پایدار در هر منطقه مستلزم توسعه همه‌جانبه در همه ابعاد است.
استاندار اسبق استان امروز در یاسوج توسعه پایدار را مستلزم توسعه همه‌جانبه دانست و گفت: کهگیلویه و بویراحمد در کنار محدودیت‌ها و محرومیت‌ها، پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های فراوانی دارد که باید با استفاده ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها در جهت رفع محرومیت‌ها و محدودیت‌ها گام برداشت.
علی‌اکبر اولیاء توسعه زیرساخت‌ها و ادامه فعالیت طرح‌های نیمه‌تمام را اولویت استانداری در دوره مسئولیت خود برشمرد و افزود: هدف همه دولت‌ها از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون خدمت به مردم و محرومیت‌زدایی است.
 رئیس سازمان ملی بهره‌وری کشور که بعد از حدود 20 سال از دوره مسئولیت خود دوباره به کهگیلویه و بویراحمد سفرکرده است با ابراز خوشحالی از بهره‌برداری از بسیاری از طرح‌های اقتصادی و عمرانی در بیست سال اخیر و همچنین آماده شدن بسیاری از زیرساخت‌های دیگر ابراز امیدواری کرد: باهمت جوانان و نیروهای تحصیل‌کرده و فراهم کردن زمینه‌های توسعه سرمایه‌گذاری در کهگیلویه و بویراحمد می‌توان شاهد رشد بیش‌ازپیش شاخص‌های اقتصادی بود.
اولیاء، کهگیلویه و بویراحمد را استانی با ظرفیت‌های بسیار بالای اقتصادی دانست و گفت: با همدلی، هماهنگی و تلاش مستمر و گروهی همه مدیران می‌توان از این ظرفیت‌ها بهره‌مند شد.
استاندار سابق کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به نزدیک شدن به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اضافه کرد: مدیران باید با درک بالاتر و متناسب با شرایط روز و رفع نواقص احتمالی، خدمات مؤثرتری به مردم ارائه دهند.
وی همچنین ابراز امیدواری کرد که کهگیلویه و بویراحمد را می‌توان با تلاش و همدلی به استانی با شاخص‌های بلند توسعه‌یافتگی و سرآمد برای استان‌های مشابه و الگو در سطح منطقه و جهانی تبدیل کرد.
علی‌اکبر اولیاء از آبان ماه سال ۷۶ تا مردادماه سال ۷۸ سمت استاندار کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده داشته است.
معاون سازمان امور اداری و استخدامی کشور، نماینده مردم یزد در مجلس هشتم شورای اسلامی، معاون سازمان مدیریت منابع آب ایران (وزارت نیرو)، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد ازجمله سوابق مدیریتی علی‌اکبر اولیاء است.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1