تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۶
کد مطلب : ۴۰۳۶۴۹
در گفت‌وگو با کبنا مطرح شد

آقای کاظمی نباید اجازه دهد که قفل سخنان ناگفته‌ام را بشکنم / تقصیر من چیست که آقای مدیرکل سطح اشغال و زير بناي ساختمان را تشخيص نمي‌دهد

۱۶
۰
آقای کاظمی نباید اجازه دهد که قفل سخنان ناگفته‌ام را بشکنم / تقصیر من چیست که آقای مدیرکل سطح اشغال و زير بناي ساختمان را تشخيص نمي‌دهد
کبنا ؛ حسین کاظمی مدیرکل امور شهری و شهرداری‌های استان کهگیلویه و بویراحمد در نشست شورای حفاظت از بیت‌المال در سخنانی به پروژه بزرگ بازار سنتی، محلی و گردشگری یاسوج که با هدف ساماندهی و جمع آوری جمعه بازار فعلی یاسوج و با حضور معاون رئیس جمهور در حال احداث است، اظهار کرد:  این زمین 22 هزار متری یک‌روزه در استانداری کهگیلویه و بویراحمد از کاربری فرهنگی ورزشی به تجاری تغییر دادند و واقعیت این است که بزرگ‌ترین رانت در استان بود. [کلیک کنید]
سید محمد دلباز مدیرعامل پروژه بزرگ بازار سنتی، محلی و گردشگری یاسوج به سخنان حسین کاظمی مدیرکل امور شهری و شهرداری‌های استان کهگیلویه و بویراحمد واکنش نشان داد و با بیان اینکه اطلاعات آقای کاظمی مدیرکل امور شهری اشتباه است، اظهار کرد: ابتدا باید بگویم که ملک مورد نظر کلاً 17 هزار متر مربع است نه 22 هزار مترمربع و کاربری این ملک از ابتدا مسکونی بود که سپس خدماتی و رفاهی شد که شامل مکان‌های تجاری و رفاهی هم می‌گردد.
وی تصریح کرد: تقصير من چيست كه فردي كه در مسند مديركلي دفتر فني استانداري سال‌ها حكمراني مي‌کرد، متراژ زمين را با سطح اشغال و زير بناي ساختمان تشخيص نمي‌دهد، آقاي مديركل  زمين 17 هزار متر است و22 هزار متر سطح بناي ساختمان است.
دلباز ادامه داد: زمین مورد نظر تمامی مراحل قانونی را به ویژه در کمیسیون ماده 5 که آقای کاظمی خود هم یکی از اعضای این کمسیون بود، برای تغییر کاربری طی کرد و 800 میلیون تومان هزینه تغییر کاربری شد و اگر تخلفی صورت گرفته بود، قطعاً همان موقع باید آقای کاظمی در مورد آن صحبت و اظهار نظر می‌کرد.
وی تصریح کرد: آقای کاظمی همان زمان هم مدیرکل دفتر فنی بود و با توجه به اینکه امضاء خود او هم پای تغییر کاربری زمین مذکور موجود است، اگر تخلفی صورت گرفته، بدون شک او هم مقصر است، حال چه شده که او بعد از دو سال از این موضوع می‌گذرد، حرف از تخلف و رانت خواری می‌زند.
مدیرعامل پروژه بزرگ بازار سنتی، محلی و گردشگری یاسوج ادامه داد: آقای کاظمی خود یکی از موانع سد راه ساماندهی جمعه بازار است که باید در دستگاه‌های مربوطه پاسخگو باشد.
دلباز در نحوه خرید این زمین هم توضیح داد و گفت: برای چندمین بار مزایده فروش زمین در روزنامه‌های سراسری آگهی شد که نهایتاً بنده آن را از مدیریت بانک در تهران با پرداخت 7 میلیارد تومان خریداری کردم. و هیچ گونه تسهیلاتی برای احداث پروژه بزرگ بازار سنتی، محلی و گردشگری در اختیار ما قرار نگرفت و با هزینه شخصی خودمان پروژه عظیمی را که شامل مکان‌های تفریحی، گردشگری و تجاری است را بنا کرده‌ایم، آن هم به خاطر آبروی استانمان.
وی بیان کرد: من تعجب می‌کنم، آقای استاندار کهگیلویه و بویراحمد، مسوولان ارشد این استان و همه حرف حمایت از سرمایه گذاران و تسهیل روند صدور مجوزها و کار سرمایه گذاران می‌زنند، اما گویا آقای کاظمی تافته جدا بافته از مجموعه استانداری کهگیلویه و بویراحمد است؟ چگونه است که آقای کاظمی خلاف صحبت‌های آقای استاندار مبنی بر حمایت از سرمایه گذاران عمل می‌کنند. بنده در چارچوب قانونی کارهایم را انجام داده‌ام و اگر جایی خلاف قانون عمل کرده‌ام با بنده برخورد شود.
مدیرعامل پروژه بزرگ بازار سنتی، محلی و گردشگری یاسوج بیان کرد: آیا استان کهگیلویه و بویراحمد با توجه به اینکه نام پایتخت طبیعت را یدک می‌کشد، نباید یک بازار زیبا با معماری منحصراً به فرد و سازه‌های مدرن دنیا داشته باشد.
وی با بیان اینکه من تنها سرمایه گذار فعال هستم که در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد فعالیت می‌کنم، افزود: آقای کاظمی آیا می‌تواند یک سرمایه گذار فعال دیگر پیدا کند. آقای کاظمی نباید عامل فرار سرمایه گذاران در این استان باشند و نباید بگذارند که بنده قفل سخنان ناگفته را بشکنم.
دلباز تاکید کرد: بنده کاملاً این آمادگی را دارم که با حضور کارشناسان رسمی دادگستری پروژه بازار سنتی، گردشگری و تفریحی قیمت گذاری شود و هر کس به هر نحوی که می‌خواهد، فروش و یا اجاره، مغازه‌ها را به آنها واگذار کنم.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
سلام درود بردلباز عزیز
كارمند شهردارى دهدشت
United Kingdom
پاساژ دلباز در دهدشت هم .
فاطمه
Iran, Islamic Republic of
کاظمی عزیز تحویل بگیر....بیخیال .باز بشه اونموقع. زیر سوال میره...
United States
احسنت دلباز
Canada
احسنت بر آقای دلباز به راستی که بعضی از مسئولین استان آینه دق هستند و موجب فرار سرمایه
حمید
Iran, Islamic Republic of
اخ سی کشور ایران///سیل سرمایه گذار استان ما


تو هفت میلیارد کوچو اوردی ؟ ای
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای دلباز برادر محترم.خلاص کن خودت تو که می دانی یاسوج شده بازار بده بستون های سیاسی چرا خودت ناراحت میکنی
Iran, Islamic Republic of
إقای کاظمی برای امضای یک برگ صلاحیت پیمانکاری هفت ماه ما رو می اورد یاسوج و برمیگرداند!
حاج شهاب
Iran, Islamic Republic of
سید محمد از جوانان با اصالت و پیشینه مبارزات سیاسی انقلابی دارد و این وصله به ان نمیچسپد اگر راست میگویند خودشان چنین کاری انجام دهند
Iran, Islamic Republic of
دلباز یک انقلابی است
دلباز یک سرمایه گزار ضد فتنه و تحصیلکرده است.
دلباز یک کارافرین بین المللی است.
دلباز کاندید اینده شهر محروم و مظلوم دهدشت است. درایت و بدایت و نهایت دلباز کارگشای توسعه پایدار کهگیلویه است.
حسین_د
Iran, Islamic Republic of
. ظاهرا علیرغم یدک کشیدن .هنوز کار کردن با ماشین حساب رو ... تا زمانیکه مقد..د باید هم هیچ سرمایه گزاری تمایل به سرمایه گزاری در این استان نباشن... بارها و بارها جوانانی امثال من به چشم خود دیدیم که افرادی تحت لوای سرمایه گزاری و به واسطه قرابت با امثال. کلان میلیاردی به جیب زده و ماحصل آن شده هزاران پروژه نیمه تمام و کارخانه های تعطیل... سهم ما جوانان این استان هم شده یا بیکاری و یا آوارگی در استانهای دیگر... حالا که یک سرمایه گزار بومی بدون یک ریال وام پیدا شده و داره حرکتی در راه آبادانی این استان انجام میده .پیراهن چاک چاک میکنن و داعیه دار عدالت و دلسوزی میشن.... سرمایه گزاران و کارآفرینان را د.
عبدالله
Iran, Islamic Republic of
بزرگترین . در این معامله صورت گرفته نهادهای نظارتی قطعا ورود پیدا کنند
هوا
United States
به زودی همه چیز مشخص میشه
انقلابی
United Kingdom
جناب دلباز تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها
میرزا-داور
Romania
جناب اقای کاظمی عزیز اگر حرفتان صحت دارد و واقعا دلتان به حال اموال بیت المال میسوزد و سخت نگران مردم هستین چرا امضا کردید ایا خدای ناکرده،خدای ناکرده. ؟ یا تحت فشار امضاء کردین؟ اگر تحت فشار امضاء کردین در این دو سال عملا دنبال این به قول شما تخلف ایستادگی کرده اید؟ در این مدت به مقامات امنیتی اطلاع دادین که تحت فشار و . امضاء کرده اید؟ برادر من چرا بعد از دو سال،بعد از این همه هزینه مادی، معنوی و فیزیکی سنگ اندازی میکنید؟ ایا خدای ناکرده .پیشنهاد بهتری دارند؟ اگه شما واقعا دلسوز ما مردم هستین چرا بدون رسانه ای کردن موضوع و ایجاد ذهنیت،دو دستگی، جبهه گیری شهروندان مقابل هم مدارک و مستنداتون را به مراجع ذیصلاح ارایه نکردین؟ایا هدفی دیگر به غیر از منافع مردم پشت پرده این اتهامات هست؟شما که اگاهی دارید چراقبل از اثبات جرم در محکمه .میکنید؟ چرا میخواهید سرمایگذاری و اشتغال صدها جوان را متوقف کنید؟ایا تمام مشکلات حوزه مدیریت شما حل شدن که پرونده دو سال پیش گزینه روی میز حضرتعالی شده؟
در ضمن جناب کاظمی اینک شما در این پست هستین ایا واقعا شایستگی و استحقاق ان را دارید یا خدای ناکرده از طریق رابطه،رانت،زدوبند و.... بر این صندلی تکیه زدید؟که امیدوارم به دلیل شایستگی باشد.!
(با عرض پوزش از جناب کاظمی بنده قصد هیچ توهین و یا اتهامی را ندارم فقط سوالاتی که در ذهنم به وجود امده را از محضرتان پرسیدم که امیدوارم در ارامش و با سعه صدر نه با حب و بغض به عنوان یک مسؤل پاسخگو باشید)
آیه قران کریم:
... و اگر بپرسی از ایشان کی آفرید آسمان ها و زمین را هر آینه خواهند گفت البته خدا. بگو خبر دهید که آنچه را می خوانید از غیر خدا( بت ها)، اگر خدا برای من ضرری را خواست ایشان(بت ها) می توانند مانع آن شوند؟ یا اگر خدا برای من رحمت و خیری را خواست ایا بت هایی که می پرستید می توانند مانع آن شوند؟ بگو: خدا برای من بس است، توکل کنندگان فقط بر او توکل می کنند.
سرمایه گذاری در ک ب ممنوع
Iran, Islamic Republic of
جناب مهندس دلباز روزی دوستانه گفتم سرمایه گذاری باید جایی باشد که قدردان باشند
بیا در استانی که دارن التماس میکنن و نهایت همکاری را میکنند با بخش خصوصی
استانی که شهردار فرماندار استاندار پابه پای شما حرکت میکنند و باتشویق شما باعث پیشرفت بهتر میشوند ولی قبول نکردید و گفتید فقط دراستان خودم
استانی که سراسر حاشیه و سنگ اندازی مسئولین در حوزه بخش خصوصی است جای کار نیست
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
1