تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۱۸
کد مطلب : ۴۰۳۶۴۷
در نشست ستاد بزرگداشت یوم‌الله 13 آبان مطرح شد

نظری: در انتخاب سخنرانان 13 آبان دقت شود / نباید موجب تفرقه در بین مردم شویم

۱
۰
نظری: در انتخاب سخنرانان 13 آبان دقت شود / نباید موجب تفرقه در بین مردم شویم
کبنا ؛سیدمحمدکاظم نظری در نشست ستاد بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان، گفت: ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز برملا کردن خواب های آشفته آمریکا و استکبار جهانی است که در چهار دهه عمر انقلاب اسلامی هیچگاه تعبیر و محقق نشد.
وی اظهار داشت: ترامپ به عنوان سرکرده و رئیس نظام استکباری گفته که در ۱۳ آبان تحریم هایی علیه مردم ایران بکار می گیرد، اما غافل از اینکه ملت بیدار، یکپارچه و آگاه ما می دانند که دولت آمریکا هرآنچه در چنته داشته و طراحی کرده بود پیش از این بکار بست و کارساز نبود واکنون چیزی برایش باقی نمانده که بخواهد انجام دهد.
وی به انزوای روز افزون نظم استکباری و برنامه های دولت آمریکا در سطح جهانی و مجامع بین المللی اشاره کرد و افزود: مردم ما بیدار و هوشیارند و می دانند که برنامه های ترامپ آرزوهایی است دست نیافتنی و شکست خورده و دشمنی آنها با مردم و اصل نظام است.
معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تصریح کرد: یوم الله ۱۳ آبان یادآور سه وقایع مهم و تاریخی تبعید حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی در ۱۳ آبان ۱۳۴۳، اعتراض گسترده دانش آموزان به دخالت های آمریکا در امور داخلی ایران در ۱۳ آبان ۱۳۵۷و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام(ره) در ۱۳ آبان ۱۳۵۸ است.
وی با بیان اینکه، آمریکا می داند که فلسفه شکل گیری انقلاب و مهمترین راهبرد نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع از مظلومان جهان و مبارزه با استکبار جهانی است، گفت: ۱۳ آبان فرصتی است برای تبیین این موضوع که سیاست های منطقه ای و نظامی آمریکا و استکبار از زمان مصدق و دولت های گذشته تا امروز که موضوعات موشکی را به پیش می کشد، چه اهدافی داشته و دارد.
نظری با اشاره به اینکه ۱۳ ابان فرصت ارزشمندی برای نمایش خشم انقلابی ملت مسلمان ایران، علیه استکبار و خوی شیطانی قدرت های زورگو و مستکبر به شمار می رود، افزود: امسال با توجه به رفتارهای ترامپ و برنامه های ضد حقوق بشری و مردمی آن، مردم وحدت، یکپارچگی و وفاداری خود را به آرمان های امام خمينی(ره)، انقلاب، نظام و رهبری  نشان می دهند.
معاون سیاسی و امنیتی استانداری به هرچه مردمی و با شکوهتر برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان و برنامه های جانبی قبل از ۱۳ ابان به کمیته های این ستاد، تاکید کرد و گفت: به موضوع کرسی های آزاد اندیشی، دعوت از سخنرانان ملی و تبیین خوی وحشی گیری استکباری و فلسفه اصلی ۱۳ ابان پرداخته شود. 
نظری تاکید کرد: در شرایط کنونی پرداختن به مسئله فضای مخرب استکباری در خصوص تحریم ها، موضوع احتکار و گران فروشی مورد توجه مسئولین قرار بگیرد.
نظری با بیان اینکه در انتخاب سخنرانان دقت شود، افزود: سخنرانی‌ها نباید موجب تفرقه و ناامیدی در بین مردم باشد، سخنرانان  چرایی و دلیل مبارزه با آمریکا، نظام سلطه و استکبار جهانی را تشریح کنند.
پیش از سخنان معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد حجت‌الاسلام سید جواد خاضع رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گفت: آمریکا همواره با استقلال، پیشرفت و عزت ملت ایران مخالف بوده و مانع تراشی کرده که دلیل اصلی آن خوی استکباری نظام سلطه است.
وی یوم الله 13 آبان را فرصت ارزشمند برای ترویج دشمن شناسی و مبارزه با استکبار جهانی دانست و عنوان کرد: این روز فرصت مناسبی برای اعلام مواضع ایران در مقابل زیاده‌خواهی آمریکاست و باید جنایت‌ها و تحریم‌ها ظالمانه استکبار علیه ایران اعلام شود.
این مسؤول بیداری اسلامی را نشات گرفته از انقلاب اسلامی ایران دانست و افزود: چهره استکبار جهانی هم‌اکنون در بین ملت‌های جهان منفور و مطرود است.
خاضع با اشاره به اینکه ایران دست آمریکا را از چپاول منابع خود قطع و کوتاه کرد به همین دلیل با ایران مخالفت می‌کنند و ایران نیز خط مقاومت و ایستادگی را در مقابل نظام سلطه انتخاب کرده است.دلیل عزت و پیشرفت و اقتدار ایران اسلامی نیز همین انتخاب مسیر و خط مقاومت و ایستادگی در برابر استکبار جهانی به ویژه آمریکاست.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
آقای. پاسخ بدین : لطفا. ؛ چرا رئیس هیئت والیبال شدین و نمیزاری یک جوان بیکاری این سمت را در اختیار بگیره ، مگه تعری ، مگه ناحق چیه ........ یکی فکر میکنه بازیکن تیم ملی والیبال هستین ، خدایی اگه اصلاح طلبی ا. بر این خط و مشی
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1