کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می دهد

دیپورت مدیرکل راه و شهرسازی توسط فرماندار گچساران/ فرماندار گچساران خطاب به مدیرکل: هرچه سریعتر به استان برگرد

18 مهر 1397 ساعت 21:28

خبر ورود مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد به شهرستان گچساران به گوش فرماندار شهرستان می رسد که در این هنگام با واکنش تند عبدالرحیم رحیمی مواجه می شود


به نقل از یک منبع آگاه: داستان از آنجا شروع می شود که سید عبدالمجید نژاد صفوی مدیرکل جدید راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد امروز به گچساران سفر کرده و به همراه اسماعیل احمدی رئیس اداره راه و شهرسازی  گچساران برای بازدید میدانی به پروژه های در حال اجراء راه و شهرسازی حوزه گچساران می رود.
خبر ورود مدیرکل راه و شهرسازی  به شهرستان گچساران به گوش فرماندار شهرستان می رسد که در این هنگام با واکنش تند عبدالرحیم رحیمی مواجه می شود.
فرماندار گچساران ابتداء به رئیس اداره راه و شهرسازی  شهرستان اعلام می کند که هرچه سریعتر یه دفتر کار خود برگردد و همچنین به مدیرکلش بگویید به استان برگردد و گرنه بلافاصله از ریاست اداره شهرستان عزل خواهی شد.
در ادامه عبدالرحیم رحیمی می گوید: مدیرکل  به هیچ عنوان حق ندارد بدون هماهنگی  فرماندارگچساران  به شهرستان سفر کند و باید قبل از سفر با فرماندارهماهنگی داشته باشد.
گفته می شود؛ در ادامه ماجرا مدیرکل جدید راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد تقاضای دیدار با فرماندار گچساران را می کند که فرماندار اجازه ملاقات به مدیرکل راه و شهرسازی را نمی دهد و به وی اعلام می کند به استان برگردد.
گفتنی است، عبدالرحیم رحیمی یکی از فرمانداران پرآوازه و نمونه کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد می باشد.


کد مطلب: 403639

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/403639/دیپورت-مدیرکل-راه-شهرسازی-توسط-فرماندار-گچساران-خطاب-هرچه-سریعتر-استان-برگرد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1