کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در شورای مشورتی عشایر مطرح شد

تاکید فرماندار بویراحمد به رفع مشکلات عشایر

18 مهر 1397 ساعت 13:08

وضعیت آمار جمعیتی عشایرشهرستان بویراحمد نامشخص است، این وضعیت در امور عشایر می‌بایست پیگیری شود تا در بحث جذب اعتبارات مثمرثمر واقع شود.


صبح امروز فرماندار بویراحمد در جلسه شورای عشایر شهرستان با حضور برخی از نماینده‌های عشایر با بیان اینکه وضعیت آمار جمعیتی عشایرشهرستان بویراحمد نامشخص است، اظهار کرد: این وضعیت در امور عشایر می‌بایست پیگیری شود تا در بحث جذب اعتبارات مثمرثمر واقع شود.
 رئیس شورای عشایر شهرستان بویراحمد با تأکید بر شناسنامه‌دار کردن عشایر تصریح کرد: وضعیت عشایر از همان ابتدای انقلاب تاکنون مورد توجه مسئولان بوده است و اقدامات خوبی توسط دولت و نهادهای انقلابی در این حوزه صورت گرفته است.
 فرماندار بویراحمد با ابراز تعجب از تخصیص ۳۰ درصد بودجه عشایر به شهرستان گفت: این در حالی است که به نقل از مسئولین ذیربط ۵۰ درصد از عشایر در بویراحمد است و نیاز به خدمات دهی بیشتری دارند.
 وی یادآور شد؛ امسال بیش از دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در کمیته برنامه ریزی شهرستان به عشایر اختصاص داده شد که لازم است اقدامات بعدی توسط امور عشایر جهت مبادله موافقتنامه و تخصیص اعتبار پروژه‌های عشایری شهرستان به صورت جدی پیگیری شود.
 کناری تصریح کرد: یکی از پروژه‌های مهم، آبرسانی به عشایر سرگچینه بویراحمد است که مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار پیش‌بینی شده است.
 فرماندار بویراحمد سرکشی به عشایر توسط تیم های بهداشت ودرمان و دامپزشکی را مهم ارزیابی کرد و گفت: دام عشایر سرمایه اصلی آنهاست و اکیپ های دامپزشکی سیار با بسته های ویژه حمایتی باید در کنار عشایر قرار گیرند.


کد مطلب: 403628

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/403628/تاکید-فرماندار-بویراحمد-رفع-مشکلات-عشایر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1