تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۵
کد مطلب : ۴۰۳۶۲۲
مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد خبرداد

کسب مدال نقره سامان پاکباز در رقابت‌های دوومیدانی بازیهای پارا آسیایی جاکارتای اندونزی

۰
کسب مدال نقره سامان پاکباز در رقابت‌های دوومیدانی بازیهای پارا آسیایی جاکارتای اندونزی
کبنا ؛
دیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد از کسب مقام دوم و مدال نقره سامان پاکباز در رقابتهای دوومیدانی بازیهای پارا آسیایی جاکارتای اندونزی خبر داد. 
به گزارش کبنا، سید محمد تقی علوی ضمن تبریک این موفقیت به احمدی استاندار، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، جامعه ورزش و جوانان، سامان پاکباز قهرمان ملی کشور و محسن پاکباز مربی این ملی پوش گفت: صبح امروز سه شنبه، 17 مهرماه در مسابقات دوومیدانی بازیهای پارا آسیایی جاکارتا که در کشور اندونزی در حال برگزاریست، سامان پاکباز ملی پوش قدرتمند هم استانی توانست در ماده پرتاب وزنه و با پرتابی به مسافت 15متر و 19 سانتیمتر بعد از ورزشکاری از کشور ازبکستان به مقام دوم و مدال نقره این ماده دست یافت. 
وی اظهارکرد: بعد از سامان پاکباز دیگر ورزشکار کشورمان مسعود حیدری با پرتابی به مسافت 14متر و 47 سانتیمتر به مقام سوم دست یافت. 
مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن ابراز خرسندی از کسب این مقام ارزشمند پاکباز خاطرنشان کرد: پاکباز در این رقابتها در دو ماده پرتاب وزنه و پرتاب دیسک شرکت کرده و این امید داریم در ماده پرتاب دیسک برای کشورمان افتخار آفرینی کند . 
علوی همچنین با اشاره به حضور صادق خادمی بعنوان مربی تیم ملی در ماده پرتاب نیزه در این مسابقات اضافه کرد: بعد از محسن پاکباز برادر سامان پاکباز که بعنوان مربی برادر خود در این رویداد بزرگ ورزشی حضور دارد، صادق خادمی بعنوان مربی پرتاب نیزه در این رقابتها حضور دارد و این افتخاری ارزشمند برای جامعه ورزش استان کهگیلویه و بویراحمد است .
نام شما

آدرس ايميل شما

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1