تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۱۸
کد مطلب : ۴۰۳۶۱۲
شهردار یاسوج:

نصب تانکر آب و پنجره‌های دو جداره در یاسوج الزامی می‌شود

۰
نصب تانکر آب و پنجره‌های دو جداره در یاسوج الزامی می‌شود
کبنا ؛در این نشست حضور شهردار یاسوج به عنوان نماینده شهرداران استان، مدیرعامل شرکت آبفای استان ، معاون شرکت آب منطقه ای، معاون شهرسازی شهردار یاسوج، مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز، معاون شرکت پخش فراورده های نفتی، معاون شرکت توزیع نیروی برق استان، مدیر امور آبفای شهر یاسوج، مدیر دفتر فنی و خدمات شرکت آبفای استان در سالن جلسات شهرداری یاسوج برگزار شد.
شهردار یاسوج با بیان اینکه دستگاه های خدمات رسان وظایف سنگینی بر عهده دارند و خدمات گسترده و ضروری را به مردم ارائه می دهند، گفت: لازم است تا دستگاههای خدمات رسان و شهرداری ها هماهنگی بیشتری برای جلوگیری از دوباره کاری ها و اتلاف هزینه داشته باشند.
نستهن مقدم با اشاره به محدودیت های منابع و بخصوص بحران آب، بیان داشت: مصرف صحیح انرژی و کاهش تلفات یکی از مهمترین مسائلی است که امروز باید دستگاهها و مردم برای آن تلاش کنند.
وی ابراز کرد: از مصوبات این نشست الزام مالکان به نصب پنجره های دوجداره و استفاده از تانکر ذخیره های آب در ساختمان ها بود.
نماینده شهرداران استان گفت: مقرر شد برای جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز دستگاههای خدمات رسان از ارائه خدمات به ساختمان های فاقد پروانه خودداری نمایند.
مقدم افزود: شهرداری ها نیز قبل از ارائه پروانه ساختمانی از دستگاههای خدمات رسان استعلامات لازم را بگیرند.
شهردار یاسوج خاطرنشان کرد: رعایت حریم خطوط انتقال آب، گاز و برق از موضوعاتی است که باید در ساخت و سازها مدنظر قرار بگیرد.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد فاقد نیروگاه برق است، نصب دیزل ژنراتور برای ساختمان های بزرگ و مهم جهت تامین نور روشنایی راه پله ها و آسانسور در مواقع اضطراری پیش بینی گردد.
شهردار یاسوج یکی از مهمترین مصوبات این نشست را ایجاد تونل خدمات عنوان کرد و گفت: جهت جلوگیری از نازیبایی ها در سیما و منظر شهری و همچنین افزایش ایمنی و عمر تاسیسات مخابراتی و برق رسانی خط زمینی (تونل خدمات) به عنوان رویکرد جدید در دستور کار همه دستگاهها قرار گیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1