کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سجاد بهرامی مطرح کرد

از ایجاد معاونت ترافیک شهرداری یاسوج تا طرح جامع ترافیک و سامانه پایش تصویری / کاهش 30 درصدی تصادفات

17 مهر 1397 ساعت 23:13

سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری یاسوج گفت: با حضور مقدم در شهرداری یاسوج گام های اساسی برای کاهش ترافیک شهری و ایمن سازی معابر برداشته شده است.


سجاد بهرامی بیان داشت: ایجاد معاونت ترافیک در دوره مدیریت جدید شهری مهمترین اقدام شهردار برای اولویت دادن به مسائل ترافیکی بود که نشان از توجه ویژه مقدم به این مساله است.
بهرامی گفت: اهمیت مسائل ترافیکی و توجه شهردار به این موضوع باعث شده تا این معاونت ایجاد شود و به مسائل ترافیکی بصورت تخصصی پرداخته شود.

طرح جامع ترافیک شهری در یاسوج اجرا می‌شود
وی ادامه داد: مطالعات جامع حمل و نقل ترافیک شهر یاسوج توسط مشاور روهروان عمران آغاز شده است.
بهرامی افزود: با توجه به اینکه آماربرداری در ماههای اردیبهشت و آبان صورت می پذیرد با پایان آماربرداری این طرح آماده خواهد شد.
معاون شهردار یاسوج تصریح کرد: این طرح در 6 فصل تدوین خواهد شد که هم اکنون فصل اول آن به اتمام رسیده است.
وی گفت: در این طرح ساماندهی ایستگاههای اتوبوس، تاکسی و ساماندهی حمل و نقل عمومی شهر و همچنین پارک سوارها و پایانه برون شهری بصورت ویژه دیده شده است.
سجاد بهرامی تاکید کرد: امکان سنجی تقاطع های غیرهمسطح و اصلاح هندسی میادین و شناسایی و رفع نقاط حادثه خیز از دیگر مزایای مهم این طرح است.

کاهش 30 درصدی تصادفات شهری در یاسوج / شهرداری یاسوج دستگاه برتر در کمیته ایمنی راه های استان
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری یاسوج بیان کرد: طی ماههای گذشته با شناسایی نقاط حادثه خیز 22 سرعتکاه با شابلن جدید و تابلوهای هشداردهنده ایجاد شد.
بهرامی افزود: این سرعتکاهها با هماهنگی پلیس راهور ایجاد شده که خوشبختانه باعث کاهش تصادفات شهری شده است.
وی گفت: در 6 ماهه نخست سال 97 میزان تصادفات نسبت به مدت مشابه سال قبل 30 درصد کاهش یافت.


راه اندازی سامانه پایش تصویری در یاسوج؛ بزودی

سجاد بهرامی بهراه اندازی پایش تصویری در شهر یاسوج در آینده ای نزدیک اشاره کرد و گفت: شهر یاسوج تنها مرکز استانی است که سامانه پایش تصویری ندارد.
وی ادامه داد: با عزم جدی شهردار و همکاری معاونت عمرانی استاندار، پلیس راهور، نیروی انتظامی، فرمانداری، شورای شهر و مخابرات سامانه پایش تصویری در شهر یاسوج بزودی راه اندازی می شود.
بهرامی با بیان اینکه این طرح برابر با دستورالعمل مدیریت ترافیک وزارت کشور اجرا می شود، گفت: سایت مرکز کنترل ترافیک توسط شهرداری یاسوج پیگیری شده و مرکز مانیتورینگ در شهرداری یاسوج به بهره برداری می رسد.
معاون شهردار یاسوج بیان داشت: با این طرح کنترل ترافیک و تخلفات بصورت مکانیزه و بصورت 24 ساعته صورت خواهد گرفت و تخلفات حادثه ساز درون شهری کاهش پیدا می کند.
وی ابراز امیدواری کرد: با جذب اعتبارات از محل های توزیع نشده این سامانه هر چه سریعتر به بهره برداری برسد.

خط کشی محل عبور عابرین پیاده در آستانه مهرماه

سجاد بهرامی خاطرنشان کرد: در ایام بازگشایی مدارس، خط کشی عابرپیاده در تقاطع ها، میادین و 10 مدرسه پیشنهادی آموزش و پرورش صورت گرفت.

وی گفت: حل معضلات ترافیکی و کاهش ترافیک شهری نیازمند همراهی شهروندان است.

بهرامی گفت: هم اکنون نیز عملیات نصب تابلو های ترافیکی درسطح شهریاسوج با همکاری سازمان عمران شهرداری و معاونت ترافیک در حال اجراست.


کد مطلب: 403611

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/403611/ایجاد-معاونت-ترافیک-شهرداری-یاسوج-طرح-جامع-سامانه-پایش-تصویری-کاهش-30-درصدی-تصادفات

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1