تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۱۰
کد مطلب : ۴۰۳۶۱۰
به مناسبت هفته نیروی انتظامی:

توصیف جالب «مقدم» از سردار «انصاری» در آتش سوزی جمعه بازار

۱
۰
توصیف جالب «مقدم» از سردار «انصاری» در آتش سوزی جمعه بازار
کبنا ؛نستهن مقدم در این دیدار با تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: امینت و آرامش مثال زدنی امروز استان مدیون و مرهون تلاش های فرماندهی و پرسنل پرتلاش نیروی انتظامی است.
وی با با اشاره به ارتقا شاخص های امنیتی در استان طی سال های گذشته بیان داشت: کارنامه و عملکرد نیروی انتظامی استان درخشان است.
مقدم با ابراز اینکه همکاری نیروی انتظامی با شهرداری یاسوج ستودنی است، گفت: هر جا شهرداری یاسوج نیاز به حمایت نیروی انتظامی داشته است، از حمایت صادقانه این نیرو برخوردار شده است.
شهردار یاسوج تصریح کرد: در بحث آتش سوزی جمعه بازار نیروی انتظامی با تمام توان همکاری کرد و پس از حادثه با اقتدار از اموال مردم صیانت کرد.
مقدم تاکید کرد: سردار انصاری فرمانده محترم نیروی انتظامی شب حادثه در کمال تواضع و فروتنی همچون یک سرباز در عملیات حضور داشت که این دغدغه مندی و دلسوزی شایسته تقدیر است.
فرمانده نیروی انتظامی استان نیز در این دیدار با تقدیر از توجه مدیریت شهری به هفته نیروی انتظامی بیان داشت: عملکرد شهرداری یاسوج بواسطه تلاش و صداقت آقای دکتر مقدم قابل تقدیر است.
سردار انصاری بیان داشت: هر جایی که نیاز باشد نیروی انتظامی برای پیشبرد برنامه های شهرداری یاسوج از این مجموعه حمایت خواهد کرد.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

تام
Iran, Islamic Republic of
باسلام و احترام و عرض تبریک به مناسبت هفته مقدس نیروی انتظامی
درود و سپاس خدمت بردار ارزشمند جناب آقای دکتر مقدم شهردار توانمند و محبوب و هزاران درود خدمت جناب سردار سرلشکر انصاری فرمانده نیروی انتظامی استان انشاالله موفق و موید باشید 💐💐💐💐
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1