کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

به مناسبت هفته نیروی انتظامی:

توصیف جالب «مقدم» از سردار «انصاری» در آتش سوزی جمعه بازار

17 مهر 1397 ساعت 23:10

به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی شهردار یاسوج با فرمانده نیروی انتظامی استان دیدار و گفت‌وگو کرد.


نستهن مقدم در این دیدار با تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: امینت و آرامش مثال زدنی امروز استان مدیون و مرهون تلاش های فرماندهی و پرسنل پرتلاش نیروی انتظامی است.
وی با با اشاره به ارتقا شاخص های امنیتی در استان طی سال های گذشته بیان داشت: کارنامه و عملکرد نیروی انتظامی استان درخشان است.
مقدم با ابراز اینکه همکاری نیروی انتظامی با شهرداری یاسوج ستودنی است، گفت: هر جا شهرداری یاسوج نیاز به حمایت نیروی انتظامی داشته است، از حمایت صادقانه این نیرو برخوردار شده است.
شهردار یاسوج تصریح کرد: در بحث آتش سوزی جمعه بازار نیروی انتظامی با تمام توان همکاری کرد و پس از حادثه با اقتدار از اموال مردم صیانت کرد.
مقدم تاکید کرد: سردار انصاری فرمانده محترم نیروی انتظامی شب حادثه در کمال تواضع و فروتنی همچون یک سرباز در عملیات حضور داشت که این دغدغه مندی و دلسوزی شایسته تقدیر است.
فرمانده نیروی انتظامی استان نیز در این دیدار با تقدیر از توجه مدیریت شهری به هفته نیروی انتظامی بیان داشت: عملکرد شهرداری یاسوج بواسطه تلاش و صداقت آقای دکتر مقدم قابل تقدیر است.
سردار انصاری بیان داشت: هر جایی که نیاز باشد نیروی انتظامی برای پیشبرد برنامه های شهرداری یاسوج از این مجموعه حمایت خواهد کرد.

 


کد مطلب: 403610

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/403610/توصیف-جالب-مقدم-سردار-انصاری-آتش-سوزی-جمعه-بازار

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1