تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۱۲
کد مطلب : ۴۰۳۵۷۷
به مناسبت هفته نیروی انتظامی:

صبحگاه مشترک نیروی انتظامی و نظامی گچساران برگزار شد(+ تصاویر)

۱
صبحگاه مشترک نیروی انتظامی و نظامی گچساران برگزار شد(+ تصاویر)
کبنا ؛به مناسبت هفته  نیروی انتظامی، صبحگاه مشترک نیروی انتظامی و نظامی در ستاد فرماندهی انتظامی  شهرستان گچساران با حضور فرمانده نیروی انتظامی، فرماندار، امام جمعه، فرمانده سپاه، دادستان  انقلاب اسلامی و دیگر مسوولان در مقر فرماندهی گچساران برگزار شد.
 در این مراسم،  سید محمد موسوی با اشاره به هفته  نیروی انتظامی که از تاریخ 14 الی 19مهرماه همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود، گفت: در هفته ناجا برنامه‌های متعددی  با محوریت‌های اجتماعی، فرهنگی به‌ویژه مبارزه با مواد مخدر و جلوگیری از سرقت و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در شهرستان گچساران برگزار می‌شود.

 فرمانده نیروی انتظامی گچساران با اشاره به شعار امسال هفته نیروی انتظامی که پلیس مقتدر امین مردم است، گفت: امنیت بزرگترین مقوله‌ای است که می‌توان به آن نگاه ویژه‌ای داشت.
 وی ادامه داد:  با ایجاد امنیت اقتصاد ما رشد می‌کند و جامعه در رفاه و آسایش خواهد بود.
 موسوی با بیان اینکه امنیت ساختگی نیست بلکه تولیدی است،  و باید همه دست در دست هم دهیم تا امنیت پایدار را در جامعه ایجاد کنیم، ابراز کرد: یکی از تولید کنندگان امنیت  در کشور نیروی انتظامی است.

وی گفت: بی شک لازمه تامین امنیت پایدار در سایه مشارکت مردمی پدیدار می‌شود و این سرمایه عظیم موجب شده تا نیروی انتظامی به عنوان یکی از نهادهای کارآمد در مقابله با نا امنی و بی نظمی، آمادگی همه جانبه خود را مایه اطمینان، آرامش، اعتماد مردم و موجب هراس و وحشت مجرمان ، خلافکاران و متجاوزان به حقوق آحاد جامعه قرار دهد.
 این مقام مسوول با اشاره به اینکه امروز امنیت برای همه است و کار پلیس نبست به گذشته سخت‌تر شده است، گفت:  در این باره مقام معظم رهبری به زیبایی می‌فرمایند، یک پلیس به زیبایی  یک غده سرطانی را شناسایی می‌کند.

 وی افزود: امروز خداوند را شاکر هستیم که به عنوان سربازان امام زمان (عج)  و ولایت فقیه  وظیفه خود را که قانون مداری و مردم داری است را در جامعه به بهترین نحو ایفا می‌کنیم.
 فرمانده نیروی انتظامی گچساران اذعان کرد: امروز افتخار ما این است که فرمانده  ما مقام معظم رهبری است که ایشان فرمانده دنیای اسلام است و این افتخار بزرگی برای ما است.
 موسوی در ادامه تصریح کرد: در سالی که گذشت اقدامات خوبی در سطح شهرستان انجام شد که جا دارد از همیاری مردم و شورای تامین تقدیر نمود.
 وی با بیان اینکه امسال شاهد کاهش 7 درصدی  تمامی جرائم درسطح  شهرستان بوده‌ایم، عنوان کرد: شهرستان گچساران در این زمینه در سطح استان رتبه برتر را کسب نموده است.

 این مقام مسوول ادامه داد: برای کسب چنین رتبه‌ای در سطح استان بی‌خوابی‌های زیادی کشیده شد که در این زمینه نیز از توانمندی و هوشیاری شهروندان نیز تشکر می‌کنیم.
 موسوی  در ادامه تصریح کرد: کاهش 9 درصدی سرقت در سطح شهرستان، افزایش کشف  17 درصدی سرقت و دستگیری 193 نفر متهم در این زمینه از دیگر اقدامات نیروی انتظامی در یک سال گذشته بوده است.
 فرمانده انتظامی گچساران با اشاره به کشفیات مواد مخدر گفت: بیش از 800 کیلوگرم انواع مواد مخدر در یک سال گذشته کشف شد که قریب بر 300 کیلوگرم آن در چند ماه اخیر بوده است.
 وی ادامه داد: همچنین 8 باند توزیع کننده مواد مخدر متلاشی شد.

 موسوی با اشاره به کشفیات کالای قاچاق بیان کرد: در این زمینه نیز بیش از 27 میلیارد ریال کالای قاچاق کشف و ضبط و خودروها توقیف و قاچاقچیان به مراجع قانونی ارجاع داده شد.
 فرمانده انتظامی گچساران ابراز کرد: ماموریت 110 ما نبست به سال گذشته 77 درصد افزایش داشته است.
 وی با بیان اینکه  نزاع‌ها در سطح شهرستان 11 درصد کاهش داشته است، ابراز کرد:  سرقت به عنف در سطح شهرستان  یک مورد وجود نداشته است.

 موسوی خاطرنشان کرد: برخورد خوب و قاطع دستگاه های قضایی موجب شد که سرقت به عنف در این شهرستان به صفر برسد.
 فرمانده انتظامی گچساران افزود: در یک سال گذشته تعداد یک هزار و 470 متهم  در تمامی جرائم دستگیر شده است.

 به گزارش فارس، این مراسم با ادای احترام به شهدای نیروی انتظامی برگزار شد و از کارمندان نمونه نیروی انتظامی تجلیل به عمل آمد.



 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1