تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۱۵
کد مطلب : ۴۰۳۵۵۲
تاجگردون» از FATF هم جا ماند

غیبت پاشنه آشیل «تاجگردون» در اتفاقات مهم مجلس / تفاوت سلحشوری و تاجگردون

۲۹
۲
غیبت پاشنه آشیل «تاجگردون» در اتفاقات مهم مجلس / تفاوت سلحشوری و تاجگردون
کبنا ؛روز یکشنبه 15 مهرماه 97 مجلس میدان آخر جدالی چندماهه را تجربه کرد. چشم‌اندازها برای رأی مثبت نمایندگان به لایحه الحاق ایران به کنوانسیون منع تأمین مالی تروریسم یا همان CFT کاملاً مثبت بود، اما هنوز مخالفان لوایح چهارگانه مرتبط با FATF که لایحه CFT هم یکی از آن‌هاست از فشارها برای عدم تصویب آن دست نکشیده‌اند و امروز هم مخالفان با این لایحه در جلوی مجلس با شعار «عزا عزاست امروز، روز عزاست امروز» تجمع کرده بودند.
روز یکشنبه (15 مهرماه 97) جلسه علنی مجلس با حضور 268 نماینده آغاز شد و در نهایت نمایندگان مجلس به CFT یکی از لوایج FATF رأی مثبت دادند که این لایحه با 143 رأی موافق، 120 رأی مخالف، 5 رأی ممتنع و 3 نماینده بدون رأی به تصویب رسید.
این در حالی است که «غلامرضا تاجگردون» رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس اخیراً در بسیاری از اتفاقات مهم مجلس از جمله طرح سؤال از رئیس‌جمهور، استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و استیضاح وزیر اقتصادی در مجلس یا نقش مهمی ایفا نمی‌کند و یا هم در جلسه علنی مجلس حاضر نمی‌شود تا جاییکه حضور در حوزه انتخابیه‌اش را مهم‌تر از استیضاح دو وزیر کار و اقتصاد که دو مقوله بسیار با اهمیت بشمار می‌روند، می‌داند. او سیاست یکی به نعل یکی به میخ را بعضاً در دستور کارش قرار می‌دهد. یک روز آنچنان علیه ربیعی و آخوندی دو وزیر کار و راه صحبت می‌کند و روز دیگر برای رأی موافق به استیضاح و یا مخالف به آن، اضلاً حاضر نمی‌شود.
در ماجرای تصویب و رد FATF و لوایح چهار گانه آن تاجگردون متفاوت‌تر از همه حرف می‌زند و عمل می‌کند. در نشست با شورای تبیین بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد، می‌گوید «با CGT موافق هستم، اما با FATF با این چارچوبی که هست، موافق نیستم.» گر چه مدتی بعد او در گفت‌وگویی با رسانه‌ای موافقتش را با FATF اعلام می‌دارد.
الغرض این است که چرا او هیچ گاه در موقعیت‌های مهم مجلس حضور پیدا نمی‌کند. اخیراً تاجگردون همزمان با افت و نوسانات ارز و دلار در بیمارستان بستری و تحت عمل جراحی قرار می‌گیرد تا او در جریان لایحه الحاق ایران به کنوانسیون منع تأمین مالی تروریسم هیچ نقشی ایفا نکند و در حالی که روزانه تاجگردون در پست‌های مختلف اینستاگرام و فضای مجازی عکس‌های سلفی مسئولین کشوری که بر بالین او می‌آیند را برای مردم محروم و تحت فشار اقتصادی که گاهاً توان خرید داروهایش را هم ندارند، به اشتراک می‌گذارد.
از طرفی پروانه سلحشوری نماینده مردم تهران به دلیل عمل جراحی گردن به دستور پزشک یک ماه استراحت مطلق داشت، امروز برای رأی‌گیری لایحه CFT در مجلس حاضر شد و تاجگردون هم طبق معمولی عکسی [از نماز خواندنش] بر روی تخت بیمارستان در روز یکشنبه 15 مهرماه 97 برای دیدن مردم ارسال می‌کند.


پروانه سلحشوری در صحن غیر علنی 15 مهر ۱۳۹۷ مجلس شورای اسلامی

فاطمه سعیدی و پروانه سلحشوری در صحن غیر علنی 15 مهر ۱۳۹۷ مجلس شورای اسلامی
پروانه سلحشوری که به دلیل عمل جراحی گردن به دستور پزشکش یک ماه استراحت مطلق داشت، امروز برای رای‌گیری لایحه CFT در مجلس حاضر شد.

عیادت رئیس مجلس شورای اسلامی از غلامرضا تاجگردون
عیادت دکتر علی لاریجانی از غلامرضا تاجگردونعیادت دکتر علی لاریجانی و محمد نهاوندیان از غلامرضا تاجگردونعیادت دکتر علی لاریجانی از غلامرضا تاجگردون
عیادت دکتر علی لاریجانی و محمد نهاوندیان از غلامرضا تاجگردون
وزیر کشاورزی از غلامرضا تاجگردون عیادت کرد+عکس
  ر
این گزارش تاکید می‌کند که غلامرضا تاجگردون، رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در یکی از بیمارستان های تهران بستری است.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
متاسفم برای نویسنده این مطلب این عکس ها گواهی میدهد که هنوز حال ایشان مساعد نیست و توان حضور در مجلس را ندارد اون وقت انتظار داری که با این حال نامساعدش در مجلس حضور یابد چقدر شماها بی انصافی هستید یه کم انصاف داشته باشید به امید خدا دکتر حالش خوب میشود و مشت محکمی تو دهن مخالفینش می زند
Iran, Islamic Republic of
خجالت بکشید پشت سر بیمار حرف می زنید . اولا که عمل مغز و سر کجا و دیسک گردن کجا؟؟؟ دوما ارتباط با خدا به کسی ربطی نداره که ریا ست یا غیر ریا .....سوما توی دل هیچکس نیستید که بدونید کی اهل ریاست و کی نیست ...
United States
حالا شما بااین نقطه نظرتان این عکسای تگراری جرایداستان راگذاشتیدانگاراستان ماهمه چیزش حله فقط مریضی این اقا مهمه هرچندبرایش ارزوی سلامتی میکنیم حالا تازه شمادیرمتوجه عملکرداین اقاشدیدیکی به میخ میزند یکی به نعل درکل خانوادگی همین طورنداین همه مقامات رفتن ملاقات که رفتن به ماچه مربوط پس ازاین به مطالب تان رابراساس قدمهای که وی برمیداردبنویسید بیکاری فقرخودکشی گرانی دراستان همه چیزحله ازهمین حالا مسله کاندید شدن نماینده هارومطرح می کنیدبابا بریدجمع کنیدتاحالا ندیدم یک مطلب خوب درسایت هاتون داشته باشیدلطفاپاچه خواریتون دیگه بسه خواهش میکنم مطلبم روبذارید تویسایتون ممنونم
ابراهیم
Iran, Islamic Republic of
احسنت به این تحلیل واقعی وزیبا
Iran, Islamic Republic of
یعنی میفرمایی عمدا خونریزی مغزی کرده تا در مجلس نباشه؟ با این چیزی که نوشتی ادم به همه حرفهایی که زدی شک میکنه و نتیجه میگیره که نویسنده قصد تخریب داره وگرنه کی از ادمی که جراحی مغز انجام داده توقع رفتن به مجلس داره مگر اینکه بخوای بگی جراحی مغز هم انجام نداده و همه چیز الکی هست.
Iran, Islamic Republic of
این عجیب ترین متنی هست که علیه تاجگردون خوندم. مردم عادت کردن بدون دلیل و مدرک هر حرفی بزنن، و هر حرفی رو هم باور کنن. فقط توو ایران اینجوری هست هیچ جای دنیا به این شکل نیست
Iran, Islamic Republic of
اولا ارسال پیام موافقت تاجگردون که از چهره های بانفوذ مجلس هستن از روی تخت بیمارستان هم برای جلب رای مثبت خیلی از نمایندگان کافی است ثانیا وضعیت جسمی و نوع عمل جراحی ایشان با خانم سلحشوری غیر قابل مقایسست
هفت لنگ
Iran, Islamic Republic of
خطاب به نویسنده
برادر عزیز تمام کسانی که به ملاقات دکترتاجگردون می آیند از سران مملکت هستند . واستان ما جهت رونق به همت آنها نیازمنداست . بگذارید تا کارمان انجام شود وسیاست های کلی را به نمایندگان کلان شهرها بسپارید.که نیازی به خدمات رفاهی وعمرانی ندارند. به وجود دکتر افتخار کنید ودعای سلامتی بجا آورید.
مجاهد
Iran, Islamic Republic of
اخ و ای حضور .......
Iran, Islamic Republic of
این متن نشان داد که شعور گرداننده گان سایت در چه حد است .
علی
United States
شرف ،گمشده کبنا نیوز است .خدایی خجالت نمیکشید اینقدر بی شرم و عقده ای هستید .
انسانم آرزوست
Iran, Islamic Republic of
تو دیگه کجات میسوزه که غم حضور درمجلس دیگران رو میخوری ؟اما بخور!
انسانم آرزوست
Iran, Islamic Republic of
تو دیگه کجات میسوزه که غم حضور درمجلس دیگران رو میخوری ؟اما بخور!
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون از بس غیبتش زیاد شده باید درساش حذف بشه
Iran, Islamic Republic of
ای بابا آقای تاجگردون مشخصه که خدارا شکر عمل جراحیت چیز خاصی نبوده ،میتونستی بعدا عمل کنی ،چرا تو مجلس نموندی واسه fatf
Iran, Islamic Republic of
بابا از خدا بترسید. بنده خدا عمل سختی داشته. بخدا من طرفدارش نبودم ولی انصاف نیست. چرا از زارعی نمیگین که تو هیچ تصمیم گیری نیست.
۱))
Iran, Islamic Republic of
برای سلامتی تاجگردون دعا میکنم و برای شادی
بویراحمد غیور
Iran, Islamic Republic of
شعور ، انسانیت ، مردانگی ،.همینه اینها در جسم یک انسانه اما اینکه چه آدمی با چه ریشه ای کدومش را داشته باشه مهمه.... هرکس این مطلب را می خواند هم به نگارنده هم به منتشر کننده جز ...... هیچی نمیگه.... دینداری و انسانیت خیلی خوبه و ننگ باد زندگی کردنی که الان برخی اینگونه می گذرانند/ تاج ملت همیشه تاج است و . و بی انسانیتی ها
Iran, Islamic Republic of
باسلام.واقعا از سایت کبنا متعجیبیم که هر چیزی دم دستشون میاد رو انتشار می کنن.آقای نویسنده متن آقای دکتر تاجگردون سرشون رو عمل کردن خانم سلحشوری گردنشون خیلی سخت نیست یکم فکر کنین که عمل مغزی یعنی چی و چقدر سخته و عمل گردن چیه.اینهمه سیاست زده و تعصبی حرف نزنید.
علیزاده
Iran, Islamic Republic of
برای دکتر تاجگردون آرزوی سلامتی دارم . در ارتباط با این گزارش ، هیچی به ذهنم نرسید جز اینکه بگویم نویسنده .است .
مهدی
Iran, Islamic Republic of
احسنت به این تحلیل دقیق و موشکافانه
قابل توجه دوستانی که میگن خونریزی مغزی که عمدی نمیشه ؛ اصلا خونریزی مغزی
نهایتا یه کلاف عروقی یا آنوریسم عروق مغزی بوده که میتونسته منجر به خونریزی بشه و اصلا اورژانسی نبوده
میتونست. دیگه هم عمل کنه
انسان باشیم
Iran, Islamic Republic of
بادرود : اینجانب از رای به ایشان پشیمان هستم ،ولی این متن را قبول ندارم زیرا خون ریزی مغزی بسیار خطر ناک است و باید خیلی زود درمان شود ،مانباید سیاست را در همه ارکان مسایل اخلاقی دخالت بدهم ،خداوند به ایشان وهمه بیماران شفا بدهد.
Iran, Islamic Republic of
.ن هم .کنندگان نوسانات ارز هستند.
زیادسخت نگیرید/
فعال فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
سلام کاش باندازهای که به تاجگردون حمله میکردید به ترامپ حمله میکردید مشکلاتتون حل میشد
Iran, Islamic Republic of
ادم باید در مخالفت کردن منطقی باشه و بچگانه صحبت نکنه با این صحبتها کار منتقدین منصف رو هم خراب کردی و ذهن تاریک خودت رو به دیگران نشون دادی.
Iran, Islamic Republic of
یعنی تمام این افراد و بزرگان این نظام که اومدن عیادت و دکتر معالج همگی سر کارن و فقط نویسنده این متن حقیقت رو میدونه ، اومدی تاجگردون رو خراب کنی،خودت رو خراب کردی. نتیجه عکس داد. واقعا خوش بحال تاجگردون با چنین مخالفانی، اصلا نیاز به پاسخگویی ندارن
نمیدانم
Iran, Islamic Republic of
من متعجب این چه نوع ادبیاتی که مردم ما دارند آقا رو تخت بیمارستان است میگن چرا ذر جلسه حضور نداشته این آخر چه سوال و چه عیبی دارد و نیاز نیست مطلبی و یا یاداشتی نوشته بشود آخر من چیزی از این یاداشت متوجه نشدم .
نمیدانم
Iran, Islamic Republic of
نمیدانم چرا ولی همین را میدانم که حسادت چشم بعضی ها را دچار اختلال کم بینایی و عقل را نابود کرده برادر به چه زبان به شما که هدفت معلوم نیست نه اینکه فکر کنی حامی جریان خاصی هست خیر افراد با چنین اندیشه در هیچ یک از جریانت سیاسی موجود کشور جا ندارد نه چپ و نه راست ولی دلم میسوزه بخاطر اندیشه بیمارگونه شما که فقط قصد متشنج کردن اجتماع را دارید
الاحقرالسادات سیدمصطفی محمدی
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت نویسنده محترم که مرا یاد تخریبچی های دوران جنگ میندازد.
خدمت شما عارضم دوست عزیز اول اینکه خانم سلحشوری استراحت مطلق نداشتند دوم اگر هم داشتند شرایط جسمانی ایشان با تاجگردون که بستری بودند زمین تا آسمان فرق دارد.برادر گرامی چرا قصد تخریب خودی را داری؟آیا بد است به احترام نماینده ی شهر و دیارمان چنین افراد با اسم رسم لشکری و کشوری برای عیادت ایشان تشریف فرما شده اند؟
چرا بیخود و بیجهت همچنان در حال تخریب خودی هستی و دست از خودزنی برنمیداری؟
تاثیرات مثبت حاج غلام تناجگردون تا سالهای سال بر استانمان طنین انداز خواهد بود و ماند.بزرهایی که ایشان کاشته اند به زودی درو خواهند کرد.مگر اختلاف آرا با یک رای حاج غلام تصحیح و یا تغییر فاحشی می کرد؟
برادر گرامی نقد جایز است و پذیرشش قابل قبول ولی تخریب جایگاهی در افکار عمومی ندارد.تمام مشکلات مردم شهر و استان ما حل شده و فقط عیادت از نماینده ی تحت عمل جراحی دیارمان مانده که مورد نقد قرار گیرد؟
میدانم که قطع به یقین نظر من را انتشار نخواهی داد ولی بدانید که به این سروده ایمان آورده ام...........
همانا کسانی که تورا می بوسند......
طناب دار تورا می بافند.......
دقیقا سرزنی به حاج غلام تاجگردون در تمامی انتشارات استان های دیگر افتخار تلقی شده و در استان خودمان ضعف..........
بنفش باشید و مانا دوست عزیز
الاحقرالسادات سیدمصطفی محمدی مهر97
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1