تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۱
کد مطلب : ۴۰۳۵۵۰
در نشست بررسی مصوبات سفر استاندار به زیلایی مطرح شد

احمدی: همه مدیران بخاطر زیلایی پای کار باشند / دانشگاه علوم پزشکی و آب منطقه‌ای کار در زیلایی را رها کرده‌اند / آقایان ایلامی و داوودی جبران کنید

۱
۰
احمدی: همه مدیران بخاطر زیلایی پای کار باشند / دانشگاه علوم پزشکی و آب منطقه‌ای کار در زیلایی را رها کرده‌اند / آقایان ایلامی و داوودی جبران کنید
کبنا ؛مصوبات سفر استاندار کهگیلویه و بویراحمد زیلایی با حضور علی محمد احمدی و مدیران دستگاه‌ها بررسی شد.
 علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه وبویراحمد در این نشست با بیان اینکه، افزون بر ۷۲۸ میلیارد ریال اعتبار این تفاهمنامه است که ۵۰ درصد سهم استان و ۵۰ درصد سهم نهاد ریاست جمهوری است، گفت: موافقتنامه رفع محرومیت از زیلایی رسمی بوده و دکتر جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری نسبت به تامین منابع مالی آن تاکید دارد.
علی محمد احمدی با اشاره به اینکه، دولت شهرستان لنده را به عنوان پایلوت اقتصادی استان و بهمئی را به عنوان پایلوت محرومیت زدایی قرار داده است، افزود: ما هم به عنوان دولت محلی، منطقه زیلایی در استان را به عنوان پایلوت برای محرومیت زدایی قرار می‌دهیم.
استاندار تاکید کرد: مدیران باید در این خصوص کارآمدی خودشان را نشان دهند و پروژه‌ها و طرح‌هایی که قرار بود در این منطقه اجرایی شوند را به آنها سرعت بخشند و نسبت به توانمندسازی منطقه تلاش کنند تا برای مناطق دیگر استان تجربه‌ای به دست آید.
وی با بیان اینکه، اشتغال و کارآفرینی در قالب مجتمع کارگاهی توسط شهرک‌های صنعتی استان و خوداشتغالی با کسب آموزش‌های فنی وحرفه ای از طریق کمیته امداد امام (ره)، صنایع دستی و گردشگری در این مناطق با جدیت دنبال شود، اظهار داشت: مسئولین باید نسبت به مناطق محروم بیشتر دغدغه و توجه داشته باشند.
استاندار تصریح کرد: جلسات پیگیری مصوبات زیلایی به طور مداوم برگزار و گزارشات از سوی دستگاه‌ها ارائه شود.
 احمدی اظهار کرد: همه مدیران استان برای اجرایی شدن مصوبات سفر به زیلایی پای کار بوده و همکاری و مشارکت داشته باشند.
 استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: قبل از برجسته شدن محرومیت‌ها در زیلایی که منجر به پیگیری دفتر مناطق محروم ریاست جمهوری شد خدماتی توسط دستگاه‌هایی مانند کمیته امداد و بهزیستی ارائه می‌شد.
 وی بیان کرد: ما در استان به مثابه یک دولت محلی عمل می‌کنیم و برای رفع محرومیت‌ها از زیلایی شروع کردیم البته این به معنای فراموش شدن محرومیت‌ها در دیشموک و سایر مناطق محروم نیست استارت کار از زیلایی زده شده و گام به گام برای رفع محرومیت‌ها در استان به پیش می‌رویم تا اگر قرار است راهی در مدت 6 سال احداث شود این زمان را به 3 سال کاهش دهیم.
 مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد به خدمات دولت در گازرسانی به مناطق مختلف کشور اشاره کرد و گفت: دولت در یکسال گذشته 200 میلیارد تومان برای گازرسانی به مناطق مختلف کشور هزینه کرده است که این مبلغ یک سوم تملک دارایی یک استان است و برای زیلایی اگر ما همه خدمات را در زیلایی ارائه دادیم اما شغل ایجاد نشده باشد کار بیهوده و بی‌سرانجامی انجام شده است. 
احمدی عنوان کرد: جمع‌بندی خدمات دولت در زیلایی ایجاد اشتغال برای مردم این دهستان است، لذا برنامه‌ریزی برای ایجاد طرح‌های اشتغالزا در این منطقه در نشستی مورد بررسی قرار گیرد.
 استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه خدماتی که در گچساران و یاسوج ارائه می‌شود با خدمتی که دانشگاه علوم پزشکی در زیلایی می‌خواهد ارائه کند باید تفاوت داشته باشد، گفت: گزارش بهداشت و درمان حوزه علوم پزشکی در زیلایی ناقص و معلوم است این دستگاه کار در زیلایی را رها کرده است. دانشگاه علوم پزشکی به جای ارائه اقدامات صورت گفته مشکلات و کمبودهای خود در حوزه پزشک خانواده و.. را مطرح می‌کند.
 وی از شرکت آب منطقه استان هم انتقاد کرد و گفت: شرکت آب منطقه‌ای هم مصوباتی در زیلایی داشت اما تاکنون کاری انجام نداده است.
 مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: روز چهارشنبه هفته جاری نشستی در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی پیرامون وضعیت زیلایی برگزار می‌شود که بررسی می‌کنم کدام مدیر در این نشست حضور داشته و کدام مدیر غایب بوده است.
در این نشست ۱۱ دستگاه اجرایی استان گزارشی از کارها و اقدامات انجام شده در منطقه زیلایی را بیان کردند که استاندار با عدم رضایت نسبت به عملکرد بهداشت و درمان و آموزش پزشکی استان و آب منطقه‌ای به آنها تاکید کرد تا جلسه بعدی عقب ماندگی برنامه کاری خود را جبران کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

دنا
Iran, Islamic Republic of
همش . !! فقط دور میز می نشینند و چای میخورند و برای دلخوشی مردم حرف میزنند و. همدیگه بالا میرن و همدیگه را متهم به کم کاری میکنند و بعدش تعطیل و خداحافظ تا برنامه دیگه !! بابا مدیران دولت .ره به جایی نمیبرند و.کردن!
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1