تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۵۹
کد مطلب : ۴۰۳۴۹۳
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کهگیلویه و بویراحمد;

سرمایه گذاری حلقه گمشده توسعه کهگیلویه و بویراحمد است

۰
سرمایه گذاری حلقه گمشده توسعه کهگیلویه و بویراحمد است
کبنا ؛نشست مرکز خدمات و پنجره واحد سرمایه گذاری استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست غضنفر آرام مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کهگیلویه و بویراحمد و با حضور صمیمی‌دوست مدیرکل جذب و سرمایه‌گذاری استانداری استان و طاهر شریف‌پور معاون اقتصادی اداره‌کل امور اقتصادی و دارایی و جمعی از مسوولان استان و نمایندگان دستگاه‌های دولتی و متقاضیان سرمایه گذاری داخلی در مرکز خدمات سرمایه گذاری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
غضنفر آرام مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کهگیلویه و بویراحمد در این جلسه با تبریک هفته دفاع مقدس و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی به حادثه تروریستی اهواز اشاره و اظهار کرد: دشمنان ما با این ترقه بازی ها به هیچ جایی نمی‌رسد و ما ملت ایران همچون گذشته بر سر آرمان و ارزش‌های خودمان محکم ایستاده ایم.
آرام در ادامه بیان کرد: سرمایه گذاری حلقه گمشده توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد است و در این راستا از هیچ تلاشی برای جذب و حمایت از سرمایه گذاری دریغ نخواهیم کرد.
وی با اشاره به بازدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد از مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان، افزود: استاندار کهگیلویه و بویراحمد جلودار جریان سرمایه‌گذاری در استان است و ایشان همواره بر تسهیل امور سرمایه‌گذاری و روند صدور مجوزها تاکید دارد.
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: دستگاه های دولتی استان کهگیلویه و بویراحمد نمایندگان تام الاختیار خود را به جلسات پنجره واحد سرمایه گذاری بفرستند در غیر این صورت از ورود نمایندگان ادارات جلوگیری خواهد شد.
آرام بیان کرد: اگر می خواهیم در این استان رونق اقتصادی ایجاد شود باید روند سرمایه گذاری و صدور مجوزها لازم در بخش واحدهای تولیدی و صنعتی تسهیل و تسریع گردد.
وی پنجره واحد را حلقه اتصال سرمایه گذاران و دستگاه های متولی صدور مجوز عنوان کرد و گفت: تمام تلاش ما بر این است تا در صورت امکان و وجود شرایط لازم مجوزها در همین پنجره واحد و در کمترین زمان صادر شود.
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: یکی از برنامه های مرکز خدمات سرمایه گذاری استان بازدید از واحدهای تولیدی، صنعتی و طرح های پیشنهادی است و به زودی این مورد عملیاتی خواهد شد.
آرام در بخش پایانی صحبت‌های خود، اظهار کرد: روند صدور مجوز سرمایه‌گذاری‌ها باید در مسیر قانون و در کمترین زمان ممکن انجام گیرد و البته قانون‌ها باید انعطاف داشته باشند تا خدای نکرده فرد سرمایه‌گذار در بروکراسی‌های اداری گیر نیفتد.
 بنا بر این گزارش، مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان کهگیلویه و بویراحمد در مجموعه اداره‌کل امور اقتصادی و دارایی استان به طور کامل تجهیز شده است و آمادگی هر گونه همکاری را با سرمایه‌گذاران دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1