تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۴۵
کد مطلب : ۴۰۳۴۹۱
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی کهگیلویه وبویراحمد تاکید کرد:

لزوم شناسایی و ساماندهی واحدهای صنفی بدون مجوز

۰
لزوم شناسایی و ساماندهی واحدهای صنفی بدون مجوز
کبنا ؛غضنفر آرام در نشست هماهنگی دستگاه های اقتصادی، بانکها، اتاق اصناف و بازرگانی با اداره کل امور مالیاتی با موضوع اجرای طرح واحدیابی مالیاتی با اشاره به لزوم شناسایی و ساماندهی واحدهای صنفی بدون مجوز از سوی شهرداری ها و اتحادیه اصناف و ارائه لیست این نوع واحدها به اداره کل امور مالیاتی گفت: اگر واحد صنفی تا یکسال پروانه دریافت نکرد جرائم آنها 50درصد تاپایان سال دوم 70درصد و سال سوم 100درصد افزایش می یابد.
آرام با اشاره به لزوم اعطای تشویقی به واحدهای بدون پروانه برای اخذ مجوز، افزود: طبق قانون، شورای اصناف می بایست برای هر 300واحد صنفی یک بازرس معرفی کند که اختصاص اعتبار برای این امر و شناسایی واحدهای بدون مجوز یک ضرورت است.

وی فرار از مالیات و نپرداختن بیمه نیروی کار را از مشکلات واحدهای بدون پروانه دانست و تصریح کرد: شناسایی واحدهای بدون پروانه با همکاری اتحادیه اصناف ، شهرداری ها ، مراکز بهداشت ودرمان، امور مالیاتی وسایر دستگاههای ذیربط ممکن خواهد بود.

آرام بر لزوم پرداخت مالیات فروشگاههای بزرگ مانند رفاه و کوروش در استان تاکید کرد و بیان داشت: برخی دستگاهها مالیات آنها دراستان پرداخت نمی شود که امور مالیاتی پیگیری وصول این مالیات ها را در برنامه قرار دهد.

آرام اظهار داشت: بانکها در زمینه معرفی واحدهای بدون مجوز که از خدمات بانکی کارتخوان و تسهیلات استفاده می کنند، بیش از پیش با امور مالیاتی همکاری کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1