تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۱۸
کد مطلب : ۴۰۳۴۶۱
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد

تکذیب کودک‌ ربایی در استان/ دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر اطراف مدارس/ پلیس مقتدر؛ امین مردم است

۰
تکذیب کودک‌ ربایی در استان/ دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر اطراف مدارس/ پلیس مقتدر؛ امین مردم است
کبنا ؛مهدی انصاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، ضمن تسلیت ماه محرم و تبریک هفته دفاع مقدس و یاد و خاطر شهدای انقلاب اسلامی، اظهار کرد: 100 برنامه از 13 مهرماه تا پنجشنبه 19 مهرماه در هفته ناجا برگزار می‌شود که این هفته با شعار «پلیس مقتدر؛ امین مردم» نام‌گذاری شده است.
انصاری افزود: جرم‌ها روز به روز در فضای مجازی افزایش پیدا می‌کند مستلزم است که پلیس ناجا تقویت شود و دنبال این هستیم که تجهیزات و امکانات مدرن‌تری متناسب نیاز روز به استان بیاوریم، پلیس فتا با همین امکاناتی که دارد توانست در کلاه‌برداری اینترنتی که شامل 44 درصد از جرائم واصله به پلیس فتا بود، اعاده حیثیت 33 درصد و سایر جرائم 16 درصد و جرائم علیه عفت و اخلاق عموم 7 درصد بوده که استان ما یکی از بهترین پلیس‌های کشور معرفی شد و اقداماتی خوبی داشتیم.
وی اظهار داشت: در کلاه‌برداری اینترنتی اقدامات خوبی صورت گرفت و باید به مردم آگاهی بدهیم اما در بحث کودک ربایی کاملاً کذب هست و چنین چیزی در استان نداریم و پلیس آگاهی ما رصد می‌کند و چیزی تحت عنوان کودک ربایی در استان نداشتیم.
انصاری بیان داشت: دو نوجوان که در کوه‌ها خودکشی کردند اما کودک ربایی امسال و سال گذشته در استان نداشتیم.
وی افزود: امسال پرونده‌هایی تحت عنوان کلاه‌برداری اینترنتی و هتک حرمت به پلیس فتا ارائه شد و 92 درصد کشف‌شده است.
وی بیان داشت: بیشترین جلسات آگاهی بخشی برای نظارت بر مدارس استان را داریم، و افرادی با لباس مبدل در اطراف مدارس کنترل می‌کنند و تا کنون چند خرده‌فروش مواد مخدر اطراف مدارس هم دستگیر کردیم و مواد کشف کردیم.
انصاری افزود: روز جمعه 13 مهرماه با عنوان «پلیس جامعه ایمانی، ارزش‌های اسلامی، رفعت و مهربانی است» که در این روز در سراسر کشور با حضور کارکنان در مصلی امام‌جمعه حضور خواهند داشت و همچنین در این روز غبارروبی از مساجد و نمازخانه‌های رده‌های انتظامی در سطح استان خواهیم داشت و از خادمین نماز نیز تجلیل می‌شود.
وی تصریح کرد: دیدار با خانواده معظم شهدا و همچنین ایثارگران و جانبازان، عیادت و سرکشی از بیماران بستری در بیمارستان‌ها در این هفته خواهیم داشت و در برنامه صبح جمعه رادیو شرکت خواهیم کرد.
وی در ادامه بیان کرد: روز شنبه 14 مهرماه تحت عنوان «پلیس؛ آموزش همگانی، مشارکت عمومی و پیشگیری اجتماعی» نام‌گذاری شد که ارائه مشاوره حقوقی و انتظامی به عموم مردم‌ را داریم، و مراکز مشاوره انتظامی آمادگی ارائه خدمات در راستای آگاهی بخشی به شهروندان را دارند.
انصاری افزود: همچنین مسابقه رادیویی روز بی حادثه با موضوع «قوانین راهنمایی و رانندگی و فرهنگ ترافیک» که با حضور پلیس راهور استان برنامه‌ریزی شده است.
وی در ادامه گفت: روز یکشنبه 15 مهرماه تحت عنوان «پلیس حرفه گرا، تخصص و کارآمدی» نام‌گذاری شده است که در این روز همکاران انتظامی خون اهدا می‌کنند، گردهمایی و نشست با مدیران شرکت‌های حفاظتی و مراقبتی، روسای حراست مراکز اقتصادی و تجاری را در سطح استان خواهیم داشت و همچنین نشست تخصصی و هم‌اندیشی فرماندهان، روسای کلانتری و پاسگاه‌ها در حوزه استحفاظی خود با ائمه جمعه و ریش‌سفیدان که می‌توانند در پیشگیری از نزاع‌های دسته‌جمعی حوزه استحفاظی کمکی کنند و مشارکتی داشته باشند برگزار می‌شود.
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: روز دوشنبه 16 مهرماه تحت عنوان «پلیس؛ انضباط، اقتدار و امنیت پایدار» نام‌گذاری شد که در این روز ما شاهد اجرای مراسم صبحگاه امامی در محل برگزاری صبحگاهی استان و با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی، شورای تأمین استان و شهرستان، مسئولین ادارات و سازمان‌های دولتی، نماینده خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و بازنشستگان و در این مراسم هم از فرماندهان و روسای پاسگاه‌ها و کلانتری‌ها و همکارانی که تحت عنوان کارکنان ساعی  و نمونه در مرکز معرفی شدند از این‌ها تجلیل خواهیم کرد.
وی در ادامه اضافه کرد: همچنین 2 طرح عمرانی و مهندسی در این هفته افتتاح می‌شود که یکی از این طرح‌ها احداث ساختمان نوساز برای بازنشستگان استان است و همچنین ملاقات مردمی در دفتر نظارت مردمی سامانه 197 را خواهیم داشت.
انصاری بیان داشت: روز سه‌شنبه 17 مهرماه تحت عنوان «پلیس؛ خدمت گذاری، پاسخگویی و امانت‌داری» نام‌گذاری شد و کارشناسان پلیس فضای مجازی و فتا را به مراکز آموزشی مخصوصاً مدارس روانه می‌کنیم تا بتوانند به نوجوانان و جوانان در این بحث فضای مجازی و آسیب‌هایی که این فضای برای این نسل پیش بیاورد آگاهی بدهند.
وی افزود: همچنین ارسال پیام کوتاه آموزش همگانی به عموم مردم استان، قرار پیام مهر دریکی از مدارس استان، تئاتر درمانی، حضور روسای کارشناسی در مدارس و همچنین اجرای برنامه‌های رزمایشی و نمایشی یگان ویژه استان به اجرا خواهد گذاشت.
وی تصریح کرد: طرح مردم‌داری و خدمات‌رسانی و خدمات درمانی- بهداشتی و رفاهی در مناطق محروم را ارائه می‌دهیم و همچنین اجرای مراسم ورزش صبحگاهی در بوستان ولای شهر یاسوج را خواهیم داشت.
انصاری در ادامه افزود: نشست با همکاران انتظامی سامانه 148 و همچنین همایش طلایه‌داران و فرهنگ ترافیک و تجلیل از نمونه‌های ترافیکی برگزار می‌شود و همچنین قرائت پیام مهر را خواهیم داشت.
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: روز چهارشنبه 18 مهرماه تحت عنوان «پخش هشدارهای پلیس فتا» در خصوص جرائم سایبری در شبکه رادیویی است، اجرای مراسم امداد و نجات و همچنین کلنگ زنی پاسگاه انتظامی زیلایی را در دستور کار داریم.
انصاری افزود: روز پنجشنبه 19 مهرماه «پلیس؛ حماسه حسینی، ولایت مداری، ایثارگری و شهادت» نام‌گذاری شد و همچنین با نماینده ولی‌فقیه در استان ملاقاتی داشته و ارائه یک‌ساله عملکرد را خواهیم داشت و همچنین دیدار با ائمه جمعه در سطح استان، غبارروبی و عطرافشانی از مرقد مطهر شهدا، کوه‌پیمایی، تجلیل از خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان و پیاده‌روی خانوادگی کارکنان را در این هفته ناجا برگزار می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1