کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در گفت‌وگو با کبنا مطرح شد

توضیحات دقیق «عاملی‌مقدم» در باره کتک‌کاری عضو شورای شهر دوگنبدان / از اظهارات «سید ناصر حسینی» تعجب کردم

11 مهر 1397 ساعت 15:54

: من واقعاً برای آقای سید ناصر حسینی رئیس شورای شهر تاسف می‌خورم که دیروز به جای اینکه از همکار خود و عضو شورای شهری که ریاست آن را بر عهده دارد، دفاع کند، بلافاصله بعد از این اتفاق با رسانه‌ها مصاحبه می‌کند و ماجرای اتفاق افتاده را کلاً رد می‌کند.


عضو شورای شهر دوگنبدان در باره موضوع ضرب و شتم رمضان عباسی توضیح داد.
حبیب الله عاملی مقدم درخصوص ضرب شرت عضو شورای شهر دوگنبدان اظهار داشت: در جلسه دیروز شورای شهر دوگنبدان، بحث مفصلی درخصوص موردی که این روزها حواشی زیادی را به وجود آورده است، داشتیم.
عضو شورای اسلامی شهر دوگنبدان ادامه داد: متاسفانه بعد از جلسه شورای شهر، آقای مهندس عباسی هنگامی که قصد خروج از ساختمان شورای شهر را داشتند، عده‌ای به سمت ایشان هجوم اوردند و مهندس عباسی را مورد ضرب و شتم شدیدی قرار دادند.
عاملی مقدم افزود: چون پشت سر ایشان با فاصله بسیار کمی از ساختمان خارج شدم، صحنه فحاشی و ضرب و شتم را دیدم.
وی گفت: خیلی نارحت شدم که پدر معنوی شورای شهر و کسی که در مردم داری زبانزد خاص و عام است، را اینچنین کتک زدند.
عضو شورای شهر دوگنبدان در ادامه گفت: من واقعاً برای آقای سید ناصر حسینی رئیس شورای شهر تاسف می‌خورم که دیروز به جای اینکه از همکار خود و عضو شورای شهری که ریاست آن را بر عهده دارد، دفاع کند، بلافاصله بعد از این اتفاق با رسانه‌ها مصاحبه می‌کند و ماجرای اتفاق افتاده را کلاً رد می‌کند.
عاملی مقدم افزود: به نظرم همه اتفاقات دیروز، طراحی شده و از قبل هماهنگی شده بود.
این عضو شورای دوگنبدان تاکید کرد: بنابراین به عنوان منتخب اول مردم در شورای شهر دوگنبدان، از اعضای محترم شورای تامین، مخصوصاً دادستان محترم شهرستان گچساران خواهشمندم به موضوع ورود کرده و با عوامل ماجرا شدیداً برخورد شود، که مجدد شاهد این حرکات نباشیم.
 


کد مطلب: 403456

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/403456/توضیحات-دقیق-عاملی-مقدم-باره-کتک-کاری-عضو-شورای-شهر-دوگنبدان-اظهارات-سید-ناصر-حسینی-تعجب-کردم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1