تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۸
کد مطلب : ۴۰۳۴۵۲
اهتمام جدی شرکت غله و خدمات بازرگانی استان در تامین اقلام اساسی مورد نیاز مردم؛

ذخیره 480 تن برنج اورگویه‌ای در انبارهای کهگیلویه و بویراحمد / جای هیچ نگرانی نیست

۰
ذخیره 480 تن برنج اورگویه‌ای در انبارهای کهگیلویه و بویراحمد / جای هیچ نگرانی نیست
کبنا ؛مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تمام تمهیدات لازم برای تامین اقلام اساسی مورد نیاز مردم اندیشیده است و این شرکت با برنامه ریزی و هماهنگی‌های انجام شده اهتمام جدی در تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم را دارد و از این بابت جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.
به گزارش کبنا به نقل از روابط عمومی شرکت غله و خدمات بازرگانی استان کهگیلویه و بویراحمد؛ سید علی صادق فروزنده در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به وظایف این شرکت در حوزه تهیه، تامین، ذخیره سازی و توزیع کالاهای اساسی همچون گندم، برنج، روغن و شکر اظهار داشت: شرکت غله و خدمات بازرگانی متناسب با نیاز بازار و اعلام درخواست دستگاه‌های مربوطه و با طی مراحل قانونی و هماهنگی‌های لازم اقدام به تهیه و تامین کالاهای اساسی مردم می‌کند.
وی بیان داشت: در حوزه گندم که یک حوزه استراتژیک است در ابتدای سال این شرکت در خواست 45 هزار تن گندم جهت تامین نیاز استان از استان‌های همجوار داد که تا پایان شهریور 24 هزار تن آن وارد استان شده است و 21 هزار تن دیگر آن در حال بارگیری و یا حمل است.
فروزنده تامین نیازهای استان در بخش برنج را نیز یکی دیگر از اولویت‌های این شرکت عنوان کرد و اضافه کرد: با توجه به میزان نیاز استان و فضای ذخیره سازی طی مکاتباتی که با شرکت بازرگانی دولتی کشور داشتیم نیاز خود را اعلام کردیم که 300 تن برنج در نظر گرفته شد و حواله‌ی آن صادر شده است و به زودی وارد استان می‌شود.
وی در خصوص برنج موجود در انبارهای استان نیز گفت: در حال حاضر حدود 480 تن برنج اوروگویه ای به عنوان ذخیره پایه در انبارهای استان داریم.
فروزنده در ادامه بیان داشت: در خصوص روغن نیز مطابق تفاهم نامه‌ای که میان شرکت بازرگانی دولتی ایران با انجمن روغن نباتی منعقد شده است نیازهای بازار در این بخش با ارز 4200 تومان شده است و قرار است متناسب با نیاز هر استان از طریق نمایندگی‌های پخش این انجمن روغن را بین فروشگاه‌های معتبر توزیع شود که لیست آن نیز به شرکت غله و خدمات بازرگانی ارایه می‌شود.
وی گفت: با توجه به این که شکر در کارخانجات قند و تولید و ذخیره سازی می‌شود در صورت نیاز استان و احساس کمبود در بازار استان این نیاز از طریق سازمان صنعت، معدن و تجارت به این شرکت منعکس می‌شود و این شرکت هم بر اساس تقاضای تنظیم بازار اقدام به تامین نیاز استان کرده است و به صورت حواله از کارخانجات قند استان‌های همجوار فارس و چهارمحال و بختیاری تامین و توزیع می‌شود.
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان در پایان اظهار داشت: شرکت غله و خدمات بازرگانی با هماهنگی سایر دستگاه‌های نظارتی جهت تشدید نظارت به صورت هفتگی سرکشی از نانواها را در دستور کار خود قرار داده است و نتایج آن در جلسات ماهانه شورای آرد و نان استان مطرح و تصمیم گیری می‌شود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1