کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

به جهت حضور در مراسم تشییع، تدفین و تکریم والده همسر گرامی‌شان انجام گرفت

متن پیام قدردانی «سید هدایت اکبری» از مردم استان کهگیلویه و بویراحمد

10 مهر 1397 ساعت 19:22

بقای عمر و سلامتی همه سروران عزیز را از درگاه خداوند یکتا مسئلت داریم. یکایک بزرگواران را به خداوند قادر متعال می‌سپارم و امیدوارم توفیق جبران در شادی‌هایتان را نصیبمان فرماید.


سید هدایت اکبری عضو شورای اسلامی شهر یاسوج با ارسال پیامی از اقشار مختلف مردم به جهت شرکت در مراسم تشییع، تدفین و تکریم والده همسر گرامی‌شان  تشکر و قدردانی کرد.
ه گزارش کبنا، متن این پیام به شرح زیر است؛
 بسم الله الرحمن الرحیم
من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق
تقدیر آن بود مادری گرانقدر، دلسوز و فرهیخته‌ای از میانمان برود. اگر چه این داغ سنگینی است، اما صحنه های باشکوهی که شما عزیزان در تکریم و تعزیت این ابتلا آفریدید، ما را تسکین و مرهمی بود. زبان مان قاصر است، اما به حکم ادب و حق شناسی سپاس و قدردانی خود را از یکایک آحاد مردم فهیم و قدرشناس استان کهگیلویه و بویراحمد، مدیران‌ ارشد دستگاه های دولتی، فرماندهان نظامی و انتظامی، هنرمندان، فرهنگیان، جامعه پزشکی، اصحاب رسانه عزیز، دانشجویان، اساتید دانشگاه، معلمان، خانواده‌های مکرم داغدار شهدا، جانبازان و ایثارگران دفاع مقدس، مسئولان شهرستانی، روحانیون و طلاب، ورزشکاران، کشاورزان، کارگران، جامعه مهندسی، اصناف و کسبه بازار و همه‌ و همه اعلام بدارم که از لحظات اولیه، با ارسال پیامک، فضای مجازی، نصب پلاکارد، بنر، ایمیل، مکاتبات و صدور پیام های تسلیت و حضور در مراسم تشییع و تدفین آن بانوی مکرمه، در طول این ایام، باعث تسلّی خاطر خانواده و همه بستگان در این غم بزرگ بودند.بقای عمر و سلامتی همه سروران عزیز را از درگاه خداوند یکتا مسئلت داریم. یکایک بزرگواران را به خداوند قادر متعال می‌سپارم و امیدوارم توفیق جبران در شادی‌هایتان را نصیبمان فرماید.
سید هدایت اکبری
عضو شورای اسلامی شهر یاسوج
 


کد مطلب: 403433

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/403433/متن-پیام-قدردانی-سید-هدایت-اکبری-مردم-استان-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1