تاریخ انتشار
دوشنبه ۹ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۷
کد مطلب : ۴۰۳۳۸۸
در شورای برنامه‌ریزی و مدیریت کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

باقری: به اعتبارات گردشگری کهگیلویه و بویراحمد بی‌مهری می‌شود / احمدی: با طرح‌های بی‌فایده موافقت نکنید

۱
۰
باقری: به اعتبارات گردشگری کهگیلویه و بویراحمد بی‌مهری می‌شود / احمدی: با طرح‌های بی‌فایده موافقت نکنید
کبنا ؛نشست شورای توسعه و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد به ریاست علی محمد احمدی استاندار و با حضور حسن نوروزی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، جعفر گوهرگانی معاون امور اقتصادی استاندار، عزیز فیلی معاون امور عمرانی استاندار و مدیران ارشد استان برگزار شد.
در این جلسه طرح‌های گردشگری برای بررسی و تصویب مطرح شدند و محمود باقری  مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه در زمینه توزیع اعتبارات گردشگری مورد بی مهری قرار گرفته است، گفت: اعتبارات این اداره کل کاهش یافته است.
باقری اظهار داشت: گردشگری به عنوان یکی از 3 محور توسعه کهگیلویه و بویراحمد در اولویت مسئولان استانی بوده ولی با این شرایط اعتبارات گردشگری کاهش یافته است.
وی با تاکید بر اینکه اعتبارات متناسب با محورهای توسعه نیست، عنوان کرد: در زمینه اختصاص اعتبارات عمرانی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بیست و سومین اداره است.
باقری ابراز کرد: اعتبارات عمرانی بخش گردشگری استان جوابگوی تامین زیرساخت‌های این حوزه نیست و برخی سرمایه گذاران بخش خصوصی که قصد ورود به این حوزه را دارند نیز توسط برخی دستگاه‌ها و مسئولان با سنگ اندازی روبه‌رو می‌شوند.
وی ادامه داد: بسیاری از گردشگران در هنگام حضور در شهر یاسوج و سایر مناطق استان به دلیل نبود فضاهای متنوع اقامتی و رفاهی شب در پارک‌ها می‌مانند و فردا صبح عازم شهر دیگری می‌شوند که باید به "ماندگاری گردشگر" به عنوان یک آیتم مهم در این حوزه بیش از پیش توجه کنیم.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد افزود: با وجود محدودیت‌های منابع اعتباری از هیچ کوششی برای توسعه و پویایی بخش کشاورزی استان دریغ نکردیم و توانسته‌ایم شاخص‌ها را ارتقا دهیم.
باقری بیان کرد: جلوگیری از انحراف تسهیلات گردشگری و صنایع دستی به جد در دستور کار بوده و در این راستا نظارت‌ها بیش از پیش شده که امیدوارم این مهم نیز به حداقل ممکن برسد و شاهد روزی باشیم که شاهد انحراف یک ریال از تسهیلات سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف نباشیم.
در ادامه محمود باقری گفت: یکی از شاخص‌های توسعه استان را گردشگری است و با طرح‌های ما همواره در شورای برنامه ریزی مخالفت می‌شود
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این جلسه با بیان اینکه باید با حوصله، دقت و کارشناسی شده طرح گردشگری را به تصویب برسانیم، اظهار کرد: نباید ثروت‌های ملی را قربانی تسهیلات کنیم که سود و فایده چندانی هم نداشته باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
آقای باقری این طرحهایی که شما دارید به درد هیچی نمیخوره . پیمان را به عده ای خاص واگذا. و طرح کسانی را قبول میکنید که انه.ه و بیتید پارک اسکان دهدشت را بررسی کارشناسی کند خواهد فهمید که این طرح از نطر اجرا بسیار ضعیف و مبلع یک میلیارد هزینه نبرده . هر جایی از استان که زیبا بوده با طرحههای .کردید . دلیل اصلی هم

اینست که شما نه برای گردشگری دل می سوزانید
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1