تاریخ انتشار
جمعه ۶ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۴۸
کد مطلب : ۴۰۳۲۹۹
امام جمعه چرام:

چرا قیمت «رب گوجه» باید چند برابر شود / ضعف نظارت مسوولان

۳
۰
چرا  قیمت «رب گوجه» باید چند برابر شود / ضعف نظارت مسوولان
کبنا ؛امام جمعه چرام گفت: اگر خیانت برخی از افراد در داخل هست باید با این افراد برخورد شود باید با افرادی که به اقتصاد این مملکت دارند آسیب وارد می کنند در هر پست و مقامی باشد اعدام شوند.
حجت الاسلام سید نورالله افشار ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن سفارش نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: انجام فرامین الهی، واجبات و ترک محرمات یکی از موارد تقواست.
امام جمعه چرام با اشاره به واقعه کربلا و با بیان اینکه در کربلا دو نقش ماندگار ایفا شده است، عنوان کرد: نقشی به نام نقش شهدای کربلا و نقشی به نام اسرای کربلا،که اگر فریادهای زینب نبود، دشمنان اباعبدالله الحسین و دشمنان اسلام می‌توانستند این مسئله را به تحریف بکشانند.
وی با بیان این مطلب که حضرت زینب عزتمندانه از پیام عاشورا دفاع کرد،گفت: شهادت امام حسین، چهره ریاگونه بنی امیه را برای مردم عصر خود روشن کرد و اسارت اهل بیت افشا کننده و اثبات کننده ماهیت بنی امیه بود.
حجت الاسلام افشار در ادامه سخنان خود تصریح کرد: خطبه های حضرت زینب به ما این نکته را می‌فهماند که اگر به موقع رهبرت را یاری نکنی و در صف نبرد حق علیه باطل نباشی در مسجد باشی اما چون رهبرت را یاری نکرده ای در زمره اهل باطل هستی.
 خطیب جمعه چرام با بیان اینکه عاشورا تمام می‌شود اما می‌بینیم برخی‌ها مواد غذایی که دارند احتکار می‌کنند، گفت: اینان پیام عاشورا را درک نکرده اند ولو برای امام حسین گریه کرده باشند ما باید هدف امام حسین که از بین رفتن باطل و در مدار حق قرار گرفتن است را درک کنیم آن وقت است که گریه ما ارزش دارد.
وی در بخش بعدی از سخنان خود به وضعیت جامعه اشاره کرد و گفت: در این قضیه آشفته بازار گرانی و فشاری که بر مردم عزیزمان است باید مسئولان اقتصادی و نمایندگان ملت تدبیری بیاندیشند تا مشکلات اقتصادی را حل کنند.
خطیب جمعه چرام خاطرنشان کرد: نجابت و صبر مردم نباید باعث بی تفاوتی مسئولان امر شود چرا که مردم صاحبان انقلاب هستند، به خاطر ارزانی و مادیات پای امامشان و رهبرشان نایستادند که حالا بخواهند به خاطر گرانی، آرمان‌های امام و شهدا را زیر پا بگذارند.
وی،متذکر شد: اما آن چیزی که متوجه می شویم در این قضایایی که وجود دارد، بی تدبیری مسئولان داخلی است، سوریه هم ویران می شود اما ارزش پولشان این اندازه پایین نمی آید.
حجت‌الاسلام افشار ابراز کرد: بیشتر اقلامی که ما داخل بازار داریم تولید داخلی هست مثل رب گوجه اما چرا یک مرتبه قیمت باید چند برابر شود، چرا نباید مسئولین مربوطه نسبت به این مسئله نظارت کنند، چرا باید مردمی که مشکلات اقتصادی را به خاطر انقلابشان تحمل می‌کنند زیر بار این مشکلات له شوند، اگر خیانت برخی از افراد در داخل هست باید با این افراد برخورد شود باید با افرادی که به اقتصاد این مملکت دارند آسیب وارد می کنند در هر پست و مقامی باشد اعدام شوند تا مردم روی آسایش را در مسائل اقتصادی ببیند.
وی اظهار داشت: قطعاً مردم با ولایت هستند تا شهادت،اما چقدر مردم ما باید صبر و تحمل کنند و هر روز بی تدبیری مسئولان را ببینند، این وضع برای مردم نگران کننده است، باید جلوی وضعیتی که هست گرفته شود، قطعاً این مشکلات حل خواهد شد ما هشت سال جنگ تحمیلی را  توانستیم مدیریت کنیم که تمام دنیا علیه ما بود.
امام جمعه چرام با اشاره به حادثه تروریستی اهواز عنوان کرد: این حادثه نشان داد که مردم راهشان را درست می روند و حرکت انقلاب حرکت درستی است، دشمن خشم خود را این چنین نشان می‌دهد، دشمنی که در غرب آسیا در عراق در سوریه و در هر جا دست گذاشت با شکست مواجه شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

شهروند بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه گرانی در استان ما بسیار بیشتر از سایر نقاط کشور بیداد میکنه.هیچ نظارتی نیست متاسفانه مدیرکل صنعت معدن وتجارت استان به جای پرداختن به کار اصلی خود که مدیریت و تنظیم بازاره به دنبال کسب کرسی در سازمان نظام مهندسی است و عملا کار اصلی خود را رها کرده .چرا ایشون استعفا نمیده چرا ایشون شرمنده مردم مظلوم استان نیست؟
Iran, Islamic Republic of
اگه این مدیر ضعف داردچرا بااو برخورد نمی شود جای چشم پوشی ندارد برخوردکنید تا دیر نشده
در مورخه 7/7/97 يك
Iran, Islamic Republic of
در مورخه 7/7/97 يك عدد رب گوجه به قيمت 18000 ژلت بستهاي 7500بازرسي كجاست
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1