تاریخ انتشار
جمعه ۶ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۰۶
کد مطلب : ۴۰۳۲۹۱
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

30 آبان المپیاد ورزشی دختران در کهگیلویه و بویراحمد

۰
30 آبان المپیاد ورزشی دختران در کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: 30 آبان سال جاری المپیاد ورزشی دختران در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.
محمد‌تقی علوی با اشاره به ظرفیت خوب بانوان این استان در زمینه رشته‌های مختلف ورزشی اظهار کرد: خوشبختانه در سال‌های اخیر بانوان استان توانستند در رشته‌های مختلفی مانند فوتسال و دیگر رشته‌ها در سطح ملی خوب بدرخشند.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: حضور بانوی ورزشکار کهگیلویه و بویراحمدی در رشته کوراش در رده سنی بزرگسالان بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتای اندونزی از دیگر افتخارات استان است که طاهره آذرپیوند در وزن 52 کیلو در این رقابت‌ها حضور دارد.
وی در با بیان این‌که حضور یک بانوی ورزشی از استان در بازی‌های آسیایی جاکارتای اندونزی زمینه رشد و ارتقای ورزش بانوان استان موجب ایجاد انگیزه در بین دیگر ورزشکاران بانوی استان خواهد شد و برافزایش سرانه فضای ورزشی بانوان کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد.
علوی افزود: زیرساخت های ورزشی برای حضور بانوان هم استانی در استان فراهم شده است  و در بحث  استعدادیابی در ورزش بانوان را داریم.
مدیرکل ورزش و جوانان استان عنوان کرد:  طرح آمایش سرزمینی هیات‌های بانوان و المپیاد ورزشی دختران در 30 آبانماه برگزار می‌شود.
این مسؤول  از اجرای طرح قامت‌سنجی و  شناسایی بانوان روستایی و عشایری کهگیلویه و بویراحمد در آینده نزدیک خبر داد و گفت: سعی داریم در مناطق عشایری و روستایی استان استعدادیابی را انجام و افراد و بانوان مستعد را شناسایی کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1