تاریخ انتشار
جمعه ۶ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۰۷
کد مطلب : ۴۰۳۲۸۷
پاسخی به منتقدان استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

تیر و ترکش‌های خود را به توسعه نیافتگی و فقر بزنیم نه به خادمان مردم

متن ارسالی
۱۲
۰
تیر و ترکش‌های خود را به توسعه نیافتگی و فقر بزنیم نه به خادمان مردم
کبنا ؛متن ارسالی

با آغاز بکار دولت دوازدهم و با تغییر استانداران شاهد حضور یک چهره علمی و همچنین عملگرا در استان هستیم، که توانسته با درآیت بالانس خوبی در همه حوزه‌ها به وجود آورد و در طول مدت زمان مدیریتش در استان شاهد آرامش توأم با پویایی و تحرک در استان می‌باشیم، با حضور دکتر احمدی دیگر شاهد نگاه بخشی و منطقه‌ای در استان نیستیم، شاهد نگاه‌های قیم مآبانه جریان‌های سیاسی در استان نیستیم در محافل خصوصی تصمیات برای استان گرفته نمی‌شود، چرا که استاندار خود را فقط و قفط وام دار مردم می‌داند و وبعنوان یک خدمتگزار در خدمت همه مردم است، همین عوامل باعث شده که گروه اندکی که منافع شخصی آنها تأمین نمی‌شود و با باز کردن دکان‌های سیاسی در فکر حلقه اطرافیان خود بودند به یکباره زبان به نقد بگشایند چرا که کره کره این دکان‌های سیاسی با حضور دکتر احمدی پایین کشیده شد ولی باید توجه داشت که حتمآ استاندار محترم با توجه به اینکه یک چهره آکادمیک و دانشگاهی است به دور از تنگ نظری و پرهیز از برخورد سلبی با آغوش باز پذیرای نقدهای مثبت و سازنده خواهد بود این را در عمل هم ثابت کرده‌اند، ولی با نگاهی گذرا به نقدهایی که در فضای مجازی صورت می‌گیرد هیچگونه نقد دلسوزانه و همراه با پیشنهادی جهت توسعه استان مشاهده نمی‌شود در این شرایط چه پاسخی می‌توان با این نقدها داد؟، آیا صرف وقت آنهم به را شخص اول اجرایی استان برای پاسخ به این غرض ورزی‌ها ظلم به این مردم نیست؟ که خوشبختانه استاندار محترم در این فضا قرار نگرفته است و این نقدها تأثیری بر حرکت روبه جلوی استان نداشته است، اما درست است که فضا برای اتاق‌های فکر چند نفره آنهم افراد خاص در استان بسته شده است ولی این عزیزان می‌توانند مروری به کارنامه کاری خود درگذشته داشته باشند و از خود این سوال مهم و کلیدی را داشته باشند که دلیل همراهی نکردن مردم با آنها در تصمیات گذشته آنها در استان و شهرستان‌های خود چیست؟ جناب آقای دکتر احمدی جلسات متعددی با همه گروه‌های سیاسی و تشکل‌ها در استان داشته و در حد توان و با توجه به وضعیت فعلی حاکم بر کشور و استان پیشنهادهای خوب استخراج شده از دل همین نشست‌ها را ویژه پیگیری می‌کند و کارنامه ایشان نشانه داده است که آنها را به سرانجام مطلوب خواهد رساند ولی لازمه رسیدن به اهداف بزرگ نیازمند یک عزم و همدلی فرآوان دارد ولی متاسفانه در این استان عده‌ای قلیل تمام انرژی خود را صرف منفعل و خنثی کردن دیگری می‌کنند که نتیجه و خروجی آن استفاده نکردن از فرصت‌هاست و این مساوی است با فقر و محرومیت فرزندان این استان. در این مطلب به هیچ وجه قصد پاسخگویی به نقدهای چند روز اخیر را ندارم چرا که عملکرد دکتر احمدی خود بهترین پاسخ خواهد بود ولی به جهت روشن شدن مسئله به چند مورد از این نقدها می‌پردازم این مسئله را هم فراموش نکنیم که این نقدها خود نشان از رویه مثبت مدیریتی جناب آقای دکتر احمدی را دارد.
 عزیری نقد کردن جناب دکتر احمدی اهل تعامل و هم اندیشی نیست بهتر است این دوست عزیز نگاهی کوتاه به آرشیو جلسات استانداری داشته باشند چرا که تعدد جلسات با گروه‌ها و جریان‌های فعال در استان بهترین شاهد برای تعامل بالای استاندار محترم می‌باشد و از طرف دیگر فراموش نکنیم جناب دکتر احمدی با تجربه نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی حتمآ دارای روحیه مردم مداری و تعامل بالاست ولی دایره‌ای محدود از مشاوران را نمی‌توان مانند گذشته برای استاندار محترم تعریف کرد زیرا که درب استانداری به روی همه باز است و استاندار محترم از همه دیده گاهها استفاده می‌کند بهتر است اگر نقد می‌کنیم نقدمان عالمانه و همراه با اطلاعات کامل باشد که خدای ناکرده دچار خطا نشویم. عزیز دیگری فرمودند که استاندار محترم تغییر رویه داده‌اند و نظم گذشته را ندارد و به عبارتی نظم و دیسیپلین انضباطی دکتر احمدی فروکش کرده است که باید به این عزیز هم عرض کنم که با نگاهی به دوران مدیریتی جناب آقای دکتر احمدی شاهد قاطعیت همراه با تعامل و رأفت ایشان در همه تصمیم گیری‌های خود بوده‌ایم، نگاه سلبی و ایجابی در مدیریت ایشان جایگاهی ندارد ولی هیچگاه بی نظمی و هرج و مرج در نگاه مدیریتی ایشان جایگاهی نداشته و بعضأ هزینه آن را هم پرداخته است، بهتر است بجای کل گویی و نقد غیر منصفانه فضای تعامل و همکاری را در استان گسترش دهیم و از قضاوت‌های همرا با حب و بغض بپرهیزیم. خواسته اکثریت جوانان و دلسوزان این است که جناب آقای دکتر احمدی در استان بماند چرا که این استان نیازمند تصمیمات خوب و مدیریت عالمانه است و حتمأ جوانان و فرهیختگان این استان در این مسیر همرا و همگام ایشان خواهند بود. تیر و ترکش‌های غضب آلود خود را به توسعه نیافتگی و فقر بزنیم نه به کسانی که در خدمت توسعه استان هستند و این استان را از تبدیل شدن به حمام فین کاشان شدن دور نگه داریم. نگذاریم امیر کبیرها در این استان مظلومانه ذبح شوند چرا که دود این نخبه کشی به چشم‌های نحیف این مردم می‌رود و ما را از نعمت مدیریت خوب و گره گشا محروم می‌سازد، فراموش نکنیم خدمت در این استان ایثار است چراکه از یک طرف کمبودهای فرآوان در حوزه‌های زیرساختی، عدم وجود بخش خصوصی قوی، بضائت کم و محرومیت بالا روبرو هستیم و از طرف دیگر کمبود منابع مالی و در مضیقه بودن دولت به لحاظ اعتباری سختی کار را دوچندان کرده است پس بیائیم مرهمی باشیم بر درد مردم نه نمکی بپاشیم بر زخم آنها، با در پیش گرفتن و دامن زدن به بحث‌های بیهوده و فرسایشی که جز باعث سلب آرامش روانی چیز دیگری نخواهد بود اجازه تنفس سالم به توسعه استان دهیم
خطاب به این تعداد قلیل باید عرض کرد مار به خیر شما امیدی نیست لطف نموده شر مرسانید، مردم آگاه هستند و خود بهترین قضاوت‌ها را خواهند داشت نیازی به قیم ندارند. بیائیم فرصت ساز باشیم نه فرصت سوز چرا که در بوته نقد آیندگان قرار خواهیم گرفت و به یاد داشته باشیم که زمان به سرعت در حال عبور است.
حتماً دکتر احمدی به نخبگان و مردم خوب استان گزارش عملکرد خواهند داد و آنجاست که به بزرگی و منش این مرد پی خواهیم برد، به نگاه ژرف و عمیق همراه با شناخت کامل دکتر احمدی از وضعیت استان و تعامل خوب و قوی ایشان با مرکز جهت برون رفت از توسعه نیافتگی بشدت نیازمندیم سعی کنیم فارغ از مسائل سیاسی که جز به محرومیت‌ها دامن زده به کمک تیم مدیریتی استان بشتابیم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

دوست
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر جناب مهندس کمایی که متن همه مخاطبین را انتشار میدهد
کاش به مردم میگفتید که هیچ کس از عملکرد احمدی راضی نیست کاش به مردم میگفتید تنها. بانامهای متفاوت از عملکرد ضعیف احمدی در رسانه ها حمایت میکند کاش یک صندوق میگذاشتند درب استانداری و ارای مزدم را از عملکرد احمدی دریافت میکرد به صراحت تایید میکنم در کل استان. از ایشان رضایت ندارند
جناب مهندس کمایی انتشار بفرما
ایلیا
Iran, Islamic Republic of
به نظرت مردم از کدام مسئول راضی هستند؟
از نماینده ها راضی هستن؟
از استانداران قبلی راضی هستن؟
از فرماندارها راضی هستن؟
از رییس جمهور راضی هستن؟
از رییس جمهورهای قبلی؟
شما ینفر رو بگو که مردم ازش راضی باشن
کشور اوضاعش خرابه و مردم از زمین و زمان ناراضی ان حتی اگه یک مسئول کارش رو درست انجام بده بازم مردم نظرشون برنمیگرده. مردم ما کلا ناراضی ان.
حالا شما میخوای فقط جلو استانداری صندوق رای بذاری؟
Iran, Islamic Republic of
قبول داریم با تغییر مدیریت در سطح کلان استان شیوه گذشته کنار گذاشته شد اما هیچ اتفاقی یا تغییری به نفع استان و مردم نیفتاده اگر تغییری بوده در نحوه انتخاب مدیران استان بوده که اون هم به لحاظ تعداد خیلی قابل توجه نبوده و اتفاقا مدیرانی هستند که خیلی ضعیف بودند ولی تغییر نکردند و نظری بر تغییر آنها نیست و اونهایی که هم تغییر کردند مدیرانی به مراتب ضعیفتر بکارگرفته شد!
با حلوا حلوا گفتن دهن شیرین نمیشود! قصد حمایت از خادمی نداشته ام ولی این استاندار خیلی نه با مردم ارتباط دارد نه وقت زیادی در استان صرف پیگری امورات میکنند نه هم با مدیران زیرمجموعه خودش ارتباط نزدیکی دارد کلا خیلی پروازیه!
اما نکته مثبت هم داره یکی نظم و مدیریت جلساتش خوبه و بعضا تصمیمات قاطع تری نسبت به استاندار قبلی میگیره ولی واقعا انتظار از ایشون بیشتر بود و نباید بعد از پائین کشیدن دکان های سیاسی بعضی ها (به قول شما)برای دیگرانی که نه سواد علمی خاصی دارند و نه کار بلدند دکان های دیگری باز شود که این رویه در حال انجام است
استاندار در استان شناختش از افراد کمه و نیروهایی که برای تصدی پست های مختلفی به ایشون معرفی میکنن خیلی ضعیفند و نیاز هست تیم مشاوره ایشون قوی تر و دلسوز تر باشند.
علی
Iran, Islamic Republic of
فکرکنم این همه تمجید درمورداستاند.ی است عملکردی جز حذف نیروهایی که استاندار قبلی چه درمرکزاستان وچه درشهرستان بکارگمارده تاحالا ندیدیم واینکه استاندار گفته بود من چندین نفرازیک خانواده درراس امور دیدم وکمر همتش را به حذف این جایگاه ها بست یادلیلش ضعف اطلاعاتی ایشان ازپتانسیل آمارجمعیت وتوانمندی آمارنخبگان اون خانواده است یا مدرسینی که درشهرستان ایشان راپشتیبانی اطلاعاتی می کنند مغرضانه عمل می کنند پس دراین چندمدت زمانی برای پیگیری اموراستانی پیدانکردند که کارنامه موفقی داشته باشند یانه
امین
Iran, Islamic Republic of
خدا کنه زمانی برسه که. بشه. استاندار یکی یکی داره همه را از ایلام میاره. فقط به تعریف و تمجید از استاندار میپردازند. کامرانی بیو جمعش کن. ادم بیشتر از همه از این ناراحت میشه که اصلاح طلبان کنار گذاشته میشن و اصولگرایان یا ایلامیها پست ها را میگیرند و امثال کامرانی و... ادعای اصلاح طلبی میکنند و دست .
Iran, Islamic Republic of
نویسنده محترم، کدام عملکرد لطفا یه جند تایی را ذکر می کردی
جلیلی
France
متن مودبانه ای است.از این نظر قابل تقدیر است اما اینکه فرموده اید اکثریت مردم و جوانان به ماندن استاندار رضایت دارند درست نیست.از کجا متوجه شدی؟چیزی که ما میبینیم خلاف این گفته را نشان میدهد.البته که جناب دکتر احمدی یک شخصیت علمی و قابل احترام است اما تا الان استان ما موفق نبوده است.تعامل خوبی هم با احزاب نداشته.چون سابقه اجرائی نداشته،نمیتواند جلسات را به خوبی مدیریت کند.دعا میکنم برای مردم مثمر ثمر باشد. این چند مقاله سفارشی هم چیزی را تغییر نمیدهد.
Iran, Islamic Republic of
یعنی مردم خود نمی ببنند چه می خواد بگه
Iran, Islamic Republic of
بگو چکار کرد فقط دنبال دستور کار نمایندگان است
رضا فرهنگ
Iran, Islamic Republic of
درود خیلی خوب و جالب نوشتید متاسفانه این رویه نادرست در استان جا افتاده و باید این مسائل هرچه سریعتر جمع بشه
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
استاندار واقعی استان آقای مرادی مسؤل دفتر ایشان است که با این سن کم همه مردم استان را وحتی مدیران استان را.ر گرفته
Iran, Islamic Republic of
دکتر احمدی دایره تنگ انحصارطلبان قومی و جناحی را تخریب نموده و قریب به اتفاق مردم استان عملکرد ایشون را قبول دارند
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1