کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رئیس آموزش‌وپرورش عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد

دختران زیلایی در کنکور سراسری 97 خوش درخشیدند

4 مهر 1397 ساعت 23:26

رئیس آموزش‌وپرورش عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال حدود 48 دانش‌آموز عشایری استان در نتایج کنکور سراسری رتبه برتر کشوری را کسب کردند که از این تعداد دانش‌آموز 20 نفر در دانشگاه فرهنگیان قبول‌شده‌اند که 5 نفر آنان دختران زیلایی هستند.


اسماعیل رضایی‌نیک امروز در سفر یک‌روزه به روستاهای پوله، چاهن، زیرنا و گرسرخ بالرود از دهستان زیلایی شهرستان بویراحمد که با حضور مدیرکل آموزش‌وپرورش استان، معاون امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، مدیرکل نوسازی مدارس کهگیلویه و بویراحمد، کمیته امداد استان، فرمانده قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه فتح استان، مسئولین استانی و شهرستانی ضمن تسلیت ایام سوگواری و عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) بابیان اینکه در دولت تدبیر و امید اتفاقات بسیار خوبی در حوزه عشایر اتفاق افتاده است، اظهار کرد: مهم‌ترین اقدامی که در عشایر استان رخ‌داده وحدتی است که بین معلم‌ها و بچه‌های عشایر به وجود آمده است که سال گذشته آموزش‌وپرورش عشایر استان رتبه دوم کشوری در حقوق شهروندی را کسب کرد.
رضایی‌نیک افزود: امسال حدود 48 دانش‌آموز عشایری استان در نتایج کنکور سراسری رتبه برتر کشوری را کسب کردند که از این تعداد دانش‌آموز 20 نفر در دانشگاه فرهنگیان قبول‌شده‌اند که 5 نفر آنان دختران زیلایی هستند.
وی اظهار داشت: امسال در آغاز سال تحصیلی بیش از 15 میلیون تومان از سوی کمک‌های خیرین به مدارس عشایری دهستان زیلایی شهرستان بویراحمد کمک شد و همچنین 300 جفت کفش و 100 عدد کیف به این دانش‌آموزان اهداشده است.
وی افزود: همچنین امسال در سال تحصیلی به بیش از 3 هزار و 205 دانش‌آموز عشایر استان پک کامل لوازم‌التحریر اهدا شد.
رئیس آموزش‌وپرورش عشایر کهگیلویه و بویراحمد گفت: از مجموع 3 هزار و 600 دانش‌آموز عشایری استان 2 هزار و 100 دانش‌آموز عشایری در حوزه زیلایی مشغول به تحصیل هستند.


کد مطلب: 403262

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/403262/دختران-زیلایی-کنکور-سراسری-97-خوش-درخشیدند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1