کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان بویراحمد خبر داد

کشف نیم تن «گوشت آلوده» از یک منزل مسکونی در یاسوج

4 مهر 1397 ساعت 15:02

دریافت، نگهداری و عرضه هرگونه فرآورده خام دامی بایستی مطابق با ضوابط دامپزشکی انجام پذیرد و این اداره با جدیت تمامی محموله های فرآورده خام دامی واردشده به شهرستان را رهگیری و درصورت مغایرت با دستورالعمل های دامپزشکی با متخلفین برخورد قانونی خواهد کرد.


رئیس اداره دامپزشکی شهرستان بویراحمد گفت: نیم تن گوشت آلوده و غیرمجاز در یکی از منازل مسکونی شهریاسوج با همکاری نیروی انتظامی و مقامات قضایی کشف و معدوم شد.
به گزارش کبنا، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل دامپزشکی استان؛ سیدمختار رجائی فر، رئیس اداره دامپزشکی شهرستان بویراحمد گفت: در پی گزارش واصله مبنی بر تخلف بهداشتی در یک منزل مسکونی واقع در محلات یاسوج، اکیپ واحد بازرسی و نظارت بهداشتی دامپزشکی با هماهنگی و دستور دادستان و همکاری نیروی انتظامی به این  منزل مسکونی که محل نگهداری گوشت قرمز، مرغ ، ماهی که از منابع غیرمجاز تهیه و به صورت غیربهداشتی نگهداری می‌شد، مراجعه و محموله توقیف شد.
وی افزود: دریافت، نگهداری و عرضه هرگونه فرآورده خام دامی بایستی مطابق با ضوابط دامپزشکی انجام پذیرد و این اداره با جدیت تمامی محموله های فرآورده خام دامی واردشده به شهرستان را رهگیری و درصورت مغایرت با دستورالعمل های دامپزشکی با متخلفین برخورد قانونی خواهد کرد.


کد مطلب: 403253

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/403253/کشف-نیم-تن-گوشت-آلوده-یک-منزل-مسکونی-یاسوج

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1