تاریخ انتشار
چهارشنبه ۴ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۰۳
کد مطلب : ۴۰۳۲۴۳
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد

بازسازی عملیات ثامن الائمه در یاسوج

۰
بازسازی عملیات ثامن الائمه در یاسوج
کبنا ؛فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: عملیات ثامن‌الائمه که منجر به شکست حصر آبادان شد مقدمه عملیات‌های بزرگ هشت سال دفاع مقدس بود.
سردار یدالله بوعلی در حاشیه بازسازی عملیات ثامن الائمه که عصر امروز در دهکده دفاع مقدس برگزار شد در جمع خبرنگاران با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تسلیت حادثه تروریستی اهواز اظهار کرد: عملیات ثامن‌الائمه به یاد شهدای دفاع مقدس و شهدای این عملیات در استان بازسازی و شبیه‌سازی شد.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: همه ساله بازسازی عملیاتی به استان‌ها ابلاغ می‌شود که استان ما امسال عملیات ثامن الائمه که منجر به شکست حصرآباد شد را بازسازی کرد.
وی عنوان کرد: این عملیات از سه محور جاده ماهشهر به آبادان، اهواز به آبادان و شهر آبادان به سمت فیاضه انجام شد که حضرت امام فرموده بودند حصر آبادان باید شکسته شود بنابراین عملیات توسط رزمندگان ارتش جمهوری اسلامی و براداران بسیج و سپاه انجام گرفت.
مقام ارشد نظامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این عملیات مقدمه‌ای شد برای اجرای عملیات‌های بزرگ بعدی از جمله طریق القدس، آزادی بوستان و فتح‌المبین در محور شوش که ازادسازی و از دسترس خارج شدن جاده اصلی جنوب به شمال را به دنبال داشت و عملیات بیت‌المقدس که منجر به آزادسازی خرمشهر قهرمان شد.
سردار بوعلی خاطرنشان کرد: اهمیت عملیات ثامن الائمه در حدی است که  مقدمه و یک اعتماد به نفس جدی در رزمندگان به وجود آورد که قادر باشند عملیات مهمی انجام دهند و دشمن بعثی را به عقب برانند.
نام شما

آدرس ايميل شما

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1