تاریخ انتشار
سه شنبه ۳ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۲۶
کد مطلب : ۴۰۳۲۳۳
با صدور بیانیه‌ای صورت مطرح شد

تقدیر اصلاح‌طلبانه از استاندار در خصوص بخشدار دیشموک

۵
۰
تقدیر اصلاح‌طلبانه از استاندار در خصوص بخشدار دیشموک
کبنا ؛رئیس ستاد روحانی و اصلاح طلبان بخش دیشموک با صدور بیانیه‌ای خطاب به استاندار مدیرکل سیاسی استانداری و فرماندار کهگیلویه از انتخاب صفا حبیبی برای بخشدار دیشموک به عنوان بهترین گزینه؛  تقدیر و تشکر کردند.
 
در این بیانیه امده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
وَاصْبِرْ وَمَا صَبْرُکَ إِلَّا بِاللَّهِ ۚ وَلَا تَحْزَنْ عَلَیْهِمْ وَلَا تَکُ فِی ضَیْقٍ مِمَّا یَمْکُرُونَ  (نحل ۱۲۷)
ابتدا لازم میدانم به مناسبت شهادت و مجروح شدن جمعی از هموطنان عزیزمان در حادثه کور تروریستی اهواز که در جریان رژه نیروهای مسلح صورت گرفت؛ ضمن محکومیت این اقدام تروریستی؛ شهادت هموطنان عزیزمان را تسلیت عرض نماییم.
شهادت جمعی از هموطنان عزیزمان در اهواز به تیر خصم و عناد تروریست‌های مزدور، در سالروز آغاز جنگ تحمیلی میزان سبعیت و قساوت دشمنان این نظام را نسبت به ملت ایران نشان داد.
این مزدوران زر و تزویر نشان دادند که علی‌رغم ادعای حقوق بشر، ریاکارانی هستند که در راه تحقق اهداف پلیدشان از آتش گشودن حتی بر زنان و کودکان و سایر مردم ابایی ندارند.
 ضمن تسلیت به خانواده شهیدان گرانقدر حادثه تروریستی  و آرزوی بهبودی هر چه زودتر مجروحان این حادثه، برای ایشان صبر و اجر و برای روح بلند شهدا علو درجات را از خداوند بزرگ مسئلت می‌کنم.
البته استان ما (کهگیلویه و بویراحمد) تشنه همدلی  و همکاری عقلانیت و توسعه می‌باشد و نه قوم گرایی و خاص گرایی و دروغ گویی و مصادره کردن عملکرد دولت به نام شخص خاصی!!!، که این تفکر به دوران عصر حجر بر می‌گردد.
بعضی از مسوولین ما از وظایف خود دور گشته و وظایف خود را فراموش نموده و در حال مصادره کردن عملکرد دولت تدبیر و امید هستند که یکی از وظایف مهم استاندار محترم ما همین بود که مردم را از افکار و عملکرد چنین افرادی، اشکار و هویدا کرده است.
لذا جا دارد از عملکرد استاندار محترم که در طی یکسالی که قدم مبارکش به استان باز شد، ضمن فرهنگسازی و اگاهی در بین مردم؛ تفکر غلط قوم گرایی و تعصبات بیجا و اشتباه را از بین برده و با هوشیاری و مدبرانه، اقدام به انتخاب نیروهای متنفذ و اگاه به مسائل خدمت رسانی به مردم کرده است.
انتخاب افراد توانمند و شایسته توسط ایشان در سطح استان، شهرستان و بخش‌های تابعه  نشات داده دغدغه فکری ایشان روبه سوی توسعه‌ی همه جانبه استان می‌باشد.
البته به صورت ویژه از استاندار، مدیرکل سیاسی استانداری و فرماندار کهگیلویه بابت انتخاب بخشدار جوان و پر انرژی، اصلاح طلب همسو با دولت در دیشموک؛ تقدیر و تشکر داریم.
 ------------------------------------------------
علی برات رازیانی
ئیس ستاد روحانی  و اصلاح طلبان بخش دیشموک
 
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
.ت خوت دونی چه نوشتی
Iran, Islamic Republic of
آخه رازیانی تو چه سر در میاری از سیاست؟از مدیریت؟از بخشداری؟که زود تشخیص دادی ایشون بهترین گزینه یا بدترین باشه؟من که میگم خدا بخیر بگذرونه امیریان هیچ سابقه مدیریتی نداشت اومد سه سال منطقه را. نگه داشت ایشون هم از قیافه داد میزنه نه متنفذه نه هم گزینه مناسبه معلوم نیست حال ما چقد بدتر بشه ول. دست بردارین از .......
امین
Iran, Islamic Republic of
شما از همین طرز حرف زدنت معلومه ک . نبردی..اخه عزیز چ ربطی ب قیافه داره
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
ما از اصلاح طلب جماعت خیری ندیدیم اینم روش
بیطرف
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای رازیانی واقعاً این حرفها از سر آگاهی است و یا بی اطلاعی کامل؟بنده معتقدم شما نسبت به بخشدار جدید کاملاً بی اطلاع هستید و مواردی که مطرح نمودید بیشتر جنبه احساسی دارند خدا به خیر بگذره
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1