تاریخ انتشار
دوشنبه ۲ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۳۸
کد مطلب : ۴۰۳۲۱۲
 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد خبرداد

کهگیلویه و بویراحمد میزبان سوگواره منطقه‌ای شعر «مشک تشنه»

۰
کهگیلویه و بویراحمد میزبان سوگواره منطقه‌ای شعر «مشک تشنه»
کبنا ؛مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: سوگواره منطقه‌ای شعر "مشک تشنه" با حضور استان‌های اصفهان، خوزستان، فارس، بوشهر، چهارمحال بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد، رضا دهبانی پور با بیان اینکه جایگاه شعر آئینی در ادبیات عاشورایی همواره نقش ارزنده‌ای در ترویج فرهنگ عاشورا دارد افزود: مهم‌ترین گونه شعر آئینی، شعر عاشورایی است که به علت عشق و علاقه عموم مردم و پذیرش آن در جامعه گسترش یافته است.
وی با بیان اینکه سوگواره منطقه‌ای شعر «مشک تشنه» برای چهارمین دوره در کهگیلویه و بویراحمد و به میزبانی شهرستان چرام برگزار می‌شود گفت: اشعار این سوگواره در قالب‌های شعر کلاسیک، شعر نو (سپید و نیمایی) و شعر گویشی لری می‌باشند.
 دهبانی پور به شرایط ارسال آثار به دبیرخانه این سوگواره اشاره و یادآور شد: هر شاعر می‌تواند حداکثر سه اثر به صورت تایپ شده به همراه مشخصات شناسنامه‌ای، آدرس و تلفن تماس ارسال کند؛ ضمن اینکه آثار ارسالی نباید برگزیده سوگواره‌های سال‌های گذشته باشد.
 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، مهلت ارسال آثار را تا ۲۳ مهر امسال عنوان کرد و خاطرنشان کرد: چهارمین سوگواره منطقه‌ای شعر آئینی «مشک تشنه» روز هفتم آبان ماه ۹۷ همزمان با «اربعین حسینی» در شهرستان چرام برگزار می‌شود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1