تاریخ انتشار
دوشنبه ۲ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۵۹
کد مطلب : ۴۰۳۲۰۹
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

راه‌اندازی ستاد بازی‌های المپیک 2020 در کهگیلویه و بویراحمد

۰
راه‌اندازی ستاد بازی‌های المپیک 2020 در کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد از شروع به کار ستاد بازی‌های المپیک 2020 توکیو در این استان خبر داد و گفت: برای این که نماینده‌ای در این مسابقات داشته باشیم شبانه‌روز تلاش می‌کنیم.
سید محمدتقی علوی عصر امروز در آیین بدرقه سامان پاکباز ملی‌پوش جمهوری اسلامی ایران برای حضور در رقابت‌های پارا آسیایی جاکارتای اندونزی که در محل دفتر معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد اظهار کرد: در طول 40 سال از عمر انقلاب بیشترین مدال‌ها و افتخارات ورزشکاران ایرانی در بازی‌های آسیایی جاکارتای اندونزی رقم خورد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: رکوردهای بسیار خوبی توسط ورزشکاران ایران در این بازی‌ها شکسته شد که بی‌سابقه بود.
این مسؤول با اشاره به حضور سامان پاکباز ملی‌پوش پرتاب وزنه از استان کهگیلویه و بویراحمد در بازی‌های پارا آسیایی جاکارتای اندونزی تصریح کرد: از این ورزشکار و قهرمان ملی کهگیلویه و بویراحمدی حمایت خواهیم کرد تا با انگیزه و رغبت بیشتری در مسابقات شرکت کند.
وی یکی دیگر از برنامه‌های ورزش و جوانان استان را تلاش برای حضور نمایندگانی از کهگیلویه و بویراحمد برای حضور در رقابت‌های المپیک 2020 توکیو ذکر کرد و گفت: همان گونه که در بازی‌های آسیایی جاکارتای اندونزی 6 نماینده از استان برای اولین بار در تمام طول تاریخ استان حضور داشتند سعی می‌کنیم که در بازی‌های مهم المپیک تابستانی 2020 توکیو نیز نمایندگانی شایسته از استان حضور داشته باشند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان از آغاز ستاد بازی‌های المپیک 2020 توکیو در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: تا پیش از این باور حضور ورزشکارانی از استان در بازی‌های آسیایی سخت بود اما با تلاش و همتی که مجموعه ورزش استان و خود ورزشکاران داشتند توانستیم 6 نماینده از استان در این بازی‌ها داشته باشیم که حضور یک ورزشکار بانو موفقیت بزرگ دیگری برای استان بود.
در ادامه سید محمدکاظم نظری معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز با بیان اینکه در طول چهل سال از عمر انقلاب از گردنه‌های سخت عبور کرده‌ایم خاطرنشان کرد: این گردنه را نیز با موفقیت پشت سر خواهیم گذاشت.
وی افزود: در حوزه ورزش نیاز به برنامه‌های کوتاه مدت و میان مدت و بلندمدت داریم و باید از ظرفیت‌های استان برای موفقیت‌های ملی و بین‌المللی به خوبی استفاده کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1