تاریخ انتشار
دوشنبه ۲ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۱۵
کد مطلب : ۴۰۳۱۹۹
شروع ناامید کننده تیم فوتبال «نفت و گاز» گچساران در لیگ دسته دوم کشور؛

ضعف تیم نفت و گاز گچساران از کجا آب می‌خورد

۰
ضعف تیم نفت و گاز گچساران از کجا آب می‌خورد
کبنا ؛امسال سالی متفاوت برای تیم فوتبال نفت و گاز گچساران است چرا که این تیم فصل را به خوبی آغاز نکرده، باشگاه نفت و مربیان و آنالیزورهای تیم نفت باید علت را هر چه زودتر شناسایی کرده و برای ترمیم نقاط ضعف تیم بکوشند که تا دیر نشده بتوانند خود را از این وضعیت بد نجات دهند.
همین چند سال پیش بود که تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در لیگ دسته اول فوتبال کشور تا مرز حضور در لیگ برتر فوتبال ایران پیش رفت اما در همان هفته‌های آخر به ناگاه ورق برگشت و این تیم در کمرکش جدول قرار گرفت.
تیم فوتبال نفت و گاز گچساران که با مربیان بزرگی همچون عباس چمنیان و محمدحسین ضیایی نیز کار خود را در لیگ دسته اول فوتبال کشور ادامه داده بود به ناگاه در فصل بعد ضعیف‌ترین نتایج را گرفت و به دنبال تیم شهرداری یاسوج از لیگ دسته اول به لیگ دسته دوم سقوط کرد.
جالب اینجاست که هر دو تیم در مقطعی تا دروازه‌های لیگ دسته اول پیش رفتند اما به هر دلیلی که از جمله آن‌ها عدم حمایت مسؤولان بود به لیگ دسته دوم سقوط کردند اما تفاوت تیم نفت در این بود که بعد از آن همچنان در لیگ دسته دوم حضور دارد.
تیم نفت در فصل گذشته نیز به مانند فصل ما قبل آن در لیگ دسته دوم فصلی خوبی را پشت سر گذاشت و توانست تا مرحله پلی آف پیش رود اما در گام آخر ناکام ماند و نتوانست جواز حضور در لیگ دسته اول را پیدا کند.
این تیم از نظر امکانات و زمین و مدیریت مشکل آن چنانی ندارد و مهم‌ترین سرمایه آن هواداران فهیمی است که به مانند این هوادار در کشور کمتر دیده می‌شود.
هواداران فوتبال در گچساران بیش از هر هوادار دیگر فوتبال را می‌فهمد و با تاکتیک‌های روز فوتبال به دلیل علاقه‌های که به این رشته ورزشی داشته آشنایی دارند و همین کار تیم و مربی را سخت می کند چرا که توقع و انتظاری فراتر از تصور از بازیکنان و مربیان دارند.
اما امسال سالی متفاوت برای تیم فوتبال نفت و گاز گچساران است چرا که این تیم فصل را به خوبی آغاز نکرده و آخرین نتیجه شکست روز گذشته و در خانه جلوی چشم هواداران بوده است.
باشگاه نفت و مربیان و آنالیزورهای تیم نفت باید علت را هر چه زودتر شناسایی کرده و برای ترمیم نقاط ضعف تیم بکوشند که تا دیر نشده بتوانند خود را از این وضعیت بد نجات دهند.(فارس)
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1