تاریخ انتشار
دوشنبه ۲ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۵۷
کد مطلب : ۴۰۳۱۸۹
کبنا گزارش می‌دهد

«نژادصفوی» حکم مدیرکلی راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد را گرفت، اما مراسم لغو شد / دست‌های پشت‌پرده چه می‌گویند (+سند)

۴
۰
«نژادصفوی» حکم مدیرکلی راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد را گرفت، اما مراسم لغو شد / دست‌های پشت‌پرده چه می‌گویند (+سند)
کبنا ؛در حالی که قرار بود تودیع و معارفه مدیران‌کل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد امروز ساعت 10 صبح برگزار شود، اما به طور ناگهانی و به بنا به دلایلی نامعلوم مراسم تودیع و معارفه لغو گردید. هر چند برخی معتقدند دست‌های پشت‌پرده مانع برگزاری این مراسم شدند، از طرفی مخالفت نمایندگان مجلس با این انتصاب و بازنشستگی «نژاد صفوی» را از دلایل دیگر کنسل شدن مراسم تودیع و معارفه می‌دانند.
با این وجود سایت وزارت راه و شهرسازی دقایقی پیش دوشنبه 2 مهرماه 97 از انتصاب سید عبدالمجید نژادصفوی به عنوان مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی نوشت؛ سیدعبدالمجید نژادصفوی طی حکمی از سوی عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی به عنوان مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.
متن حکم به شرح زیر است:
جناب آقای مهندس سیدعبدالمجید نژادصفوی
با سلام
نظر به تعهد، تخصص و تجربه‌های ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب می‌شوید. در انجام این مأموریت ضروری است قوانین، سیاست‌ها، آئین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های ابلاغی از سوی دولت، وزیر و معاونان محترم به دقت اجرا شود. به خصوص در توسعه کریدورهای حمل و نقلی استان مطابق طرح جامع حمل و نقل، طرح‌های شهرسازی و بازآفرینی شهری و همچنین توسعه مسکن در سطح استان مراقبت ویژه بعمل آورید. همچنین هماهنگی با مقامات محلی و در رأس آنان استاندار محترم، ارتباط منظم با شهرداران شهرهای تابعه آن استان ابلاغ می‌گردد.
افزون براین جنابعالی مسئولیت هماهنگی تمام اداره‌های کل و سایر دوایر تابعه وزارتخانه در استان را برعهده دارید.
توفیق روزافزون جنابعالی را در خدمت به شهروندان عزیز و تلاش در جهت سرافرازی جمهوری اسلامی ایران را از خداوند متعال مسألت دارم.
عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازي

به گزارش کبنا، در استان کهگیلویه و بویراحمد متأسفانه برخی از مسوولان تمام تلاش‌شان را می‌کنند که حقیقت‌ها را از مردم پنهان کنند و به هیچ وجه مردم را محرم خود نمی‌دانند.
نام شما

آدرس ايميل شما

سهرابی
Iran, Islamic Republic of
تاریخ حکم را بخوانید هنوز مهرش خشک نشده چون امروز دوم مهرماه حکم زدند ,, مگه قراره قبل از حکم تودیع و معارفه انجام بشه
خلیلی
Romania
راستا مدیر نشه. هرکی بشه خوبه
کارگر
Iran, Islamic Republic of
مسئولیت پذیرفتن تو استان کهگیلویه و بویراحمد سخته چون هرکسی باید نظر بده بخصوص دخالت نمایندگان کار را از هر مدیری میگیره مدیران هم مجبورند در شهرستانها مدیر ضعیف انتخاب کنند که مطابق میل نماینده باشه
سام
Iran, Islamic Republic of
اگربرحسب قانونی که چندهفته قبل تصویب شدتمام بازنشستگان کشوردوماه مهلت دارن اخراج بشن حتی قانونی قبلا مصوب شده بودکه معاونان وزیرمستثنی بودکه شهردارتهران هم درردیف معاونین وریربودولی این مصوبه رولغوکردن حالاچطورشده که شامل اقای افشانی شده که بلندپایه ترین مسئول محسوب میشه ولی مگه میشه شامل مدیران جزنشه اقای نژادصفوی مدیرکاردانیه انصافابهترین گزینه هست ولی بازنشسته هافقط بازن نشسته بایدباشن
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
به نظر شما کدام دانشگاه سال 1402 در استان کهگیلویه و بویراحمد عملکردی بهتری داشته است؟
دانشگاه یاسوج
دانشگاه علوم پزشکی
دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاه پیام‌نور
دانشگاه علمی کاربردی
دانشگاه فنی و حرفه‌ای
هیچ کدام
1