تاریخ انتشار
يکشنبه ۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۰۱
کد مطلب : ۴۰۳۱۶۸
با حضور مسوولان کشوری و استانی:

آغاز انتصابات «تاج‌الدینی» در سازمان جهاد کشاورزی / مدیر جدید حراست جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد

۴
۰
آغاز انتصابات «تاج‌الدینی» در سازمان جهاد کشاورزی  / مدیر جدید حراست جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
کبنا ؛محمدی‌نسب، مدیریت تعاملی و اعتدالی و جانشین‌پرور داشت
رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدیریت حاکم بر حراست این سازمان در همه سال‌های گدشته، مدیریتی تعاملی، اعتدالی همراه با جانشین‌پروری بوده است.
آیین تکریم و معارفه مدیران قدیم و جدید حراست سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با حضور معاون پرسنلی مرکز حراست وزارت جهاد کشاورزی، رئیس حراست کل استان کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مدیران حراست سازمان‌های تابعه جهاد کشاورزی این استان برگزار شد.
الیاس تاج‌الدینی در این آیین حراست را یک مدیریت کلیدی در هر سازمانی معرفی و اظهار کرد: حراست در هر سازمانی علاوه بر مدیریت همه حواشی و چالش‌ها باید سایر مدیریت‌های سازمانی را نیز حمایت کند و این موضوع حساسیت این مسئولیت را بیشتر کرده است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد، افزود: همواره در واحدهای اجرایی موانع و ایراداتی هست که تنها با تدبیر می‌توان از سد این موانع عبور کرد و در راستای اهداف کلان سازمانی گام برداشت.
وی با اشاره به شرایط خاص کشور و بخش کشاورزی تصریح کرد: انتظارات مردم در این شرایط به مراتب بیشتر است و تنها با یک مدیریت اصولی و مدبرانه است که می‌شود اعتراضات، انتظارات و گاها تندی‌ها و تشرهای جامعه هدف را تحمل و یک رضایت دو طرفه به ویژه در بحران‌ها و چالش‌های پیش‌رو ایجاد کرد.
قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی در کهگیلویه و بویراحمد افزود: پاسخگویی، مردم‌محوری و تعامل همراه با اقتدار یکی از خصوصیات مورد نیاز یک مدیریت خوب در حوزه حراست است که اگر با قانون‌مندی همراه باشد، گره‌گشا و مؤثر خواهد بود.

تاج‌الدینی تأکید کرد: یک حراست کارآمد، حراستی است که به دنبال حل مشکلات و ایرادات باشد که حقیقتاً باید گفت که آقای محمدی‌نسب اینگونه بودند و چنین مدیریتی بر این سازمان حاکم بوده است.
وی با اشاره به خصوصیات خوب مدیریتی مدیر سابق حراست جهاد کشاورزی، افزود: علاوه بر روحیه تعاملی و اعتدالی، جانشین‌پروری کار قابل تقدیر آقای محمدی‌نسب بود.
وی توضیح داد: باید اعتراف کرد که برخی از مدیران ما این ضعف را دارند و به جانشین‌پروری یا اعتقادی ندارند یا عامدانه آن را انجام نمی‌دهند اما در حراست سازمان جهاد کشاورزی، این کار انجام شد و می‌بینیم که معاون این مدیریت با شایستگی جای مدیر قبلی می‌نشیند و این قابل تقدیر است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد، ادامه داد: سید امین‌الله آقاشیری مدیر توانمندی است که با حمایت آقای محمدی‌نسب، به مدیری باتجربه تبدیل شده و امیدواریم که به گونه‌ای مدیریت کند که حراست این سازمان، حتی بیش از گذشته مشکل‌گشا باشد و موانع سد راه تولید و خدمت را بردارد و نقش یک مشاور را برای همه مدیران بخش‌های مختلف این سازمان ایفا کند.
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد، محمدی‌نسب، مدیر سابق حراست این سازمان نیز در این آیین، با اشاره به سابقه 25 ساله خود در حوزه حراست گفت: امروز که برای همیشه از این مسئولیت می‌روم، خوشحالم و خداوند را شاکرم که آنچه در توانم بود را انجام دادم و به آنچه مقید بودم در عمل نیز به آن پایبند بودم.
محمدی‌نسب، افزود: معمولاً رسم است که در این مراسمات از عملکرد خود دفاع کنیم اما با وجود 25 سال کار در حوزه حراست جهاد کشاورزی و ادارات با اقتضائات شغلی حرفی از عملکردم نمی‌زنم اما با اطمینان می‌گویم که حلاوت و شیرینی خاصی را در همه این سال‌ها تجربه کردم و همواره تلاشم بر این بود که یاری‌گر مدیران و کارمندان باشم.
وی تصریح کرد: خدمت در جهاد کشاورزی افتخار بزرگی است و امروز که به توفیق بازنشستگی رسیدم، وقتی گذشته کاری‌ام را مرور می‌کنم، احساس خوبی دارم که از آنچه در توان داشتم، دریغ نکردم.
سید امین‌الله آقاشیری، مدیر جدید حراست جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آین با قدردانی از اعتماد رئیس این سازمان و مجموعه حراست وزارت جهاد گفت: همه ظرفیت‌ها را به کار می‌گیرم تا این بار سنگین مسئولیت و اعتمادی که به من شده را به سرمنزل مقصود برسانم.
آقاشیری افزود: سرلوحه همه انتظاراتی که از مجموعه حراست وجود دارد، صیانت از دستاوردهای نظام اسلامی در بخش کشاورزی و آبرو و جایگاه کارمندان این سازمان است که با برنامه‌ریزی و به کارگیری همه ظرفیت‌ها سعی در تحقق آن خواهم داشت.
وی، تعامل و اخلاق‌مداری را دو رویکرد مدیریتی خود برشمرد و ادامه داد: هدفی جز خدمت بهتر و بیشتر به بهره‌برداران بخش کشاورزی و حوزه تولید در سازمان جهاد کشاورزی نیست و در این راه بزرگ با سیاست‌های مدیر ارشد بخش کشاورزی، همراه خواهیم بود.
رئیس جدید حراست جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد، یادآور شد: درب اتاق حراست به روی همه همکاران و مردم باز است و تلاش ما این است که همانند یک مشاور در کنار همکاران و مدیران باشیم.
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

گچساران
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای تاجگردون این هم آقای تاج الدینی که یک مدیر از مجموعه شما هم نگذاشت
Iran, Islamic Republic of
این بنده خدا خودش بازنشسته شد، این که آهنگ تغییر تلقی نمی شود اگه .مدبران و معاونین ناکارآمد و سوءاستفاده گر را تغبیر بده
سعید
Iran, Islamic Republic of
...با چشم خودش نظاره کرد بود که حق نفر اول آزمون استخدامی قراردادی آزمون جهاد کشاورزی استان را خوردند و در مقابل مدیریت وقت. سکوت کرد..هیچ وقت حلالش نمی‌کنیم.. انتظار داریم ک ریاست حراست جهاد کشاورزی استان ب مسیله ورود کند و حق نفر اول آزمون سال ۹۴را ب ایشون برگرداند.ک خدا شاهد و ناظر اعمال ماست..امان از حق ناس..
همکاران
Iran, Islamic Republic of
بابا تاج الدینی سازمان .
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1