کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در گفت‌وگو با کبنا مطرح شد

ورود بازرسی به تصادف عضو شورای شهر دوگنبدان / از فرماندار گچساران خواستیم تا گزارش کاملی ارائه دهد

1 مهر 1397 ساعت 10:16

مدیرکل بازرسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: نتیجه این گزارش را در اختیار مسوولان مربوطه و مردم قرار خواهیم داد.


بازرسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد به تصادف عضو شورای شهر دوگنبدان ورود کرد.
به گزارش کبنا، خبر تصادف عجیب و غریب عضو شورای شهر دوگنبدان در روز تعطیل آن هم در شب با خودروی «بیت‌المال» ابهامات زیادی را به وجود آورد. خبرنگار کبنانیوز برای پیگیری این مسئله با محمود مومن نسب مدیرکل بازرسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت‌وگویی انجام داده است. مومن‌نسب در گفت‌وگو با خبرنگار کبنا در یاسوج با تبریک هفته دفاع مقدس و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی و با اشاره به این تصادف، اظهار کرد: در خصوص تصادف عضو شورای شهر دوگنبدان با خودروی «بیت‌المال» از فرماندار گچساران خواستیم تا با رعایت احترام و حقوق افراد گزارش مبسوطی از این تصادف با تمام جزئیات به دفتر بازرسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ارسال نماید.
مدیرکل بازرسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در دفاع از حقوق بیت‌المال و حقوق شهروندی از هیچ کوششی بنده و همکارانم در اداره‌کل بازرسی و ارزیابی عملکرد مدیران استانداری فروگذاری نمی‌کنیم، تصریح کرد: به آقای رحیمی فرماندار گچساران تاکید کردیم که گزارش این تصادف را با رعایت احترام و حقوق افراد و با تمام جزئیات به اداره‌کل بازرسی استانداری ارائه دهد.
مومن‌نسب در ادامه به حراست و حفاظت از «بیت‌المال» اشاره کرد و گفت: در مبانی اسلام و دیدگاه حضرت امیرالمومنان علی (ع) و فرمایشات مقام معظم رهبری تاکیدات فراوانی بر حفاظت از بیت المال صورت گرفته است و با توجه به شرایط جامعه امروز که دشمنان این نظام به هر طریقی به دنبال ایجاد بی اعتمادی در بین جوانان و مردم نسبت به مسوولان و اصل نظام هستند، بنابراین مسوولان با مراقب عملکرد، رفتار و برخوردشان با بیت‌المال باشند.
وی تاکید کرد: باید به گونه‌ای عمل کنیم که در شأن نظام جمهوری اسلامی باشد.
مدیرکل بازرسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: نتیجه این گزارش را در اختیار مسوولان مربوطه و مردم قرار خواهیم داد.


کد مطلب: 403158

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/403158/ورود-بازرسی-تصادف-عضو-شورای-شهر-دوگنبدان-فرماندار-گچساران-خواستیم-گزارش-کاملی-ارائه-دهد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1