کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در گفت‌وگو با کبنا مطرح شد

توضیحات «نرگس زارعیان» در باره تصادف عجیب خودروی شهرداری دوگنبدان؛ خودم راننده خودرو بودم و کسی همراهم نبود

31 شهريور 1397 ساعت 12:36

این خودرو حدود یک سال در اختیار بنده است و همیشه هم درب خانه من پارک است و آقای عاملی مقدم دیگر عضو شورای شهر دوگنبدان همسایه دیوار به دیوار بنده هست و این را می‌داند و الان هم بدون اینکه کسی همراه من باشد و تنها در حال رفتن بر سر «آرامگاه» پدرم بودم که این تصادف رخ داد.


عضو شورای شهر دوگنبدان گفت: خودم راننده خودروی تصادفی شهرداری دوگنبدان بودم و کسی هم همراه بنده نبود.
از آنجایی که همواره در سطح کلان و خرد از کندی شمشیر رسانه‌ها در مقابله با هر نوع فساد سخن رانده می‌شود، اما گاهی که هم رسانه‌ها مطالبی دست و پا شکسته در مقابل تخلفات برخی مسوولان منتشر می‌کنند، به انواع تهمت‌ها متهم می‌شوند.
هر نظامی برای تأمین و تداوم سلامت محتاج نظام‌های نظارتی است. چنانکه امیرمؤمنان علی (ع) سیستم علنی و مخفی بازرسی داشت. ولی اسلام، با واجب کردن امر به معروف و نهی از منکر بر هر مکلفی، نظارت را بر دوش همه مردم گذاشته است. به شکل فردی و جمعی، زیرا اگر امر و نهی فردی مؤثر نباشد یارگیری واجب است. اینجا پای نهادهای جمعی به میان می‌آید مانند هیأت‌ها و انجمن‌های مذهبی و صنفی. لذا وظیفه‌ای اصلی رسانه‌ها اطلاع‌رسانی شفاف و روشن در خصوص معروف‌ها و جلوگیری از منکرات است.

به گزارش کبنا، خبری در سایت کبنانیوز مبنی بر اینکه «تصادف عجیب و غریب عضو شورای شهر دوگنبدان با خودروی بیت المال / چه کسی باید پاسخگو باشد» که نرگس زارعیان عضو شورای شهر دوگنبدان به آن واکنش نشان داد و اظهار کرد: بنده نائب رئیس شورای شهر دوگنبدان هستم و این خودرو در اختیار بنده است.
وی در ادامه با بیان اینکه رسانه‌ها باید به وظایف خود به خوبی عمل کنند و حقیقت‌ها را بنویسند و انتشار دهند، تصریح کرد: رسانه‌ها نباید با آبروی کسی بازی کنند. بنده خودم پشت فرمان بودم و نه کس دیگری.
وی افزود: مأموران راهنمایی و رانندگی و اورژانس و سایر مسوولان مربوطه می‌دانند و در صحنه هم حاضر شدند که بنده خودم راننده این خودرو بودم.
عضو شورای شهر دوگنبدان در پاسخ به سووال خبرنگار کبنا مبنی بر اینکه این خودرو به این خاطر در اختیار شما قرار گرفته است که کار مردم و شورای شهر را با آن انجام بدهید؟ پس آن موقع شب و در خارج از محدوده شهر چرا تصادف کردید؟، گفت: بنده نائب رئیس شورا هستم و بنده آن موقع داشتم، می‌رفتم بر سر آرامگاه پدرم.
خبرنگار کبنا در ادامه سووال کرد، این خودرو برای کارهای مردم و شورای شهر در اختیار شما قرار گرفته است؟ که عضو شورای شهر دوگنبدان تاکید کرد: این خودرو حدود یک سال در اختیار بنده است و همیشه هم درب خانه من پارک است و آقای عاملی مقدم دیگر عضو شورای شهر دوگنبدان همسایه دیوار به دیوار بنده هست و این را می‌داند و الان هم بدون اینکه کسی همراه من باشد و تنها در حال رفتن بر سر «آرامگاه» پدرم بودم که این تصادف رخ داد.
این عضو شورای شهر دوگنبدان تاکید کرد: رسانه‌ها باید واقعیت‌ها را به جامعه منتقل دهند و نباید با انتشار اخبار کذب با آبروی فردی بازی کنند.
بین خبرنگار کبنا و این عضو شورای شهر دوگنبدان مشاجره‌ای هم صورت گرفت که از انتشار آنها خودداری می‌شود.


کد مطلب: 403135

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/403135/توضیحات-نرگس-زارعیان-باره-تصادف-عجیب-خودروی-شهرداری-دوگنبدان-خودم-راننده-خودرو-بودم-کسی-همراهم-نبود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1