تاریخ انتشار
جمعه ۳۰ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۱۰
کد مطلب : ۴۰۳۱۱۷
امام جمعه دهدشت:

اگر نیروی انسانی دچار مشکلات شد بالندگی کشور مختل می‌شود

۰
اگر نیروی انسانی دچار مشکلات شد بالندگی کشور مختل می‌شود
کبنا ؛امام جمعه دهدشت گفت: عاشورا به ما درس داد تسلیم در برابر دشمن هزینه‌هایی به مراتب بیشتر از مقاومت دارد.
حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دهدشت اظهار داشت:یکی از ابزارهای تقرب به ذات ربوبی حق عزاداری برای اباعبدالله الحسین(ع) است.
امام جمعه دهدشت در تبیین درس‌های عاشورا تصریح کرد:هزینه تسلیم در مقابل دشمن به مراتب بیشتر از مقاومت در برابر دشمن است.
وی با اشاره به اینکه در دوران امام حسین(ع)عده‌ای که تطمیع شدند و با تهدید عقب نشینی کردند در مقابل تهدید تسلیم شدند،گفت:سعادت دنیا و آخرت در گرو ترک محرمات و انجام واجبات است و فلسفه عاشورا زنده نگه داشتن ارزش‌های الهی بود.
حسینی به هفته دفاع مقدس اشاره کرد و با بیان اینکه جنگ بر ما تحمیل شد و ما اهل تجاوز و تعدی نیستیم، گفت:جنگ تحمیلی با هدف براندازی نظام جمهوری اسلامی و با هدف زیر سوال بردن استقلال و عزت کشور بود در این جنگ همه دنیای استکبار و ظلم و ستم به صدام کمک کردند.
امام جمعه دهدشت شرایط سخت انقلاب نوپا و مشکلات داخلی کشور را یادآور شد و تصریح کرد: در چنین شرایطی جنگ را علیه ما شروع کردند اما نتیجه جنگ این شد که مردم و نظام با سربلندی تمام عیار از جنگ بیرون آمدند.
وی،تدبیر مسؤولان، صبر مردم و حضور مسؤولان در صحنه را از عوامل موفقیت  پیروزی در جنگ نابرابر عنوان کرد و افزود: علیرغم همه فشارها در جنگ سخت نابرابر امروز نفوذ ما چندین برابر گذشته شده و با شکوه به راه خود ادامه می‌دهیم اما دشمنان ما روزبروز ذلیل‌تر و ضعیف‌تر می‌شوند.
حسینی گفت:دشمن با مکر و حیله به میدان می‌آید، این بار جنگ اقتصادی راه انداخته است.
وی خطر جنگ اقتصادی را متذکر شد و ادامه داد: در جنگ اقتصادی مردم قبل از اینکه متوجه دشمن شوند علیه حاکمیت نقادی می‌کنند.باید دشمن را ببینیم گرچه ضعف‌هایی هم وجود دارد اما بسیاری از مشکلات از ناحیه دشمن است.
امام جمعه دهدشت اظهار داشت: همان طور که در جنگ هشت ساله پیروز شدیم در جنگ اقتصادی هم پیروز خواهیم شد.
وی در بخش دیگری از سخنانش فرا رسیدن مهر ماه و بازگشایی مدارس را مورد اشاره قرار داد و تأکید کرد: مدیریت و آموزگاران می‌توانند با تدبیر و برنامه‌ریزی نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کنند.
حسینی بیان داشت: امروز اگر نیروی انسانی ما دچار مشکلات شد کشور در رشد و بالندگی مختل می‌شود و اگر با سهل انگاری و بی‌تدبیری آسیب ببینند همه آسیب می‌بینند بنابراین همه ادارات،مسؤولان و اولیا باید به آموزش و پرورش کمک کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1