تاریخ انتشار
جمعه ۳۰ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۳
کد مطلب : ۴۰۳۱۱۵
امام جمعه موقت یاسوج:

نیاز کشور تفکر بسیجی است

۰
نیاز کشور تفکر بسیجی است
کبنا ؛امام جمعه موقت یاسوج یکی دیگر از شاخصه‌های دفاع مقدس را پرهیز از اسراف و تجمل‌گرایی دانست و گفت: در دوره دفاع مقدس هیچ گاه چنین روحیه تجمل و اسراف وجود نداشت و نیاز امروز برای اداره کشور تفکر بسیجی است.
حجت‌الاسلام سید امان‌الله حسینی‌صدر ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با تسلیت به مناسبت ایام محرم و تاسوعا و عاشورای حسینی اظهار کرد: فریاد یا حسین در تمامی دنیا طنین‌انداز شده است.
امام جمعه موقت مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: شور حسینی هنوز در کشور برپاست و مکتب عاشورا عبرت‌آموز است که ملت ایران از این مکتب درس گرفته‌اند.
حسینی‌صدر به هفته دفاع مقدس که از 31 شهریور تا 6 مهرماه هر سال ادامه دارد اشاره کرد و گفت: دفاع مقدس هم صفحه‌ای عاشورایی است که از قیام امام حسین نشات گرفته است.
امام جمعه موقت مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد به دستاوردهای دفاع مقدس هم اشاره‌ای کرد و افزود: روحیه خودباوری اولین درس از دفاع مقدس است و مقابله با ابرقدرت‌ها و نهراسیدن از آن‌ها از دیگر درس‌های آن به شمار می‌رود.
شکوفایی استعدادها و ساخت تجهیزات در همه زمینه‌ها از دیگر دستاوردهای دفاع مقدس بود که امام جمعه موقت یاسوج به آن اشاره کرد و پیشرفت‌های اقتصادی و نظامی را در طول عمر انقلاب از سایر دستاوردهای آن دانست.
حسینی‌صدر روحیه نوع‌دوستی را یکی دیگر از دستاوردهای دفاع مقدس دانست که مردم از فقیر و غنی از کمک به رزمندگان اسلام دریغ نمی‌کردند و دلیل پیروزی رزمندگان در آن دوران همین حضور مردم در صحنه و دلگرمی آن‌ها به رزمندگان بود.
وی از دیگر دستاوردهای دفاع مقدس را آبدیده شدن کشور در برابر حوادث و بحران‌ها دانست که امروزه توانسته در مقابله با گروهک‌‌های تروریستی مثل داعش پیروز باشد و این همان الگوی دفاع مقدس است که به کمک ملت ایران شتافته است.
حسینی‌صدر یکی دیگر از شاخصه‌های دفاع مقدس را پرهیز از اسراف و تجمل‌گرایی دانست و گفت: در دوره دفاع مقدس هیچ گاه چنین روحیه تجمل و اسراف وجود نداشت و نیاز امروز برای اداره کشور تفکر بسیجی است که در این تفکر اسراف و تجمل‌گرایی جایگاهی ندارد.
وی تفکر بسیجی را نسخه شفابخش کشور در هر زمینه‌ای بخصوص در زمینه اقتصادی دانست و گفت: برای مقابله با جنگ تمام عیار دشمن در این حوزه نیاز به تفکر بسیجی داریم.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1