تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۲۳
کد مطلب : ۴۰۳۰۸۱
کهگیلویه و بویراحمد:

بازدید «آیت‎الله ملک‌حسینی» از تاسیسات شرکت نفت و گاز گچساران

۱
۰
بازدید «آیت‎الله ملک‌حسینی» از تاسیسات شرکت نفت و گاز گچساران
کبنا ؛نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد امروز( سه شنبه 27 شهریورماه) با حضور در كنار كاركنان عملیاتی شركت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران از تاسیسات این شرکت بازدید به عمل آوردند.

به گزارش کبنا، حضرت آیت‌الله سیدشرف‌الدین ملک‌حسینی نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری با حضور در جمع کارکنان واحد بهره برداری شماره یک گچساران(سقلاتون) و تاسیسات بهره برداری شماره 2 (دشت بلوط) شرکت شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران بازدید به عمل آوردند.
بر اساس این گزارش در این بازدید که مهندس هوشنگ صیدالی مدیرعامل نفت گچساران و جمعی از مدیران شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران ایشان را همراهی می کردند؛ آیت الله ملک حسینی با عرض تسلیت به مناسبت ایام ماه محرم به کارکنان عملیاتی صنعت نفت گچساران اظهار کرد: بر خود وظیفه می دانم از زحمات و تلاش های شما کارکنان عملیاتی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران تقدیر و تشکر نمایم.
آیت الله ملک حسینی با بیان اینکه صنعت بزرگ نفت گاز از مهمترین وحساسترین قطب های اقتصادی در کشور به شمار می رود افزود: بی شک تلاش جهادی و موفقیت آمیز شما در راستای اهداف عالی ایران اسلامی برگ زرین دیگری از افتخارات شما تلاش گران صنعت نفت است.
وی با بیان اینکه شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران به عنوان دومین تولیدکننده نفت در کشور از اهمیت و جایگاه ویژه ای برخوردار است و به عنوان قطب های نفتی در اقتصاد کشور نقش دارد خاطرنشان کرد: شما کارکنان صنعت نفت در طول چهاردهه از انقلاب اسلامی و در حالیکه شاهد تحریم های دشمنان بودیم نشان دادید ملت ایران می تواند با پشتکار و همت خود قله های ترقی را یکی پس از دیگری فتح نماید چنانکه تا به امروز موفق شده اید در خط اول اقتصاد کشور باشید.
نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: به برکت این انقلاب است که ما اکنون درهمه زمینه ها ، صاحب نظر و صاحب تکنولوژی هستیم و درود خدا به آنانیکه که با همت و فداکاری خود ما را به این نقطه از عزت و سربلندی و غرور رساندند.
همچنین مهندس هوشنگ صیدالی مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران با تشکر از حضور و بازدید حضرت آیت الله ملک حسینی نماینده ولی فقیه و نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری از منطقه نفتی گچساران گفت: شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران به عنوان دومین تولیدکننده نفت در مناطق نفت خیز جنوب، بهره‌برداری و راهبری عملیات تولید از میدان‌های پراکنده‌ای از جمله گچساران ، بی‌بی‌حکیمه ، سیاهمکان ، رگ سفید ، پازنان ، منصور آباد ، نرگسی و کیلو کریم را برعهده دارد.
وی با رائه گزارشی از روند تولید و نحوه عملیات این شرکت به عنوان دومین تولید کننده نفت در کشور افزود: شرکت بهره برداری نفت وگاز گچساران در طول این سالها موفق شد با سربلندی از تحریم ها عبور کند و نگذارد شریان نفت متوقف شود و در تحقق برنامه تولید تکلیفی خود نیز موفق باشد.
صیدالی با اشاره به اینکه ؛واحد بهره‌برداری شمارهٔ یک گچساران(سقلاتون) در ارتفاع بالایی قرار گرفته است و به همین دلیل به عنوان بام نفت ایران معروف است اظهار داشت: این واحد در سال ۱۳۱۱ هجری شمسی به بهره‌برداری رسیده است و در ارتفاع ۳ هزار و ۲۲۱ پایی از سطح دریا قرار دارد.
وی به ویژگی خاص این واحد اشاره کرد و افزود: این واحد با ظرفیت تولید بالا هزاران بشکه نفت را در روز را، از چاه ها جمع‌آوری و تفکیک می‌کند و حاصل این تفکیک از طریق تلمبه خانه گوره برای صادرات به پایانه خارک انتقال می‌یابد.
مدیرعامل نفت گچساران خاطرنشان ساخت: از انجا که این شرکت به عنوان یک شرکت با پهنای گستردگی در چهار استان قرار گرفته است گفت: قرار گرفتن این میدان‌ها در استان های کهگیلویه و بویراحمد ، خوزستان ، فارس و بوشهر از یکسو و واقع شدن تلمبه‌خانه عظیم گوره و چند راهه بزرگ نفت خام صادراتی ایران در حوزه عملیات این شرکت در ساحل از سوی دیگر ، گچساران را به یکی از مناطق مهم تولید و قطب صادرات نفت خام ایران تبدیل کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

Finland
احسنت بر این حضور
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1