کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

عزل دسته‌جمعی دو بخشدار و سه معاون فرماندار / آقای استاندار، دیشموک را از بخشدار بومی محروم نکنید!

27 شهريور 1397 ساعت 16:13

بخشدار دیشموک از بهترین، پرتلاش ترین و فعال ترین نیروهای چند سال اخیر این منطقه بوده ، همیشه و در همه حال با توجه به قانونمداری اش زبانزد عام و خاص است.وبدون تردید یاد وخاطره او با اجرای دهها پروژه ریز ودرشت در جای جای سرزمین دیشموک برای همیشه ماندگار شده است


بخشداران و معاون فرمانداران کهگیلویه، لنده، 
حسن امیریان بخشدار دیشموک، بخشدار بوستان، خسروی معاون فرماندار کهگیلویه، حسن‌پور معاون لنده و محمدی معاون فرماندار باشت از مسوولیت خود کنار گذاشته شدند.
به گزارش کبنا، این افراد که از سایر دستگاه‌های دولتی به وزارت کشور منتقل شده بودند بعد از اتمام مأموریت آنها، استاندار کهگیلویه و بویراحمد برای تمدید حکم آنها موافقت نکرده است.
بنا بر این، بخشدار دیشموک و بخشدار بوستان به زودی جای خود را به افراد دیگری می‌دهند.
بعضی از صاحب‌نظران معتقدند که این افراد دارای تجارب هستند و نباید به این راحتی از آنان عبور کرد.
یکی از مخاطبان کبنانیوز در متنی نوشته است؛ نقطه عطف دولت تدبیر  و امید در استان انتخاب نیروی بومی در دیشموک بود. ومردم لذت همراهی وهمدلی  فرزند ایل خود را در کسوت مدیریت بخش را به‌خوبی دیدند.
 شخصیتی که هیچ گاه جبهه گرایی را در حیطه کاری خود قرار نداد و با تکیه بر توانایی‌های خود توانسته در 24 ساعته شبانه روز  و حتی در ایام تعطیل در کنار مردم محروم این منطقه باشد،
خطاب به استاندار محترم استان کهگیلویه و بویراحمد که همیشه دیر آمدن و زود رفتن را تذکر می‌داد  و برخورد می‌کرد.
بخشدار دیشموک از بهترین، پرتلاش‌ترین و فعال‌ترین نیروهای چند سال اخیر این منطقه بوده، همیشه و در همه حال با توجه به قانونمداری اش زبانزد عام و خاص است. وبدون تردید یاد وخاطره او با اجرای دهها پروژه ریز ودرشت در جای جای سرزمین دیشموک برای همیشه ماندگار شده است.
می‌توان اذعان داشت با انتخاب وی در دیشموک،  رشد و توسعه نیروهای توانمند بیشتر به چشم می‌آمد
قطعاً دلسوزی و تلاش نیروهای بومی برای نزدیک کردن دلها و هماهنگی بین طوائف، روحانیون، معتمدان محلی و قشرهای مختلف مردم تاثیر زیادی داشته که امیریان به نحو احسن این کار را عملی نمودند.

شخصتی که توانست با تکیه بر توانایی‌های خود مشکلات  را به صورت شفاف بیان کند، نسبت به جبهه گرایی برای هیچ نیرویی تبعیض قائل نشد و استثنایی در کار نبود جز عدالت وقانون. ایشان به خوبی منطقه. طوایف. مردم و
کارکنان دولت و نیروهای  مدیریتی را  می‌شناخت، وصادق و قابل اعتماد در همه جوانب عمل کرد. واینک برخلاف انتظارات مردم که تصور می‌کردند که توانمندی امیریان فراتر از  بخش دیشموک و توقع ارتقا او می‌رفت, اما خبر رفتن او از بخشداری دیشموک هزاران نفر از مردم این منطقه به‌ویژه روستاییان را نگران وسرانجام پروژه‌های این بخش را دچار تردید کرده است.


کد مطلب: 403069

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/403069/عزل-دسته-جمعی-دو-بخشدار-سه-معاون-فرماندار-آقای-استاندار-دیشموک-بومی-محروم-نکنید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1