تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۱۱
کد مطلب : ۴۰۳۰۵۵
یادداشت:

تاریخ صداقت، شرافت و شجاعت احمدی نژاد را هرگز فراموش نخواهد کرد

امیر محبی فر
۶
۳
تاریخ صداقت، شرافت و شجاعت احمدی نژاد را هرگز فراموش نخواهد کرد
کبنا ؛ متن ارسالی
بی شک محمود احمدی نژاد یکی از مردمی‌ترین، پاک‌ترین، دلسوزترین و شجاع‌ترین رؤسای جمهور تاریخ معاصر ایران می‌باشد که به‌واسطه مبارزه بی امان با اشرافی گری در لایه‌های قدرت و حمایت بی دریغ از قشر مستضعف در بین عموم مردم به‌ویژه قشر محروم از جایگاه خاصی برخوردار بوده و خواهد بود.
باید پذیرفت همه انسانها نقاط ضعف و قوتی دارند که قطعاً محمود احمدی نژاد نیز از این قائده مستثنی نبود اما وجه متمایز او از سایر کسانی که ولع قدرت دارند صراحت کلام در بیان حقایق و پرهیز از هرگونه وا دادگی در مقابل اربابان قدرت و ثروت بود که همین خصیصه باعث خشم و نگرانی کسانی شد که حضور احمدی نژاد را برای خود خطر حس کرده و تا جایی که توانستند برای تخریب او در اذهان ملت کوتاهی نکردند اما نتیجه‌ی عکس گرفتند.
اینکه رئیس جمهوری که انقلاب را متعلق به مردم می‌دانست و سرمایه‌های کشور را از آن ملت قلمداد می‌کرد و همه نگاهش به قشر محروم و مستضعف جامعه بود با انواع تهمت‌های ناروا اماج بوق‌های تبلیغاتی قرار گیرد، اوج بی انصافی است و باید پذیرفت که احمدی نژاد یکی از مردمی‌ترین و شجاع‌ترین رؤسای جمهور تاریخ معاصر ایران است.
رئیس جمهوری که هم در پوشش و هم در کلام و رفتار هیچگاه بسان یک حکمران مغرور و یک تافته جدا بافته از ملت ظاهر نشد و همواره کلامش، کلام مردم و افق نگاهش گره گشایی از مشکلات مردم بود و هشت سال آنچه در توان داشت برای خدمت به مردم در طبق اخلاص گذاشت.
در واقع باید گفت احمدی نژاد تاوان ایستادگی در برابر جبهه استکبار، مقاومت در برابر اشرافی گری و صراحت کلامش در برخورد با تبعیض‌ها و نابرابری‌ها را پرداخت کرد، اما دست از آرمانش بر نداشت و ملت هم به خوبی خدمتگزاران صادق خود را می‌شناسد.
با همه هجمه‌ها و تبلیغات آشکار و پنهان بدخواهان، حضور ایشان در مجمع تشخیص مصلحت نظام و اعتماد مقام معظم رهبری به وی، نشان از پاکی و صداقت این خدمتگذار دلسوز دارد.
 والعاقبه للمتقین
--------------------------
امیر محبی فر
-------------------------
نام شما

آدرس ايميل شما

احمدددد
Iran, Islamic Republic of
بله احمدی نژاد حرف از مبارزه بافساد می زد اما فساد در دولتش نهادینه شد اختلاسهای بزرگ و وامهای کلان و بی انظباطی شدید مالی در دولت ایشون شکل گرفت .
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد عشق نلت است و ملت به ایشان افتخار می کند حالا می..ایشون را تخریب کنند نداریم دکتر مرد عدالت شهامت و شجاعت است و سر مد تمام زمانداران .. دکتر اهل دستمال کشی و ماله کشی برای هیچ کس نیست اونایی که دستمال بدستند .خ روز می خورند و بر .خلاص شوند وگ نه مردان حق همیشه شجاع دلیر و نترسند و اهل دستمال کشی نیستند
یک ایرانی
Iran, Islamic Republic of
احسنت حرف دل تمام مردم ایران
Iran, Islamic Republic of
اقای .شما بعنوان یک اموزگار دوره راهنمایی باید به بچه های درس صداقت و بهتر زیستن بدهی.
چگونه اینطور ما. میکنی؟
شما همه را به یه شام دیگه تو تالار اپادانا به چلوکباب دعوت کن و یه نظرخواهی برگزار کن ببین چند نفرشون احمد محمودی نژاد را قبول دارند.
اصلا از بین دانش اموزانت .(اول راهنمایی) یه نظر سنجی در مورد نوشته ات برگزار کن .
اما یه.هم بده.
Romania
صدرصد احسن بر تو
Iran, Islamic Republic of
ارو.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
به نظر شما کدام دانشگاه سال 1402 در استان کهگیلویه و بویراحمد عملکردی بهتری داشته است؟
دانشگاه یاسوج
دانشگاه علوم پزشکی
دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاه پیام‌نور
دانشگاه علمی کاربردی
دانشگاه فنی و حرفه‌ای
هیچ کدام
1