تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۲۰
کد مطلب : ۴۰۳۰۴۹
با حضور نماینده بویراحمد و دنا:

اعزام کاروان محرومیت‌زدایی از مدارس عشایری کهگیلویه و بویراحمد / هیچ دانش‌آموز عشایری بازمانده از تحصیل نداریم

۲
۱
اعزام کاروان محرومیت‌زدایی از مدارس عشایری کهگیلویه و بویراحمد / هیچ دانش‌آموز عشایری بازمانده از تحصیل نداریم
کبنا ؛رئیس آموزش و پرورش عشایر کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اقدامات اموزش و پرورش عشایر استان گفت: هیچ دانش‌آموز عشایری بازمانده از تحصیل در کهگیلویه و بویراحمد نداریم
 اسماعیل رضایی صبح امروز در آیین اعزام کاروان عاشقان حسینی جهت محرومیت‌زدایی از مدارس عشایری استان کهگیلویه و بویراحمد با تبریک به مناسبت سال جدید تحصیلی اظهار کرد: مسوولان آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد یاور آموزش و پرورش عشایری استان هستند و پیگیر مشکلات مدارس عشایری هستند.
رئیس آموزش و پرورش عشایر استان با بیان این ماه ساماندهی نیروها را داشتیم تصریح کرد: حتی یک دانش‌آموز عشایری بازمانده از تحصیل نداریم.
وی با بیان این که ۲۷ نفر امسال در کنکور از دانش‌آموزان عشایری پذیرفته شدند تصریح کرد: معلمانی بودند که مجانی برای کمک به دانش‌آموزان کنکوری به مناطق عشایری سفر می‌کردند.
وی گفت: راه‌اندازی پژوهش سرای دانش‌آموزی و همچنین دارالقرآن در مناطق عشایری از دیگر اقدامت خوب بوده است.
وی به راه‌اندازی کاروان عاشقان حسینی جهت محرومیت‌زدایی مدارس عشایری اشاره کرد و گفت: مدارس را در تابستان مورد بررسی قرار دادیم و هر کدام که نیازی داشتند نیاز آن‌ها را احصا کردیم و امروز نیازهای آن‌ها به مناطق عشایری ارسال می‌شود.
نرخ سواد قبل از انقلاب در کهگیلویه و بویراحمد شرم‌آور بود
غلام‌محمد زارعی در آئین با تسلیت ایام محرم باید دعا کنیم که آیندگان ما هم در مسیر اهل بیت باشند.
وی به صحنه عبرت آموز اربعین اشاره کرد و گفت: صحنه متفاوتی است که از سراسر جهان بزرگترین تجمع انسانی را برگزار می‌کنند در حالی که امروزه عده‌ای در جهان با اندیشه حسینی ضدیت داشته و از آن واهمه دارند.
نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که عشق حسینی هرگز خاموش نمی‌شود تصریح کرد: تقارن زیبایی میان محرم و عاشورای حسینی و بازگشایی مدارس وجود دارد که باید برای نسل جوان و نوجوان این فرهنگ و اندیشه حسینی تبیین شود.
زارعی به وضعیت سواد در پیش از انقلاب و حال حاضر اشاره کرد و گفت: نرخ سواد و نرخ دانشجویان ما در پیش از انقلاب شرم‌آور بود و باید قدردان این نظام و شهدا باشیم.
نماینده بویراحمد و دنا گفت: ۳۰۰۰ دانش‌آموز عشایری در حال فراگیری آموزش هستند و هر جا چادری برافراشته شده در کنار آن مدرسه عشایری و معلم عشایری به عشایر و فرزندان آن‌ها خدمت می‌کنند.
زارعی با قدردانی از مسوولان آموزش و پرورش عشایری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در همه مناطق عشایری استان امکانات فراهم است و نیازهای مدارس عشایری برآورده شده است.
وی با بیان این که از روحیه جهادی و انقلاب نباید فاصله بگیریم خاطرنشان کرد: اگر روحیه انقلابی داشته باشیم بسیاری از کمبودها و نواقص و سختی‌ها را با خدمت صادقانه پشت سر خواهیم گذاشت.
نام شما

آدرس ايميل شما

200
Iran, Islamic Republic of
تا زمانی که روحیه. داشته باشیم نمیتوانیم روحیه انقلابی گری داشته باشیم
Iran, Islamic Republic of
پس دخترانی که در نسه و رگاب از تحصیل بازمانده اند و یکی از چند عنوان سایت بود،کجا می گنجد؟!
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1