کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

گزینه غیر بومی در راه مدیرکلی راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد / آقای استاندار ظرفیت نیروهای بومی استان را نادیده نگیر/ بدعت‌هایی که غیربومی‌ها در اداره راه به میراث گذاشته اند (+عکس)

25 شهريور 1397 ساعت 23:39

آقای استاندار این استان مهندسین توانمند زیادی در سطح کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد که بدون شک بهتر از هر کسی دیگر قادر هستند در استان خود منشأ خدمات زیادی شوند.


بعد از انتشار خبری با عنوان «آیا «علیمردانی» 21 روز دیگر از راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد می‌رود / گزینه‌های مدیرکلی راه چه کسانی هستند؟»[کلیک کنید] در سایت خبری کبنانیوز، اکنون غزل خداحافظی علی‌محمد علیمردانی خوانده شد و شنیده شد که فردی به نام «سید عبدالمجید نژادصفوی» قرار است که جایگزین «علیمردانی» شود.
«نژاد صفوی» بیش از 34 سال سابقه دارد و وی مدیرکل کنونی راه و شهرسازی استان سمنان است.
۱۳ درصد تعهد اشتغال‌زایی راه و ترابری استان سمنان محقق شد
این در حالی است که وزارت راه و شهرسازی و استاندار کهگیلویه و بویراحمد باید ظرفیت فرزندان شایسته استان را مدنظر قرار دهد و نسبت به نیروهای بومی بی‌توجه نباشد.
 نیروهای غیربومی در راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد بدعت‌های زیادی را به میراث گذاشته‌اند. باید تیم مدیریتی استان تدبیری بیندیشد و برای مدیرکلی راه و شهرسازی گزینه بومی استفاده کند. زمان زیادی می‌طلبد تا شرایط کنونی اداره و استان برای یک گزینه غیربومی روشن شود و این آسیب به استان کهگیلویه و بویراحمد وارد می‌کند.
علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد وعده داده بود که مدیران را بر اساس شایسته‌سالاری و از بدنه هر دستگاهی انتخاب کند و او اکنون باید این سخن را به مرحله عمل برساند و نگذارد با وجود نیروهای توانمند بومی در حوزه راه و شهرسازی فرد غیربومی سکان این اداره عریض و طویل را به دست بگیرد.
تنها مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد که در زمان وزارت آخوندی منصوب شد، و هنوز مردم از شفافیت مالی حوزه مناقصات و اعتبارات او یاد می‌کنند، مهندس «جهانگیری» بوده که بومی استان هم می‌باشد و چون باج نداد، متاسفانه هزینه شد.
در ضمن بر اساس قوانین جدید در خصوص عدم بکارگیری بازنشستگان در پست‌های دولتی به نظر می‌رسد که «سید عبدالمجید نژادصفوی» نتواند این پست را برعهده بگیرد.
آقای استاندار این استان مهندسین توانمند زیادی در سطح کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد که بدون شک بهتر از هر کسی دیگر قادر هستند در استان خود منشأ خدمات زیادی شوند.
«حمیدرضا پیمان‌جو»، «محمدراستا»، مهندس سیاهپور، مهدی فخراحمد، مهندس سهیلی و حمیدرضا ذوالفقاری و صدها مهندس توانمند دیگر که من نمی‌شناسم و فقط کافی است که شما کمی سرچ کنی.
همچنین «ابوذر صالح نسب» بغل دست شما دارای مدرک دکترای راه و شهرسازی می‌باشد که اتفاقاً از جوانان اصلاح‌طلب و کاردان هم از او یاد می‌کنند.

 


کد مطلب: 403034

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/403034/گزینه-غیر-بومی-راه-مدیرکلی-شهرسازی-کهگیلویه-بویراحمد-آقای-استاندار-ظرفیت-نیروهای-استان-نادیده-نگیر-بدعت-هایی-غیربومی-ها-اداره-میراث-گذاشته-اند-عکس

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1