تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۳
کد مطلب : ۴۰۳۰۲۸
در نشست با روسای نظام صنفی کشاورزی استان

پروانه‌های فعالیت صوری در کهگیلویه و بویراحمد بنام چه‌کسانی صادر می‌شود؟

۰
پروانه‌های فعالیت صوری در کهگیلویه و بویراحمد بنام چه‌کسانی صادر می‌شود؟
کبنا ؛عباس نورمحمدی روز شنبه (24 شهریورماه) در نشست با روسای نظام صنفی کشاورزی استان که با حضور رییس سازمان نظام صنفی کشاورزی کشور در تعاون روستایی استان برگزار شد، بابیان اینکه سازمان تأمین اجتماعی یک سازمان غیردولتی است، اظهار کرد: مهم‌ترین رسالت این سازمان این است که تمامی اقشاری که در بازار کار فعالیت می‌کنند را تحت پوشش خود قرار دهد تا هزینه‌های جانبی گروه‌های تحت پوشش را به حداقل ممکن برساند.
نورمحمدی بیان داشت: آقای «ملک‌زاده» رییس سازمان نظام صنفی کشاورزی کشور اگر مقدور هست این دامداران عشایر کهگیلویه و بویراحمد را هم تحت پوشش این سازمان قرار گیرد تا آن‌ها هم از مزایای سازمان تأمین اجتماعی بهره‌مند شوند تا وقتی‌که سن کشاورز و دامدار بالا رفت امرار و معاش حداقلی داشته باشند.
وی افزود: نمی‌توانیم با این حجم گسترده کشاورزان را برای تمدید پروانه وادار کنیم، الآن نظام صنفی برای ما نامه ارسال کرده کسانی که بدهی معوق به سازمان تأمین اجتماعی داشته باشند نظام صنفی پروانه آن‌ها را تمدید نکند.
مدیرکل تأمین اجتماعی استان بیان داشت: پروانه‌های زیادی در استان هست اما فرد هیچ‌گونه فعالیتی ندارد و فقط برای اینکه تسهیلاتی را از بانک کشاورزی دریافت کند پروانه دریافت می‌کند که باید سیستم نظام صنفی به صورتی باشد که صدور پروانه‌ها را به افرادی که واقعاً در این زمینه فعالیت می‌کنند صادر شود.
وی در ادامه اظهار کرد: حدود 2 هزار کارگاه در استان تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند و بیش از 500 کشاورز در استان کد بیمه سازمان تأمین اجتماعی دارند.
نورمحمدی افزود: کارگاه‌های ما اکثراً خانوادگی هستند که حقوق و دستمزد ندارند و می‌خواهند بیمه شوند و ما در سازمان تأمین اجتماعی محدودیت داریم.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1