تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۶
کد مطلب : ۴۰۳۰۲۰
یادداشت:

احمدی نژاد به ریش همه می‌خندد

۱۴
۱
احمدی نژاد به ریش همه می‌خندد
کبنا ؛روزنامه ایران: روز گذشته و بعد از انتشار عکس‌های جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام، چهره خندان محمود احمدی‌نژاد برای خیلی‌ها بیشتر از محتوای این جلسه جلب توجه کرد. نکته قابل تأمل‌تر اما این است که او سه روز قبل‌تر در کرج حاضر شده و برای جمعی از مردم سخنرانی هم کرده بود.
در این مراسم برخی شعارهای ساختارشکنانه هم سر داده شده بود. کرج یکی از شهرهایی است که اعتراض‌های اخیر در آن به نسبت برخی نقاط دیگر شدت و حدت بیشتری داشت و اینکه محمود احمدی‌نژاد این شهر را برای سخنرانی انتخاب می‌کند، بی ارتباط با این موضوع نیست.
روزنامه دولت: احمدی نژاد به ریش همه می‌خندد و کسی هم برخورد نمی‌کند
چرا که به اعتقاد برخی، احمدی‌نژاد تلاش دارد از ماجرای نارضایتی‌های مردمی ماهی خود را صید کرده و جایگاه رهبری این اعتراض‌ها را به نام خود ثبت نماید. مواضع هفته‌های اخیر او علیه قوای قضائیه و مقننه و پیشنهادش مبنی بر کناره‌گیری دولت در همین چارچوب ارزیابی می‌شود.
فارغ از کارنامه مدیریتی دولت‌های نهم و دهم و خسارت‌های ملی به بارآورده اما آنچه بیشتر برای افکار عمومی محل سؤال است، فراغت بالی است که او در شکستن چارچوب‌های قانونی و عرفی کشور در بیان دیدگاه‌های خود دارد. چارچوبی که زمینه‌ساز ملاحظات بسیار برای فعالان سیاسی و حتی نمایندگان مجلس هم شده است.
چنانکه نطق دو هفته پیش دو نماینده اصلاح‌طلب مجلس از سوی همکاران اصولگرایشان در بهارستان و همچنین رسانه‌های اصولگرا تحمل نشد. در میان تحلیل‌هایی که بعضاً درباره رفتارها و مواضع احمدی‌نژاد بیان می‌شود، به این موضوع هم اشاره می‌رود که وی بی تمایل نیست بازداشت شود تا به زعم خود پازل محبوبیتش را تکمیل نماید. برخی گمانه‌ها تعلل در برخورد قضایی با او را نیز بی ارتباط با این مهم نمی‌دانند.
اما گذشته از این آنچه مشهود است، اینکه احمدی‌نژاد خواسته یا نخواسته، با هماهنگی یا بدون هماهنگی، در حال حاضر دارد در زمین مخالفان تندرو دولت بازی می‌کند و چه بسا برخی مواضع ضد دولتی که در هفته‌های اخیر بخصوص با توصیه‌ها و هشدارهای رهبری به مانع برخورد کرده است، گویی به دوش احمدی‌نژاد انداخته شده است.
در حقیقت سکوت رسانه‌های این طیف سیاسی در برابر تحرکات رئیس دولت‌های نهم و دهم نشانه‌ای از رضایت خاطر آنها هم می‌تواند باشد. هر چه باشد، این سؤال بی پاسخ در بین افکار عمومی جدی و جدی‌تر می‌شود که راز برخورد متفاوت با دو رئیس جمهوری سابق چیست.
یکی با وجود پرونده مفتوح چند ساله‌اش در دادگاه و مواضع ساختارشکنانه‌اش بدون هیچ محدودیتی در جمع‌های مختلف ظاهر می‌شود و شنبه‌ها هم در جمع عقلای قوم به دوربین‌ها لبخند می‌زند و دیگری همچنان ممنوع‌التصویر است؟ به راستی احمدی‌نژاد به چی یا به کی می‌خندد؟!
برچسب ها :
نام شما

آدرس ايميل شما

علی
Iran, Islamic Republic of
بله قبول کن که حنای شما دیگر رنگی ندارد وروز به روز به مقبولیت احمدی افزوده می شود با این اوضاع نابسامان با چه رویی حرف می زنید
Iran, Islamic Republic of
کبنا جان مثل بویر نیوز خودت خراب نکن با مردم باش چپ و راست ول کن
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد به دلار 15000 تومانی و گرونی های بی سابقه می خندد به بی عدالتی می خندد به اقا زاده ها می خندد به قیمت سکه طلا پوشک رب گوجه برنج گوشت پوشاک مسکن اجاره و در یک کلام بدبختی. می خندد... که اقایون به روز این مردم بیچاره چه اورده انداگر این اتفاقات در دوران احمدی نژاد بود رسانه های چپ و راست چه ها که نمی کردند.....
Iran, Islamic Republic of
محبوبیتش بین مردم زیاد است بای بپذیرید
Netherlands
اسم نویسنده را بنویسید
دیل
Iran, Islamic Republic of
.هر که نتواند دید ، بسیار متاسفیم
دیل
Iran, Islamic Republic of
چه فتوشاب. متوجه فتو شاپ که رو تصویر شده- میشود (آقای کنار دکتر)
گچساران
Iran, Islamic Republic of
با سلام حرکت حاج آقا شبستری درست و صحیح نیست که پشت به آقای احمدی نژاد کرده . شخصیت آدمی به شعور و معرفت و اخلاق می باشد . حداقل هشت سال رئیس جمهور کشور بوده احترام هر انسانی به جا می باشد .
عبد
Iran, Islamic Republic of
قضای احمدی نژاد.و که خوته راضی ایکنی وی ایگپل
امین
Iran, Islamic Republic of
درود بر احمدی دلاور و شجاع
Iran, Islamic Republic of
این قیاسی مع الفارق است،احمدی نژاد رو مردم به عنوان سمبل ضد استکباری و صهیونیستی و ضد انگلیسی می شناسند و وی رو سمبل خادم طبقات ضعیف و متوسط و کسی که در زمان وی بیشترین پیشرفت های علمی و فناوری و عمرانی از جمله هسته ای،نانو،فضایی،موشکی،راه و شهرسازی،مدرسه سازی،مسکن مهر،سهام عدالت،مهار و نظم بخشی به مصرف بنزین و صرفه جویی در بودجه کشور و مواضع قاطع ضداستکباری در سازمان ملل و پاکدستی و هزاران ویژگی دیگر که فقط مختص اوست به گونه که هیلاری کلینتون وزیر خارجه ی اسبق آمریکا در کتاب خاطرات خود می گوید:ما مانده بودیم که در مقابل این همه پیشرفت های روزافزون ایران در دوران احمدی نژاد چه کنیم! و حق دارد بعد از پنج شش سال که همه ی تریبون داران و از جمله . از هیچ فرصتی برای تخریب چهره ی پاک این مرد بزرگ فروگذار نکردند،ااز خود دفاع نماید؛اما آن دیگری که دوستانش اسرار کشور را ب. و خودش ه.حالا انصاف است که بین اینها مقایسه ی صورت پذیرد؟!!!اگر دین ندارید لااقل آزاده مرد باشید.
Iran, Islamic Republic of
خودت هم نمیدانی چه گفتی .آخه احمدی نژاد از جنس مردمه
حق
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد محبوب حداقل ۷۰ درصد مردم ایران است لطفا اول. بعد اسم احمدی نژاد رو بر زبون بیار. کلید و امید
Iran, Islamic Republic of
درود بر احمدی نژاد
رجایی دوران مرد بزرگ ایران و رییس جمهور مردمی.
درود بر احمدی خیلی مردی
درود
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1