کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

«افشانی» باید شهرداری تهران را ترک کند / کهگیلویه و بویراحمدی‌هایی که نان‌شان آجر می‌شود

ی

24 شهريور 1397 ساعت 21:09

رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: شهردار تهران هم به طور قطع، مشمول اصلاحیه قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان می شود و باید پس از دو ماه محل خدمت خود را ترک کند.


رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: شهردار تهران هم به طور قطع، مشمول اصلاحیه قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان می شود و باید پس از دو ماه محل خدمت خود را ترک کند.
به گزارش کبنا، به نقل از خبرگزاری صداوسیما، قاضی ناصر سراج اظهار داشت: بازنشستگان باید ظرف مدت ۶۰ روز از تاریخ ابلاغ این قانون، سمت و پست خدمت خود را ترک کنند و در غیر این صورت تصرف در اموال دولتی کردند و مجازات حبس دارند.
وی درباره شهردار تهران نیز گفت: استثنایی در قانون منع بکارگیری بازنشستگان داشتیم که این استثنائات موسع بود و قانون جدید آن را مضیق کرده و آن را به سه چهار مورد تقلیل داده مانند وزراء، معاونان وزراء و استانداران.
سراج افزود: براساس قانون قبلی هم طرازان اینها می توانستند پست بگیرند و بلامانع بود و شهردار تهران براساس مصوبه هیئت وزیران هم‌طراز وزراء و یا معاون رئیس جمهور بود، اما در این طرح اصلاحیه هم طراز حذف شد و شهرداری به عنوان موسسه عمومی غیر دولتی محسوب و به طور قطع شهردار هم مشمول این قانون می شود و پس از دو ماه باید محل خدمت خود را ترک کند.
به گزارش کبنا، همزمان با مدیریت محمدعلی افشانی بر شهرداری تهران، تعدادی از کهگیلویه و بویراحمدی‌ها در شهرداری پایتخت مسوولیت‌هایی را بر عهده گرفتند که این انتصابات تا مدت زیادی رسانه‌های سراسر کشور را به خود درگیر کرده بود و بدون شک با رفتن «افشانی» از شهرداری تهران این افراد احتمالاً جایگاه‌های خود را از دست بدهند و به قول معروف نان‌شان آجر می‌شود.


کد مطلب: 403008

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/403008/افشانی-باید-شهرداری-تهران-ترک-کند-کهگیلویه-بویراحمدی-هایی-نان-شان-آجر-می-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1