تاریخ انتشار
شنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۶
کد مطلب : ۴۰۳۰۰۲
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد

بانک‌ها برای پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی همکاری کنند

۰
بانک‌ها برای پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی همکاری کنند
کبنا ؛مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد بر لزوم همکاری بیشتر بانک‌ها برای پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی به مددجویان کمیته امداد استان تأکید کرد.
فرید محبی در دیدار با مدیر امور شعب بانک توسعه تعاون کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: به‌ منظور حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری، ۱۱۰ پرونده با اعتبار سه میلیارد و ۸۹۹ میلیون تومان از محل اعتبارات اشتغال روستایی در سال جاری به بانک توسعه تعاون استان معرفی و تعیین شعبه شده است. 
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد به اعتبارات اختصاص‌یافته به بانک توسعه تعاون در خصوص ارائه تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان از محل بند ب تبصره ۱۶ قانون بودجه سال جاری اشاره و تصریح کرد: پرونده ۱۴ نفر از مددجویان با اعتبار ۲۵۰ میلیون تومان برای دریافت تسهیلات اشتغال‌زایی به بانک ارسال و از طرف این بانک تعیین شعبه شده است. 
محبی با اشاره به ارتباط و تعامل خوب بانک توسعه تعاون با کمیته امداد، خواهان تداوم این همکاری‌ها شد.
در ادامه مهدی میراب‌باشی مدیر امور شعب بانک توسعه تعاون کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار با اشاره به اینکه نگاه بانک توسعه تعاون به نهادهای حمایتی به‌ خصوص کمیته امداد ویژه است، گفت: با توجه به ظرفیت‌های مناسب استان طرح‌های اشتغال روستایی به‌ عنوان اولویت اصلی و اول بانک توسعه تعاون کهگیلویه و بویراحمد در دستور کار این بانک قرار دارد.
وی با بیان اینکه وام‌های اشتغال زمینه توانمندی اقشار آسیب‌پذیر را فراهم می‌کند، اظهار کرد: بانک توسعه تعاون با رویکرد ایجاد اشتغال و زمینه‌سازی برای ایجاد فرصت‌های شغلی برای مددجویان کمیته امداد استان آماده همکاری است و در تلاش است تا روند پرداخت تسهیلات تداوم یابد.
میراب‌باشی با اشاره به اینکه شرایط بازپرداخت تسهیلات مددجویان کمیته امداد بسیار مطلوب است بر توسعه همکاری و تعامل با کمیته امداد تأکید کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1