تاریخ انتشار
شنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۱۱
کد مطلب : ۴۰۳۰۰۱
با حضور شهردار و اعضای شورای شهر یاسوج:

رونمایی از اتوبوس های جدید ناوگان حمل و نقل عمومی یاسوج / پای دهراب‌پور به برنامه‌های شهرداری باز شد

۱
۰
رونمایی از اتوبوس های جدید ناوگان حمل و نقل عمومی یاسوج / پای دهراب‌پور به برنامه‌های شهرداری باز شد
کبنا ؛آیین رونمایی از اتوبوس های جدید ناوگان حمل و نقل عمومی شهر یاسوج با حضور شهردار و اعضای شورای شهر یاسوج برگزار شد.
شهردار یاسوج ظهر شنبه در آیین رونمایی از اتوبوس های جدید ناوگان حمل و نقل عمومی شهر یاسوج،  گفت: ۱۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی شهری یاسوج افزوده شد که با تحقق ورود این اتوبوس ها، افزایش ۵۰ درصدی اتوبوس ها را شاهدیم.
نستهن مقدم افزود: همچنین جانمایی ایستگاه ها نیز در آینده ای نزدیک عملیاتی می شود و پوشش مناسب و زمان بندی شده ترددهای این ناوگان را نیز اجرایی می کنیم.
مقدم با تاکید بر توسعه خدمات الکترونیک، از راه اندازی سیستم پرداخت الکترونیک کرایه با پوشش کارت الکترونیک برای شهروندان خبر داد.
مقدم با اشاره به توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی، گفت: به دلیل ضعف شرایط زیرساختی و عرض معابر شهر یاسوج، ناوگان عمومی پوشش مناسبی طی سالهای گذشته نداشته است.
شهردار یاسوج افزود: بهبود وضعیت ترافیک شهری و کاهش مشکلات تردد از جمله خروجی های تحقق توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی است.
مقدم گفت: شهرداری یاسوج هدفگذاری های مختلف خدماتی و توسعه ای با در نظر گرفتن رشد و ارتقای مبلمان شهری را عملیاتی کرده است
وی افزود: علیرغم همه فعالیت ها، تلاش و اقدامات بیشتر برای خدمات رسانی مناسبتر به مردم نیز مورد تاکید است.
مقدم با اشاره به ماه محرم، تغییر چهره شهر در این ماه را از جمله اقدامات انجام شده با هدف پوشش بهتر فعالیت ها دانست و اظهار کرد: عصر امروز، موکب امام حسین نیز در میدان امام حسین (ع) شهر یاسوج راه اندازی می شود و برگزاری دعا و مراسمات عزاداری نیز اجرایی شده است.
این مسوول گفت: ۲۳ دستگاه موجود ما بیشتر خدمات را به دانشجویان می‌دادند که ۱۰ دستگاه دیگر امروز اضافه شد و کمک بزرگی به رفع مشکلات ایاب و ذهاب مردم خواهد کرد.
وی به جانمایی‌هایی که برای ایجاد ایستگاه اتوبوس در شهر یاسوج شده اشاره کرد و گفت: جاهای مختلف شهر را دیدیم که در آینده نزدیک ایستگاه‌های جدید راه‌اندازی می‌شود.
شهردار مرکز استان با تاکید بر این که زمان حرکت اتوبوس‌های واحد در ایستگاه‌ها باید به حداقل ممکن برسد گفت: 5 تا 10 دقیقه باید اتوبوس از ایستگاه عبور کند تا فرهنگ‌سازی شود و مردم استقبال کنند.
مقدم خاطرنشان کرد: اگر امکاناتی به مردم بدهیم استقبال می‌کنند و در بحث استفاده از اتوبوس و ناوگان عمومی هم باید زیرساخت‌ها ایجاد شود چرا که اکنون ظرفیت اتوبوس‌های شهری 50 درصد افزایش یافته است.
استفاده از بلیط الکترونیک یکی دیگر از مواردی بود که شهردار یاسوج به آن اشاره کرد و گفت: برای استفاده از خدمات ناوگان عمومی وظیفه رسانه‌ها فرهنگ‌سازی است که امیدواریم این کار به همت رسانه‌ها انجام شود.
از حاشیه‌های برنامه‌های امروز حضور محمدرحیم دهراب‌پور در این آئین رونمایی بود. دهراب‌پوری که هیچ وقت در جلسات شهرداری یاسوج حضور پیدا نمی‌کرد، در ائین رونمایی از 10 اتوبوس حاضر شد. وی پس از انتقادات اخیر از شهردار یاسوج معتقد بود که کاری صورت نمی گیرد، اما امروز از نزدیک شاهد افزایش 50 درصدی ظرفیت ناوگان حمل و نقل عمومی بود.
نام شما

آدرس ايميل شما

United States
درود بر حاج محمدرحیم دهراب پور
درود بر نستهن مقدم
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1