تاریخ انتشار
شنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۵۹
کد مطلب : ۴۰۲۹۹۸
در گفت‌وگو با رسانه‌ها مطرح شد

منطقیان: استاندار کهگیلویه و بویراحمد انتقاد را با «انتقام» پاسخ می‌دهد / آقای «احمدی» ما را از فیض کثیر خود محروم کن

۶۰
۱
منطقیان: استاندار کهگیلویه و بویراحمد انتقاد را با «انتقام» پاسخ می‌دهد / آقای «احمدی» ما را از فیض کثیر خود محروم کن
کبنا ؛«محمود منطقیان» از فعالان سیاسی اصلاح‌طلب استان کهگیلویه و بویراحمد در جمع خبرنگاران به عملکرد استاندار این استان اشاره کرد و گفت: علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در یکسال زمامداری این مسئولیت کارنامه قابل قبولی نداشته و نماینده مناسبی برای دولت تدبیر و امید نبوده است.
 وی می‌گوید: نارضایتی بی سابقه اکثریت اصلاح طلبان و حامیان دولت در استان از استاندار در این مدت، دلیل روشنی از ناکارآمدی و عدم توفیق آقای احمدی است.
 مشروح نقطه نظرات این فعالی سیاسی به مناسبت سالروز انتصاب استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پی می‌آید:
چهره شاخص اصلاحات کهگیلویه و استان در گفتگویی پیرامون ارزیابی عملکرد استاندار در یکسال گذشته گفت: اگر وظیفه یک استاندار را تعامل سیاسی و اجتماعی، تلاش برای امنیت و آرامش اجتماعی، خرسندی مردم، شنیدن دیدگاههای اهل نظر، رایزنی و گفتمان و همفکری در کارها، توجه به نیازهای واقعی مردم، پرهیز از خودمحوری، شایسته‌سالاری در عمل، توجه به وحدت و همدلی در میان مردم و گروهها، پیگیری مطالبات مردم و درک نیازها و خواسته‌های آنها، تلاش برای پیشبرد برنامه‌های دولت متبوع و احترام به نظرات و اندیشه‌ها و تولید انگیزه برای ایجاد امید و کار سیاسی و ایجاد فضای مناسب اجتماعی برای بیان نیازها و دردهای خود، روحیه دادن به مدیران و فعال کردن پروژه‌ها، تلاش برای فراهم کردن زمینه نشاط اجتماعی و انتقادپذیری و شنیدن صدای مردم، ایجاد بستر مناسب ارتباط با اقشارمردم از نزدیک و چهره به چهره با آنها و….. بدانیم، باید گفت که آقای احمدی کارنامه قابل قبولی ندارد و در این مدت نه وظیفه خود را به‌خوبی شناخته و نه نماینده مناسبی برای دولت تدبیر و امید بوده است بلکه روح و انگیزه و نشاطِ کار و فعالیت سیاسی را در فعالان و گروههای سیاسی و به ویژه در بین حامیان دولت به میزان زیادی از میان برده است.
 وی ادامه داد: نارضایتی بی سابقه اکثریت اصلاح طلبان و حامیان دولت در استان از استاندار در این مدت، دلیل روشنی از ناکارآمدی و عدم توفیق آقای احمدی است.
 منطقیان اظهار داشت: استاندار در یکسال گذشته نسبت به فعالان سیاسی اصلاح طلب و حامیان دولت کاملاً بی اعتنا بوده و به نظرات آنها بها نداده است و تنها سعی کرده با بند و بست با نمایندگان و حرکت‌های نمایشی از طریق رسانه‌ها، خود را کارآمد جلوه دهد
 این فعال سیاسی بیان داشت: آقای احمدی با روش خودمحورانه خویش و بدون توجه و درک نظرات کسانی که برای روی کارآمدن این دولت تلاشها کرده‌اند، بسیاری را از رای دادن به رئیس دولت پشیمان و انگیزه کارسیاسی را از آنها سلب کرده است.
 وی به نارضایت‌ها از استاندار اشاره کرد و گفت: آقای احمدی به اصل توان و شایستگی و کارایی کمتر توجه کرده و با حذف غیرمنطقی نیروهای شایسته و اصیل و جایگزینی‌های کمتر مناسب، زمینه ناخرسندیها را فراهم آورده است.
 منطقیان گریزی به وعده‌های استاندار زد و تصریح کرد: آقای احمدی وعده داده بود که در حوزه وزارت کشور تنها از نیروهای وزارت کشور استفاده نماید اما به وعده خویش عمل نکرد و تنها با قصد و نیت خاص نیروهایی را که از آموزش و پرورش آمده بودند کنار زد.
 وی ادامه داد: در مدیریت کارآمد، اصل بر تشویق و ایجاد انگیزه است که ایشان هنرش در برخورد با مدیران، نمایش برتری و اقتدار و توپ و تشر و به نوعی تحقیر است که این روش موجب افت انگیزه و کار مفید در مدیران شده است.
 چهره شاخص اصلاحات کهگیلویه بیان داشت: در حوزه سیاسی با توجه به ماهیت اصول‌گرایی که استاندار دارد در عمل برای اختلاف و متلاشی کردن جریان اصلاح طلب گام برداشته و در این مدت این روش را در کارنامه خود آشکارا ثبت کرده است.
 وی افزود: اگر آقای احمدی نماینده خوبی برای دولت بود در این مدت برای تقویت فعالان سیاسی و به ویژه حامیان دولت می‌کوشید و زمینه خرسندی و وحدت آنها را فراهم می‌کرد که نه تنها این کار را نکرد بلکه برعکس عمل کرد.
 منطقیان به عدم تحمل استاندار در شنیدن صدای منتقدان اشاره کرد و گفت: آقای احمدی انتقاد را بر نمی‌تابد بلکه انتقاد را با انتقام پاسخ می‌دهد. در حالی که خویشتن‌داری و دوری از خودبینی و خودرایی، باید از صفات برجسته مدیران خوب و به ویژه یک استاندار شایسته باشد و آن که این صفت مهم را ندارد سزاوار نیست بر صندلی مدیریت تکیه زند.
 این فعال سیاسی ادامه داد: به نظر من حاصل کار آقای احمدی در این یکسال، دمیدن روحیه یاس و ناامیدی در فعالان سیاسی استان و بی انگیزه کردن آنها برای کار سیاسی در آینده، آسیب به وحدت و همدلی در میان حامیان دولت و اصلاح طلبان و تضعیف پایگاه دولت درمیان مردم و به ویژه درمیان اصلاح طلبان و حامیان دولت بوده است.
 منطقیان به ابهامات اصلاح‌طلبان در رای به دولت اشاره کرد و گفت: اکنون بعد از یکسال و اندی که از عمر دولت دوم آقای روحانی می‌گذرد جا دارد که اصلاح طلبان و حامیان دولت و به ویژه اصلاح طلبان و حامیان دولت در کهگیلویه از خود بپرسند که حاصل کار و تلاشهای شبانه روزی ما برای روی کارآمدن دولت آقای روحانی چه بود؟
 وی ادامه داد: ای کاش می‌دانستیم که نتیجه کار، بی‌وفایی و نقض پیمان و شعارهاست و کسانی در این دولت روی کار می‌آیند که به جای حق شناسی و نوازش، به روی ما سیلی می‌زنند و اصل خدمت و پاداش را به راحتی و ناجوانمردانه نقض می‌کنند. آیامنطقی است که بار دیگر خود را برای روی کارآمدن کسانی به دردسر اندازیم که معنی عهد و پیمان و جوانمردی و وفا را نمی‌دانند و به آسانی آن را زیر پا می‌گذارند؟
 چهره شاخص اصلاحات استان کهگیلویه و بویراحمد در توصیه‌ای به استاندار گفت: به نظربنده بهترین خدمتی که آقای احمدی می‌تواند به دولت و مردم این استان نماید، این است که ترتیبی فراهم نماید تا جمعیت بیشتر در جای دیگری از سرزمین ایران از وجودش بهره ببرند و ما را از فیضِ کثیر خود محروم نمایند، چرا که ادامه حضور جناب احمدی در این استان نه به صلاح دولت است و نه به سود مردم و نه کمکی به توسعه این استان خواهد کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
وقتی خادمی استاندار بود مگه از نیروهای لاهوتی استفاده می کرد؟ دوره خادمی که نیروهای اصیل چپ را کنار زد واز ساداتیل اصولگرا استفاده کرد چرا اعتراض نکردی؟شما .رای اصلاح طلبان روشن شده بیخود خودتو خسته نکن..........مگه رای دادنت به عدل هاشمی اصولگرا یادت رفته......
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
وقتی خادمی استاندار بود مگه از نیروهای لاهوتی استفاده می کرد؟ دوره خادمی که نیروهای اصیل چپ را کنار زد واز ساداتیل اصولگرا استفاده کرد چرا اعتراض نکردی؟شما ماهیتت برای اصلاح طلبان روشن شده بیخود خودتو خسته نکن..........مگه رای دادنت به عدل هاشمی اصولگرا یادت رفته......
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
وقتی خادمی استاندار بود مگه از نیروهای لاهوتی استفاده می کرد؟ دوره خادمی که نیروهای اصیل چپ را کنار زد واز ساداتیل اصولگرا استفاده کرد چرا اعتراض نکردی؟شما ماهیتت برای اصلاح طلبان روشن شده بیخود خودتو خسته نکن..........مگه رای دادنت به عدل هاشمی اصولگرا یادت رفته......
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
درود بر مرد بزرگ و شجاع و فرهیخته اصلاحات استاد منطقیان. . بزرگان اصلاحات ورود کنند که شب رفتنی است
جلیلی
Iran, Islamic Republic of
درود بر استاد صداقت و مهر.جا دارد دکتر لاهوتی هم سکوت را بشکند و به سایر بزرگان اصلاحات بپیوندد. این استاندار فقط برای کسب رزومه آمده و اول سال 98 خودش میرود.برای نمایندگی ایلام برنامه دارد.اما اصلاح طلبان کهگیلویه واقعا مورد ظلم واقع شدند.در انتخابات سال گذشته،آبرویشان را گرو گذاشتند تا روحانی پیروز شد و الان این استاندار با چه زبانی حرف میزند!!!!!
Romania
احمدي بهترين استاندارتاريخ كهگيلويه وبويراحمداست واين راميتوان ازنارضايتي .سياست استنتاج كرد
درودبراحمدي
نتا
Iran, Islamic Republic of
درود بداحمدی. بشه صدا در میاد
دهدشت
Romania
درود بر استاد منطقیان
Iran, Islamic Republic of
من اصلاحاتی نیستم
ولی با سخنان استاد منطقیان موافقم.
استاندار فقط در حلسات تهدید میکنه دیگه هیچ مدیریتی نداره
گچساران
India
شما ها که اصلاح طلب نیستین باید هم از سخنان گهر بار و اصولگرایانه جناب منطقیان خوشتان بیاید. منطقیان حرف دل شما اصولگرایان را میزند بنابراین شما هم از این نوع سخنان لذت میبرید و این نوع گفتار را قبول دارید. منطقیان همیشه کارش تفرقه و جدایی بین اصلاح طلبان بوده و دنبال منافعش هست
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
باید می نوشت حضور احمدی نه به سود بنده است نه سیاسیون زیاده خواه،مردم دیگه گوششون بدهکار اصلاح طلب و اصول گرا نیست ،اقای منطقیان به نظر بنده اصلاح طلبان تاریخ مصرفشان به اتمام رسیده و استفاده از نیروی اصلاح طلب یا غیر اصلاح طلب معیاری برای سنجش عملکرد یک استاندار نیست ،استفاده از ابزاری به عنوان اصول گرا و اصلاح طلب برای پیشبرد اهداف سیاسیون دیگر کارایی لازم را ندارد ،اقای منطقیان ایا شما و همفکرانتان هنوز با این . که مردم حامی شما و اصلاح طلبان یا به .هستند و هر شخصی که با شما همفکر باشد و در راستای اهداف شما حرکت کند نزد مردم بیشتر محبوبیت دارد ؟؟؟؟بنده توصیه میکنم با این عنوان تاریخ مصرف گذشته اصلاح طلب به.ن نکنید،مردم از این سخنان به ستوه امده اند ،احمدی نه اصول گرا می باشد نه اصلاح طلب ،چون این عناوین ابزاری شده در دست. .ی دادن امتیاز به اشنایان و .. قدرت ،چند مدت صبر کنید تا احمدی از این استان برود تا .بیشتر از به دست .فیض ببرید ،به اسم دفاع از حقوق مردم به دنبال امتیاز گرفتن نباشید که احمدی با این سخنان به هیچ شخصی امتیاز نخواهد داد ،ای کاش اگر احمدی ترتیبی داد و از این استان رفت.ان هم ترتیبی بدهید و از این .خطرناک خارج شوید که می توانید مردم را با عناوینی همچون اصلاح طلب. خود و ابزاری برای پیشبرد اهداف و منافع خود قرار دهید
Iran, Islamic Republic of
تهدید .مدیران در جلسه
راهکار مدیربتی استاندار
و دیگر هیچ
Iran, Islamic Republic of
استاندار بفکر بخشی از استان نیست
جشان زاده بهمیی
Iran, Islamic Republic of
بنظر می رسد مهمترین دستاورد استاندار جدید این است که د. استان کوتاه کرد

جناب منطقیان عصر پدر.بسر امده
کهگیلویه بدون حضور شما هم نفس می کشد
نام احمدی بخاطر عدم توجه .که عامل بدبختی این استان. ماندگار خواهد شد
منصف
Iran, Islamic Republic of
آقای منطقیان شما و امثال شماها ..ه بذارید اقای دکتر احمدی به این استان خدمت کنند عامل عقب ماندگی این استان سهم.
تحلیل گر
Russian Federation
بسمه تعالی
استاندار محترم فردی فعال و دلسوز و با انگیزه ای است و دوست دارد که استان ما هم پیشرفت داشته باشد اما به غیر از شرایط خاص اقتصادی و کشور جای دیگر می لنگد که بنده به عنوان یک فرد دلسوز پیشنهاد های زیر را دارم: تغییر معاون سیاسی و مدیرکل آموزش و پرورش و مدیر کل ارشاد و رابط استانداری با روحانیت که اتفافا هر چهار نفر افراد محترم و کاردانی بودند ولی متاسفانه کارآمد نبودند البته شاید سن بالا و خستگی و فرسودگی و عدم انگیزه از دلایل عدم کارآمدی آنها باشد و حال تک تک آنها را مورد بررسی قرار می دهیم معاون سیاسی آیینه استانداری است نتیجه عملکرد استانداری معاون سیاسی است که با ارتباط با مردم و شرکت در جلسات مختلف سیاست دولت و نظام را پیاده می کند که متاسفانه به دلایلی که قابل ذکر نیست و ایشان نمی تواند ار عهده ابن کار برآید مدیر کل آموزش و پرورش باید فردی ایده ئولوگ انقلاب و ایده پرداز فرهنگ و مسائل آموزش و پرورش باشد ولی متاسفانه اگر شما فقط به گزارشات ایشان در جلسات توجه فرمایید فقط از نظر کمی گزارش می دهد و اصلا گزارش کیفی نمی دهد سخنان ایشان پشتوانه عمیق از مسائل ندارد باید کسی مدیر کل آموزش و پرورش باشد که اهل نظر و ایده باشد تا بتواند یک پویایی در نسل جوان و قشر فرهنگی به وجود آورد تا قشر فرهنگی مشکلات اقتصادی خود را فراموش کرده وبا انگیزه فعالیت کند مدیرکل ارشاد باید فردی جوان با انگیزه ایدئولوگ اهل هنر باشد که بتواند با نسل جوان ارتباط برقرار کند و نشاط و امیدواری را در جامعه پیاده کند با کارهای فرهنگی مشکل جوانان را حل کند و اگر یک روحانی جوان خوش فکر این مسئولیت را به عهده بگیرد موفق خواهد بود اما رابط استاندار با روحانیت : ما باید بدانیم که نمی توانیم سهم روحانیت در اداره کشور و استان را نادیده بگیریم بنابراین فرد رابط باید کسی باشد که بتواند ایده و نظرات روحانیت را به استاندار برساند تا استاندار آن نظرات را به عمل برساند و نظرات دولت و استاندار را هم به روحانیت برساند و یک تعاملی برقرار شود تا انشاالله مشکلات مردم و نظام حل شود.
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
ول کن تو رو خدا
تو اقای لاهوتی این شهرستان را. با اختلافات بعصا.
۲۵ سال هستش که نخبگان این حوزه از چوب تر.میخورند !!!
دست وردار.
احمدی خوبه اتفاقا خیلی هم خوبه .
به شخصا چند بار نامه داده ام ، همان شب زنگ زده برا جلسه هماهنگی
چون جواب تلفن ش
مهدوی
Iran, Islamic Republic of
انگار رفتن ککا موسی خادمی بلالتون کرد .استاندار عالیه عالی .ه تا همیشه سادات معظم حکمفرما باشند
خالدی نژاد
Iran, Islamic Republic of
آقای منطقیان :شماکه به عدل هاشمی رای دادید چرا از اصلاح طلبی حرف می زنید.
امین
Iran, Islamic Republic of
باتشکر از سایت وزین کبنا.باعرض سلام خدمت ریش سفید وبزرگ طایفه اولادمیرزالی وساداتی جناب منطقیان.بنده عنوان ریش سفید راازاین جهت به جناب منطقیان یاداورشده ام که حضرتعالی در مقوله سیاست وتفکر اصلاح طلبی جایگاهی بیش از ریش سفید طایفه ندارید وچون معمولا دربین طوایف همیشه رسم این بوده که ریش سفید هرطایفه مسایل ومشکلات طایفه را حل وفصل میکردجنابعالی درزمان خادمی ازمجموعه 18مدیرکل دربدنه دولت ازطایفه خاص کجاتشریف داشتید چرا کوچکترین اعتراضی نسبت به چیدمان وگزینش افراد ازطایفه خاص وافرادی باسابقه اصولگرایی نداشتید مافرزندان راستین اصلاحات ازاستاندارمردمی واستانداری فارغ از مسایل قوم گرایی حمایت کرده وخواهان تداوم کارایشان دراستان هستیم
Iran, Islamic Republic of
زیاد خودتون خسته نکنید از احمدی اصولگر. چه انتظاری دارید؟ بذارید برای خودش. جاده هموار است
Iran, Islamic Republic of
خدایی بهتربن کار را در حق این مردم دارد می کند چون ب.ا و طرفدارات نمی دهد.فقط مونده یه رزمجو و امیریان که انشاالله جمعشون می کند
محبی
Romania
بزرگترین خدمت در طول دوران دکتر احمدی به این استان شده ، این ب. اکنون که منافع اش به خطر افتاد جنین گفتار هایی را انجام می دهد .حضور دکتر احمدی در استان یک نعمت است.
جواد
Iran, Islamic Republic of
درود برآقای منطقیان خیلی زیبا واقعیتها روبیان فرمودین
سعید اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
بنام خدا
درود براستاد منطقیان که همیشه درصحنه بود ه ایشان بادیگران فرق داشته ولی دوست عزیز مگردردوره ی اقای خادمی اقای مهنایی وداربام کریمی نژاد وخیلی دیگرازنیروهای اقای لاهوتی نبودند اگرمیخواهی تافهرست کنیم انهارا انصاف خوب است ایشان که خدمت خاصی به اقای لاهوتی ودیگراصلاح طلبان نکرده حرف تمامی اصلاح طلبان ورؤسای ستاداقای روحانی هست
ککا
Iran, Islamic Republic of
درود بر احمدی این مرد شجاع..همه نیروهای واقعی اصلاحات را بکار گرفته
اصلاح طلب
Netherlands
درود بر استاد منطقیان .استاندار اصولگرا میباشد نه اصلاح طلب .
Iran, Islamic Republic of
. بردوگروهتون چپ وراستهای منفعت طلب کشور روبه نابودی بردین
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
ول کن آقا دیگه بسه ...‌اتفاقا استاندار خیلی خوب کارمیکنه
Iran, Islamic Republic of
انصافا بدور از گرایش های سیاسی آقای استاندار از استانداران بسیار ضعیف استان بود برنامه ای جهت پیشرفت استان نداشت نسبت به خادمی گرچه عده ای معتقد به قوم قرایی ایشان بود ولی در مجموع فعل تر ودلسوزتر بود برنامه محور بود البته میشه گفت در مجموع در این دوره دولت هم برنامه ایراهگشا ومشکل گشا نداشت واز طرفی تخریبچی های داخلی وسیاسی شکست خورده های سیاسی وتریبون بدست ها مداوما در حال تخریب واز کار انداختن دولت بودند وبعضی مدیران ضعیف مثل آقای استاندار مزید برعلت ومساعد شدن زمینه برای مخالفین دولت شد انهم مخالفینی که اختلاف نظر های سیاسی را به و.ل کرد الان اختلافات اختلاف سلیقه نیست به دشمنی خونی بدل شده تا انجاییکه وقتی جناح مخالف رئیس جمهور سابق را که شمشیری را از خلاف کشان.حاضر نیستند دست از حمایتش بردارندتا جایگاه. داده اند حاضرند که این .د و موفقیتی از این دولت بروز وظهور پیدا نکند انوق.تشریف دارند
Iran, Islamic Republic of
استاد عزیز وقتی شما جریاندار انتصابات بودید جهت توسعههمه جانبه استان و یا همان کهگیلویه چکار خارق العاده ی انجام داده اید ؟؟؟ لطفا اجازه دهید استاندار اندیشمند کارشونو انجام دهند .
Iran, Islamic Republic of
استاد عزیز وقتی شما جریاندار انتصابات بودید جهت توسعههمه جانبه استان و یا همان کهگیلویه چکار خارق العاده ی انجام داده اید ؟؟؟ لطفا اجازه دهید استاندار اندیشمند کارشونو انجام دهند .
Iran, Islamic Republic of
آقای تحلیلگر واقعا نشان دادی که. خدا به فریاد برسه. چیزها مانده ای ومطمئن باش با خودت به گور میبریش چون. در جامعه جایگاه وپایگاهی ندارد
لنده
Iran, Islamic Republic of
استاندار خیلی هم خوبه ، جناب منطقیان عزیز فقط همین جمله را بهت میگم دیگه. نه وقت دخالت در سیاست با این چینش نیروهایی که در آموزش و پرورش و فرمانداری دادید. و بس ،
محمدی چرام
Iran, Islamic Republic of
پ چطور جناب منطقیان خودشون به خاطر مسائل طایفه گری از عدل هاشمی حمایت کرد وبه کاندیدای اصلاحطلبان پشت کرد.استاد عزیز همیشه مرگ برای همسایه خوبه؟؟؟؟مگر جناب خادمی با کدام کارنامه استان را ترک کرد!!!مگر اوج طایفه سالاری در زمان استانداری ایشان نبود.مگر کل رای روحانی را شما جمع کردید؟؟؟جنابعالی که از محسن رضایی دور اول حمایت کردید.
شاعر
Iran, Islamic Republic of
منطقیان لاهوتی دوستان.
حبیب
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای منطقیان شما چطور به نمایندگی از اصلاحطلبان حرف میزنید مگه یادتان رفته در انتخابات دور قبل مجلس چطور به خاطر مسائل فامیلی و قومی و با هماهنکی استاندار وقت (خادمی ) به حمایت از عدل هاشمی پرداختید.مگه جلسات گچساران را فراموش کردید. مردم قیم نمی خواهند.اتفاقا" استاندار فقط در جهت منافع نظام و مردم خدمت میکنند .گذشت آن زمانی که شما در مرکز استان به واسطه آقای خادمی جولان میدادی و دوستا. را در مسند قدرت مینشاندی .بابا ول کن دیگه این آخر عمری کمی به فکر آخرتت بیفت و گذشته ات را مرور کن. .شماو لاهوتی اصلاحات را .فقط و فقط به خاط.ت و اظهار وجودتان بعضی را دور خودتان جمع کردید و از این فاتحه به اون فاتحه سر میزنید.
عابدی
Iran, Islamic Republic of
خیلی هم ممنون استاد عزیز مشرف فرمودی ...خاط شریفتون هست ظرف چهار سال و نیم گذشته خودت با آقای خادمی و هاشمی .ی سر اصلاحات اوردین....استاد جان.ا هم خوب چیزی هست جانم...آن یکی پرسید اشتر را که هی...از کجا می آیی ای فرخنده پی...گفت از حمام...گفت خود معلومست تو....
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
سلام دوستان چرا بی خود می تازید مگر اصلاح طلبان کاندید داشتند و منطقیان حمایت نکرد؟ رقابت بین دو نیروی اصول گر بود و اقای منطقیان در خارج از شهرستان به اصلاحات رای داد. اگر اصلاحات نیروی شاخص و نامداری کاندید داشت قطعا منطقیان با جان و دل زحمت میکشید و حمایت میکرد بیامرزا رفتگانش را که خودش را درگیر کامرانی که از مدیران درجه اخر احمدی نژاد هست نکرد و.
دهدشتی
Iran, Islamic Republic of
چون معاون فرماندار را عزل کرد دیگه ادم بده شده؟دوره شما دیگه تموم شد.........زمانی که خادمی استاندار بود و طایفه گری وسفارشات شما را انجام میداد چرا سکوت کردی و دم برنیاوردی.............استاد برای همیشه شما و دارودستت تموم شدید
انصاری
Iran, Islamic Republic of
کسی باید در کهگیلویه نظر دهد که برای روحانی سینه سپر کرد و رای جمع کرد وستاد برای روحانی ایجاد کرد احمدی باید با این اشخاص هماهنگ باشد چرا که اگه روحانی قبول نمیشد احمدی استاندار نمیشد
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
جناب منطقیان استاندار بنده خدا نمی دونست که جنابعالی و امثال شما باعث انحراف ۹۰ درصدی شورای اداری شده بودید اصلا این بنده خدا مات و مبهوت شده نمی دونه کجا را اصلاح کند .‌
حبیب
Iran, Islamic Republic of
چرا نظرات را گزینشی پخش میکنید
حبیب
Iran, Islamic Republic of
چرا نظرات را گزینشی پخش میکنید
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
جناب منطقیان باید هم ناراحت باشی برای شما فرقی ندارد چون هر کسی استاندار باشه شما.شما فکر میکنی اقای خادمی احترام شما را داشت نه عزیز بخدا به پیغمبر اقای خادمی..ایندهها بود اول نظر نماینده را می خواست بعد اون مدیر یا اون هم طایفه ای خود را با واسطه میامد پیش شما ونظر شما . رامی خواست وطبق معمول اقای د.ه را انجام میداد ومیشد مدیر خواهشا دست بردار بخدا اصلاحات دهدشت را شما با اون سیاست نادرست نابود کردی اقای خادمی . فکر میکنی حمایت میکرد بخدا بزرگترین .اقای خادمی به کهگیلویه زد اون یه .د.شما هم بهتر ه بگم یه اصول گرا هستید شما بزرگواری را حمایت کردی اقای عدل هاشمی در خونه سرهنگ کیان نژاد جلسه داشتی و حمایت کردی.دس بردار برادر
Iran, Islamic Republic of
جناب استاد منطقیان که منطقت هم مثل قضاوتت است .اگر چه دکتر احمدی شمه استانداری ندارد ودر این حوزه خیلی ضعیف است که خود دلایلی دارد :اما ،روی سخنم با شماست .آقای منطقیان احمدی اصلاح طلبان را نا امید نکرد چون امید آنها دردست احمدی نیست ، بلکه اصلاح طلبان انروزی ناامید شدند که.بعنوان لیدر اصلاحات درانتخابات ریاست جمهوری از آقای محسن رضائی حمایت کردی واز جبهه اصلاحات خارج شدی وپوستر محسن رضائی را می چسباندی وبا روی کار آمدن خادمی شدی همه کاره اصلاحات انهم به لحاظ مسائل قومیتی اصلاح طلبان آنروزی ناامید شدند که شما واستاندار دولت اصلاحات وتدبیر امید په حامیان دولت واصلاحات پشت پا زدید ودرانتخابات مجلس از نامزد جبهه پایداری حمایت کردید وبرای پیروزیش از جان مایه گذاشتید تا یک کرسی مخالف برای دولت در مجلس درست کردید .آقای منطقیان شاید آقای احمدی عملکرد خوبی نداشته باشد ولی شما از عملکرد وی برای اصلاحات ودولت ناراضی نیستی بلکه برای احیاء قومیت گرایی خودت وخادمی میجنگی.
Iran, Islamic Republic of
.سیاسی استان و کهگیلویه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! از رضایی تا بزرگواری تا حبیبی تا هاشمی پور! این اقا کی شد چهره شاخص اصلاح طلبان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ علی برکت الله!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
انتخاباتی
Iran, Islamic Republic of
انشاالله منطقیان ولاهوتی تا ۱۲۰سالگی زنده باشند وهمچنان باهم رقابت کنند 😅😅😅
بویراحمد
United States
کیف کردم از این کامنت
پاسخ
Iran, Islamic Republic of
هیچکس به اندازه منطقیان برا اصلاحات هزینه نداده همه این افرادی که نطق جناب استادرازیرسوال می برندیابویی ازاصلاح طلبی نبرده اندیاازمخالفان اقای منطقیان دردوران کاندیدای مجلس هستندمنطقیان شناسنامه اصلاحات استان هست همه کسانی که ادعای اصلاح طلبی داشتندبخاطرمنافعشان هرروزی یه جناحی روانتخاب میکردندمخالفان باانصاف منطقیان هم منطقیان روسیاستمداری مودب ومجرب میدانندمادراستان کهگیلویه وبویراحمدمثل منطقیان کسی نداشتیم ونداریم که اینقدخودش رافدای جریانش کرده باشدیه نفرشمانام ببریدتا منفعت طلبیش روبراتون بیان کنم دوستانی که انصاف رورعایت نمی کنندبهتراست اول رعایت انصاف ونابجا حرف نزدن رایادبگیرندوبعدخودشون قاضی تلقی کنندمنطقیان دوره قبل ازهاشمی حمایت نکرددردوره ریاست جمهوری یازدهم ازرضایی حمایت نکردالان هم میگه اقای استانداراصلاح طلبان روکنارگذاشته اصولگرایان که همه مخالف روحانی بودندالان همشون درراس هستندنیروهای هرحوزه ای بایدباهماهنگی اصلاح طلبان همان حوزه انتخاب بشند
Iran, Islamic Republic of
.کامنتها را با دیدگاه گرایش قومیتی درج میکند این کار پسندیده ای نیست
علی
Iran, Islamic Republic of
آقای احمدی ککا خدا روزیت جای دیگری دهد
دهدشتیان
Iran, Islamic Republic of
کسی که کهگیلویه را به هرسال بیشتر. میبرند این چند نفرند(موحد--بزرگواری-لاهوتی -منطقیان-عدل ) سهم. بیشتره چون مدیر مهد کودک هم نبوده (البته مدیر دفتر بیمه اش بوده از حق نباید گذشت) و برای انتخاب مدیران کلان نظر میده ( چند نمون. آقایان بورخه در شهرداری- اسلام در فرمانداری- لطف الله در آموزش پرورش)
اصلاح طلب واقعی
France
استانداری به خوبی دکتر احمدی تاکنون روی کار نیامده است ناراحتی منطقیان از اینه که دیگه حرفش خریدار نداره
آقای منطقیان در شهر لنده اداراتی که مدیران ضعیف دارند دستپخت شما و همان کسی است که بهش رای دادی و خادمی .
اصلاح طلب واقعی
France
استانداری به خوبی دکتر احمدی تاکنون روی کار نیامده است ناراحتی منطقیان از اینه که دیگه حرفش خریدار نداره
آقای منطقیان در شهر لنده اداراتی که مدیران ضعیف دارند دستپخت شما و همان کسی است که بهش رای دادی و خادمی .
بهمئی
Iran, Islamic Republic of
واقعن بعضی از نظرات منصفانه نیست،بعضی هم زیاد اهل تحلیل نیستند،مگرمیشود یک استاندار که بالاترین شخصیت سیاسی بک استان است،متکی به حزبی نباشد
پس قحطالرجال بود،ایشان به اتکا آرای اصلاح‌طلبی براین پست تکیه زده،وباید با افرادیکه شناسنامه این استان هستند تعامل داشته باشد تاراههای توسعه استان را بشناسد،استاد صداقت،که هرگزسهمی برای خودش نخواسته وهمه میدانند که تنهاکسیکه ازشهرت ونفوذش رانتی استفاده نکرد استاد منطقیان بوده،
شما ببینید استاندار ما باچه کسانی میخواهد استان مارا توسعه دهد،واقعن ازیک استاندار بعید است که شایسته سالاری را کنارگذاشت،وضعیف گزینی کرده،وشاید روحیه قلدر مآبانه داشته یا از تملق خوشش اومده والا این انتخابها هرگز مناسب توسعه و مدیریت نیستند
اصلاح طلب واقعی
Iran, Islamic Republic of
آقای منطقیان شما بهتره به اصلاح طلبان توضیح بدید
اصلاحات را به چه قیمتی به نماینده ی اصولگرای فعلی برای نفع مادی یا ککاگری یا گذاشتن وابستگان .در راس امور اداری
Iran, Islamic Republic of
آقای منطقیان شما بهتره به اصلاح طلبان توضیح بدید که اصلاح طلبی را به چه قیمتی به نماینده ی اصولگرای فعلی.
برای نفع
یا ککاگری
یا گذاشتن نیروهای وابسته شما در راس امور اداری
شهروندی
Iran, Islamic Republic of
تورا خدا بگذارید اقا کارش را انجام دهد من که طرفدارش نیستم اما اقایان پر ادعای بی مسیولیت هی نشستن وخط ونشان می کشند بس کنید بفرمایید هر کاری که میل دارید انجام دهید هی تهدید هی خط نشان اصلاحات بالا اصلاحات پایین ایشان مدیر ارشد است اختیار تام هم دارد کاری را که انجام میدهد اگر بازده نداشت خودش باید پاسخگو باشد وسلام
آشنا
Iran, Islamic Republic of
جناب اون موقع که تشریف میبردید در اتاق مدیران کل و برای اونها نسخه میپیچیدی گذشت این استاندار جگر شیر دارد و زیر بار این بی عدالتی نمیرود. مگر چقدر در انتخابات سهم داشتی که اینقدر نق می زنی.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
به نظر شما کدام دانشگاه سال 1402 در استان کهگیلویه و بویراحمد عملکردی بهتری داشته است؟
دانشگاه یاسوج
دانشگاه علوم پزشکی
دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاه پیام‌نور
دانشگاه علمی کاربردی
دانشگاه فنی و حرفه‌ای
هیچ کدام
1