تاریخ انتشار
شنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۳
کد مطلب : ۴۰۲۹۹۶
یادداشت:

سوالی از «تاجگردون» در باره سیف

مصطفی جوزانی
۲
۰
سوالی از «تاجگردون» در باره سیف
کبنا ؛متن ارسالی

در حالی که اختلال و ناکارآمدی‌های اقتصادی کشور برخلاف تغییرات نفری به بحث بن بست ساختاری در سیستم اقتصادی بر می‌گردد! و این مهم به اصطلاح نه برای جامعه، منتقدین و اقتصاددان‌ها اظهر من الشمس است، بلکه شخص رئیس جمهور هم از آن بی اطلاع نیست!
اما شایدبرخلاف میل باطنی و با فشارهای طیف اقتصادی درونی دولت و چنبره زده بر سیستم پولی و مالی کشور (نیاورانی‌ها)، سیف را مشاور خود می‌کند!
بنابراین خواه ناخواه پاسخ به این سوالات مرهمی بر اذهان مشوش می‌شود!
1_چرا و چه رابطه اقتصادی و معامله‌ای مابین نمایندگان استیضاح کننده با این تیم مخوف وجود دارد که مانع رسالت مجلس و پیگیری بابت قانع نشدن از پاسخ‌های رئیس جمهور می‌شوند؟
2_می‌توان تصور نمود که یکی از بندهای معامله‌ای نمایندگان استیضاح کننده با این تیم، حق السکوت در برابر به کارگیری مجدد سیف بوده باشد؟
3_سوال سوم را از نماینده حوزه خود و غایب بزرگ جلسات مهم مجلس دارم، آیا می‌توانید بندی، خطی، مطلبی به گزارش خود به مردم حوزه انتخابیه اضافه کنید و دلیل این کار رئیس جمهور را به وکلای ملت و غیر مستقیم به خود ملت را به این انتخاب و انتصاب اعلام کنید؟
چون شما بهتر از هر کس باید بدانید و آنجایی که خود را به عنوان معمار اقتصاد بر مردم غالب کردید! بنای یک چارچوب با تغییر نقشه و نه فرد، نفر یا هر شخص دیگری تغییر می‌کند!
 در پایان این سوال را نه اینکه آشکارا شما را وکیل الدوله خطاب کرده باشیم بلکه به این دلیل و به گفته آن دوستمان که مابین دوگانه دولت و ملت گیر افتاده‌اید! اینگونه طرح کرده‌ایم؟
-----------------------------
مصطفی جوزانی
نام شما

آدرس ايميل شما

همراز ازگچ
Iran, Islamic Republic of
درودبرجوزایی عزیزباطرح سوالشون
Iran, Islamic Republic of
ناشناس
من نمیدونم این مسئول کبنا جرا اینقدر اد.اجازه ارائه متن میده کاملا مشخص هست ا.ه فقط بانام ان متن زده میشه درصورتی که متن کسان دیگری نوشته ودست او دادند.من جای تو بودم به فکر یک لقمه نان بودم زیرا ادمهایی خطرناک وفرصت طلب وباویژگی وخصلت فدا کردن ادمهای در پشت پرده هستند
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1